יום שני, 24 באוגוסט 2015

שמן טוב- פיתרון לטחורים, מה לעשות טחורים, טבעי לטחורים, טחורX, פיתרון טבעי לטחורים,טחוריקס, shementov-nature

נושא שלא מדובר רבות, לא נעים לדבר עליו בכלל, אך רבים מהאוכלוסיה סובלים מבעיה הזו, גברים, והמון נשים - בעיקר אחרי לידה- התופעה הלא מדוברת הזו נקראת "טחורים".
מה עושים עם טחורים?איך שורדים ? האם יש פיתרון לא כירוגי?
שמעתי על מוצר שנקרא "טחורX " מבית שמן טוב, אמרתי-נזמין.
כשהתקשרו לתאם איתי את המשלוח של המוצר "טחורX" , בכנות, הייתי סקפטית, שמן? שמן יכול להעלים טחורים ?
התחלתי לבדוק באינטנרט, בשיחות עם אנשים מביני עניין, וגילתי להפתעתי מושגים חדשים שלא הכרתי- הידעתן  למשל שבזמן בית המקדש שמן האפרסמון שהיה קיים אז (לא קיים בדורנו ) ע"י מריחתו על העור היה ממוסס את השיער וכך היו הנשים מורידות שיער גוף?
זה שיכנע אותי-אם שמן ממוסס שיער- ניתן לו גם צ'אנס לטפל בטחורים!

נתתי את השמן לשימוש לשני אנשים הסובלים מטחורים -גבר כבן שלושים הסובל באופן קל, ואישה כבת שישים הסובלת כבר שנים ארוכות ומתביישת לטפל בתופעה.
אופן השימוש במשחה קליל ביותר- פשוט אחרי רחצה ולפני השינה למרוח שכבה דקה. יותר פשוט מזה?
חשבתי לתת לזה להשפיע תוך חודש חודשיים, אך מה הופתעתי, ובגדול ,כעבור שבעה ימים, כן כן, שבעה ימים בלבד, הגבר דיווח בהשתאות כי הטחור התכווץ והתכווץ , וכמעט איננו! חסל סדר דימום ואי הנוחות. האישה דיווחה על אותם תוצאות -הקלה משמעותית, ובהתכווצות הטחורים בכמעל ל50% ! אתם יודעים באיזה הקלה מדובר לאישה שסובלת מטחורים קשים??? וזה רק תוך שבעה ימים בלבד! השארתי את המשחה אצלה להמשך טיפול ,בקופסא נשאר עוד המון חומר,היא מאמינה שעד חודש שימוש הכל התכווץ ויעלם!
אני טיפוס שלא ממליץ על כל דבר,  אבל פה-לצורך הרבים הרגשתי שאני חייבת להמליץ! 
אמרתי, אומנם, לא נעים לדבר על הנושא, אבל הנייר-או המסך בדורנו-סובל הכל , ואם יש מוצר שיכול לשפר את איכות חייהם של אנשים עד בלי הכר (תשאלו את מי שסובל מטחורים באיזה צרה מדובר...) חובה להפיץ מידע זה בציבור!
לפני הלידה הבאה בעז"ה- ובתיק לידה עצמו, אני , את הטחורX שמה ראשון בתיק!
בשיחתי עם שמעון, בעלים של שמן טוב , אדם נחמד ועשיר בידע בתחומים רבים,  סיפר לי ש"שמן טוב רפואה טבעית" קיימים כבר זמן רב, הכל מיוצר בעיר צפת, ולהם המון פיתרונות בתחומים שונים -מטיפול בטחורים או פיסורה, עד לבעיות פוריות הגבר ואקנה לנוער, כל המוצרים נרקחים באופן אישי ולא תעשייתי בעיר צפת. אפשר להתקשר ולהתייעץ בכל בעיה, והם עונים בנחת ובסבלנות.עם המוצר מקבלים דף הדרכה בהתאם לבעיה- בערכת הטחורים הגיע דף עם הנחיות לתזונה נכונה . שמעון יודע לכוון לכל בעיה פיתרון מתאים לה - לפעמים פתרונות שלא חושבים עליהם כלל- כמו בערכת הטחורX - שמגיע יחד עם "שמן אורגנו פראי" -כדי לטפול בבעיות עיכול הקשורות לטחורים - וזה על מנת לתקוף את הבעיה מכל הכיוונים.
יש לכן עדיין שאלות ? רוצות לברר מחירים ? מחפשות פיתרונות לבעיות אחרות ? מוזמנות להתקשר לשמן טוב רפואה טבעית- לייעוץ חינם והזמנת מוצר: 077-5052018   http://www.shementov-nature.com/product/thorimx-2/ 
וכן מוזמנות להכנס לעמוד הבית של שמן טוב - http://www.shementov-nature.com/

והרי כתוב "טוב שם משמן טוב" ואני אומרת- טוב שמן של "שמן טוב" אף יותר משם טוב!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה