יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

סוף הדרך חוויות בשטח, טיול תומקאר, נהיגה עצמית תומקארים בגולן, אטרקציות ליד כינר, אטרקציות ליד רמות, sofhaderech

סוף הדרך חוויות בשטח, טיול בנהיגה עצמית בגליל, אטרקציה ליד מלון כינר, אטרקציה ליד רמות, טיול ג'יפים משפחתי,מקום שומר שבת,
רוצה לשתף אתכן בחוויה מעניינת שעברנו יום חמישי האחרון.
כל טיול או נופש בטבריה אנו מנסים אטרקציה אחרת, הפעם ניסנו אטרקציה מעניינת במיוחד!
ממש בכניסה למלון כינר , מול צומת רמות,   נמצאת נקודת היציאה של חוויות בשטח, במה מדובר? אתם יכולים לבחור לכם את אחת האטרקציות לפי בחירתכם- מטיול ג'יפים משפחתי, סיור עששיות, עד לנהיגה עצמית בתומקאר.
אנחנו בחרנו את האופציה האחרונה "נהיגה עצמאית ברכב תומקאר"   נהיגה עצמית ברכבי 4X4  בשבילי ונחלי הגולן, מגוון מסלולים בהתאם לעונות השנה ואופי הטיול והקבוצה. חוויה חד פעמית שלא תשכחו במהרה.
איך זה נראה?

ממוקמים בכניסה למלון כינר

התומקאר
הרכב הראשון היה של המדריך,בשני-אנחנו , מאחורינו תומקאר עם 2 זוגות שהיו יחד, ועוד רכב זוגי . כך שיצא טיול זוגות. כולם מהמגזר החרדי כך שיצא ממש נחמד.
התחלנו את הטיול בנהיגה על כביש 90, משם ירדנו לשבילי עפר, סלעים, עברנו דרך שדות מנגו, כוורות, והכל בנהיגה מהירה וחוויתית. המדריך נסע בראש ודאג תמיד שכולנו נהיה יחד בביטחה.
הגענו לנחל ובו עשינו עצירה, המדריך הסביר למי שרצה על ההיסטוריה והמידע על הנחל, נכנסנו כולנו לנחל לשחייה כיפית מי שרצה, המדריך המליץ לנו לשפשף את כפות ידיינו ורגלינו בסלעי בזלת שבמים, בקיצור, ח-ו-ו-י-ה.
אל תטעו!הנחל עמוק בשולייו וכיפי!


עלינו חזרה לרכבים והמשכנו במסלול. סה"כ הטיול ארך שעה וחצי ומרוב שהיה כיף לא שמנו לב איך הזמן עבר מהר ורצינו עוד!
מומלץ לכל זוג שרוצה חוויה מגבשת וכייפית, יש לציין שחובה רישיון נהיגה למיש רוצה לנהוג,אבל אם אתם כמונו זוג שרק לאחד יש רישיון נהיגה אפשרי גם לצאת לטיול-זה עם הרישיון נוהג, וזה ללא-יושב ליד .

התומקאר בטיחותי . וכמובן יש ביטוח מדובר בחברה מסודרת ומאורגנת. התרשמתי לטובה .

ממליצה כחוויה לכל המשפחה,כאטרקציה משפחתית או זוגית. קבוצתית או מחלקתית. אני הולכת להמליץ זאת לטיול גיבוש בעבודה.
למחירים, הנחות, ימים ופעילויות מוזמנים לדבר עם שי מנהל המקום החביב- 054-6883939
לצפייה בדף הבית ואטרקציות נוספות שקיימות אצלהם-  http://site120141.webydo.com/  ובפייסבוק-  https://www.facebook.com/sofd10 


 ותזכרו שאני המלצתי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה