יום רביעי, 12 ביולי 2017

מנורת לילה מנגנת לתינוק, שירי ערש לתינוק , ספרי קלאסיקה מנגנים דירה להשכיר ועוד sparktoys

 
מנורת לילה מוסיקלית עם מקרן תקרה מבית ספארק טויס!
 
תראו איזה  דבר יפה הגיע לידיי!
כמה אפשרויות שימוש במוצר אחד- גם מנורת לילה, גם מנגינות ושירי ערש,גם פעלולן למשחק, ומקרן תקרה!

המנורה המוזיקלית שנקראת "לילה טוב ג'ירפות" מבית ספרק טויס מנגנים שירי ערש בעברית, או צלילים מהטבע- שידועים כמשרים שלווה ורוגע על תינוקות, שעת ההשכבה קלה ונעימה יותר כשהתינוק נרדם לצלילים מרגיעים.


 
כמו כן  המוצר מכיל מקרן תקרה המציג תמונות של דמויות מתוקות של פיל ודובי, שהתינוק יכול להתבונן בהן בזמן שהוא שוכב במיטתו, תוך שהוא מאזין לצלילים המרגיעים. כך התינוק לומד לקשר בין המוזיקה המרגיעה והדמויות המוקרנות להירדמות, ושעת ההשכבה הופכת לנעימה ולקלה יותר. הדמויות לא מתרוצצות אלא מתחלפות בנעימות .

וכמובן המנורה היא בעצם פעלולן שהתינוק יכול לשחק בו.
כפתורי ההפעלה כוללים כמה מצבים – כך שאפשר לבחור אם להפעיל את התאורה בלבד, או יחד עם הצלילים, המוסיקה או המקרן.

המנורת-פעלולון, הנקשרת למיטה או ללול, יכולה לשמש את התינוק כשיגדל גם למשחק ולתרום להתפתחותו מבחינת מוטוריקה עדינה, מוסיקליות, יכולת הקשבה, הכרת הצבעים, הצורות והקולות ועוד.
המוצר מתאים לתינוקות מגיל לידה.
ומשמש גם כמובן כמנורת לילה!


מחיר לצרכן: 130 ₪. להשיג החנויות הצעצועים המובחרות. תבקשו את מוצרי "ספארק טויס"

ומה עם הילדים הגדולים יותר במשפחה?

להם חברת "ספרק טויס" השיקה סדרה של ספרי קלאסיקה בגרסה אינטראקטיבית: "דירה להשכיר", "בוא אליי פרפר נחמד" ו"קופיקו ונגה בגן החיות"

חברת "ספרק טויס" הישראלית, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה סדרה של ספרי קלאסיקה לילדים בגרסה אינטראקטיבית וחווייתית התורמת להנאה ולהתפתחות הילדים. בסדרת הספרים – ספרה המפורסם של לאה גולדברג "דירה להשכיר", ספר שירי הילדים הנוסטלגי "בוא אליי פרפר נחמד" של פניה ברגשטיין, ו"קופיקו ונגה בגן החיות" מסדרת ספרי הילדים המפורסמת "קופיקו" של תמר בורנשטיין לזר.הספרים הם אינטראקטיביים- משלבים לחצנים שלוחצים עליהם תוך כדי קריאה והתבוננות בספר או הקראה של ההורה, ולחוות מגוון הפעלות: הקראה של הסיפור בליווי מוסיקה, שמיעת שירים ומנגינות (בהם שירים מקוריים שנכתבו במיוחד לספר, כמו בספר "דירה להשכיר"), השמעת משפטי השראה המסייעים ללמידה של הסיפור, ולחצן מיוחד המציג בפני הילד שאלות על הסיפור או הדמויות וקבלת משוב. הספרים כוללים גם לחצן לשליטה בעוצמת השמע, כך הילד יכול להגביר או להחליש את הצלילים כרצונו.
 

סדרת הספרים החדשה מצטרפת למבחר ספרי ילדים אינטראקטיביים שהשיקה "ספרק טויס", בהם: מעשה בחמישה בלונים, האריה שאהב תות, תירס חם, איה פלוטו ועוד.

הילד נהנה להקשיב לסיפור המושמע בלחצנים, ולקרוא בספר.

 
להשיג: ברשת שילב, צומת ספרים ובחנויות הצעצועים המובחרות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה