יום שני, 10 ביולי 2017

אטרקציות ופעילויות חופש הגדול 2017 התשע"ז, מה לעשות בחופש הגדול, מה לעשות בקיץ עם הילדים, happysummer

היי יקרות!
אטרקציות, מקומות בילוי, מה לעשות עם הילדים בחופש הגדול 2017- בחינם, או בתשלום?
ריכזנו עבורכן מקומות אטרקציות הצגות ופעילויות חינם ברחבי הארץ במהלך יולי אוגוסט,
הפעילויות מיועדות לקהל הכללי , ועשויות להתאים גם לציבור שלנו- לשיקולכן הבלעדי!
כל הפעילויות באחריות המפיקים אותם,יש לוודא מולם קיום האירוע לפני ההגעה!

 רוצה להיות מעודכנת בכל החדש?
עשי לנו לייק בפייסבוק
שנתחיל?


בתל אביב-TEL AVIV WATER SHOW" מכבייה 2017 בנמל תל אביב


נמל תל אביב בשיתוף "מגנום" יציגו זו השנה הרביעית ברציפות את מיצג המים המרהיב והצבעוני ביותר בתל אביב- מופע המזרקות המרקדות על המים, מיצג רב חושי המשלב הקרנה, תאורה ,אש ומוסיקה להנאת כל המבקרים המגיעים לנמל תל אביב.
סילוני מים בגובה עשרות מטרים יתפרצו מהמים וירקדו לצלילי מוזיקה .את המופע משלימים סרטוני מולטי מדיה של המכבייה שיוקרנו על גבי מסך אורות ענק. המופעים שאורכם 6 דקות יתקיימו במהלך חודש יולי מרדת החשכה בכל חצי שעה ויפעלו מאזור המעגנה , תוך שימוש מעגלי של שאיבה וחזרה במי הים לשמירה על איכות הסביבה.
במתחם המיצג יפעל בר מיוחד של המותג המוביל "מגנום", בו יוצע לקהל המבקרים להרכיב שלגוני Hand Made ממגוון טעמים ותוספות בעלות של 10 שקלים לש
לגון (כשרות-רבנות עמק חפר)
יפעל בתאריכים-
02/07/2017תאריך סיום:27/07/2017
שעות פעילות:
20:15 מופע ראשון ואז כל חצי שעה עגולה בנמל תל - אביב  .חינם.


קיץ 2017 בהיכל הקרח שישראל - ice Peaks בחולון

הקיץ בורחים מהחום והלחות למרחבי הקרח הקרירים של Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון.
מופע ייחודי עם האמן שימי אטיאס יתקיים ביום שלישי ה25.07 בשעה 17:30 .

 בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך.
נעליים מסופקים על ידי המתחם (קסדה חובה עד גיל 10). הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל. 
פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il או בפייסבוק 03-5323008


קניון שער הצפון,מתחם איקאה . קרית אתא- כניסה חינם לחדרי בריחה
חדרי בריחה  בהם יוכלו הילדים וההורים לפתח חשיבה יצירתית, זריזות ותחכום, בנושאים שונים – חדר פיראטים, חדר זומבים, חדר הפוך וחדר המוזיאון. הכניסה ללא עלות, בהרשמה מראש בדף נחיתה
לראשונה יוכלו גם ילדי הצפון להנות ממתחם פליימוביל שלם. בין הפעילויות: עולם על גלגלים- מתחם שכולו מתגלגלים, עולם שלם של כלי תחבורה מסוגים שונים ודגמים מדליקים במיוחד .עולם הדמיון- מתחם שכולו עולם דימיון קסום ומיוחד באווירת משחק משפחתית לפיתוח הדימיון . עולם הפנטזיה- משחקים בבובות בתוך טירת הדימיון והפנטזיה, חווית משחק בממלכה הקסומה, משחק בטירות, אבירים, דרקונים ועוד. עולם הספורט- מתחם שכולו עולם של כדורגל והוקי, חווית המשחק בכדורגל והוקי.
סדרת "אקולוגיה בגובה העיניים" סדנאות העשרה  ויצירה ייחודיות אשר ילמדו את הילדים את כל מה שהם צריכים לדעת על הסביבה. הילדים יזכו להכין יצירות שימושיות בניהם,שבשבת רוח,סימניות עץ,ינשופים מאיצטרובלים ועוד.

כמו כן, יהנו הילדים במהלך היום ממגוון הצגות ומופעים, תותית האהובה מערוץ הופ תקפוץ לבקר, סמי הכבאי, ללי בעננים, "הנשיקה של מיקה מיקה" ועוד.

רח' דרך חיפה 30 , קריית אתא
10/7 – 31/8- ימים א-ה 
שעות :
10/7-20/7  16:00-19:00 
23/7 -8 /31  11:00-13:00 ו 16:00-19:00.

מתחם אושילנד ,עתיר ידע 4 כפר סבא- פסטיבל  מיניונים לכל המשפחה – כניסה חופשית  
בואו והצטרפו לגרו והמיניונים בפסטיבל מיוחד לכבוד היצורים הצהובים הכי אהובים . הילדים יוכלו ליהנות משלל מתחמים ופעילויות מיוחדות בניהם: שעשעון טריוויה מאתגר על עולם המיניונים , עמדה ליצירת מיניונים, מתחם משימות אינטראקטיבי בנושא רשעים, מתחם לונה פארק משעשע ,קעקועי מניון,מניונים ארט . 
סדרת סרטי המיניונים  "Despicable Me" גרפה עד כה קרוב ל-2.5 מיליארד דולר בבתי הקולנוע  ברחבי העולם, והיא הפכה את היצורים הצהובים והצמריריים הנקראים "מיניונים" לאחת הדמויות הפופולריות ביותר על ילדים בכל הגלובוס. לקראת צאת הסרט הרביעי בסדרה מושק בישראל פסטיבל מיניונים מפנק וחינמי לכל המשפחה. הפסטיבל שיתקיים בין ה-2 ל-13 ביולי בכפר סבא יציע למבקריו את האפשרות לראות את הסרט המדובר לצד חגיגה מיוחדת שכולה מיניונים.

מבקרי הפסטיבל ייהנו ממגוון מתחמים מהנים לילדים, כגון מיניומאניה, מתחם אינטראקטיבי מדליק בו הילדים יצטרכו לענות על שאלות טריוויה מעולמם של המיניונים
; מיני לונה פארק עם פעילויות ותחרויות במגוון נושאים כמו הפלת פחיות, השחלת חישוקים ועוד; כנס הרשעים, מתחם משימות אינטראקטיבי בו הילדים ינסו להפוך להיות עוזרי הרשעים הגדולים – בדיוק כמו המיניונים.
קעקועי מיניוןפינה קסומה בה הילדים יהנו מקעקועים מנצנצים ומדליקים, מיניונים ארט- מתחם מטריף בו הילדים יהנו מהכנת סדנאות מתחלפות של המיניונים כגון מערכת שעות, לוח מודעות, פוסטר לצביעה וכו'.
 הפעילות תתקיים בין התאריכים 2/7-13/7
ימים א-ה בין השעות 16:00-20:00
מתחם אושילנד ,עתיר ידע 4 כפר סבא
הכניסה חופשית

הגולן
הגולן זה לא רק דובדבן. החל מהשבוע, בוסתן בראשית בגולן, בסמוך לקיבוץ עין זיוון, מציע לקטוף גם פטל, אסנה, אוכמניות, שזיפים ואפילו נקטרינה בטעם מנגו.
אפשר לקטוף ולאכול כמה שרוצים במקום, ויש גם אפשרות לרכישת קופסאות הביתה
בנוסף, כל מי שירכוש כרטיס כניסה לבוסתן, יקבל גם ק"ג נקטרינה או שזיף מתנה.


לצד הקטיף, יתווספו החל מהשבוע לפעילויות גם חץ וקשת ואופני קארטינג לילדים. לצד הפעילויות הקבועות של פארק חבלים, פינת חי, בריכת שכשוכית, עולם האגדות,
רכיבה על סוסים, מתחמי מזון, סיור בעגלה רתומה לטרקטור, פינת יצירה, מתחם טרקטורונים, אופני קארטינג לילדים, בית קפה ועוד.

שעות פעילות הקטיף: הבוסתן פתוח בימים א'-ה' 9:00-17:00 וביום שישי בשעות 9:00-16:00
לפרטים ולהזמנות: 04-6993610/12  מייל: res@ein-zivan.co.il

למידע על כל האטרקציות התיירותיות בקיבוץ וסביבתו http://www.enzivan.co.il   

תיירות חבל בנימין- חינם
ימו כובע, תמרחו קרם, קחו מים, ובואו לשכשך איתנו.
תיירות חבל בנימין מזמינה משפחות ומטיילים להצטרף לסיורים מודרכים אל מעיינות קרירים ונסתרים.
בכל שישי שני ייצא סיור מודרך אל אחת מפינות החמד והנחלים שבין ראש העין לירושלים.
עין מבוע, נחל פרת, עין עוז, עינות ענר, מעיין עטרת ועוד!
הסיור הראשון יתקיים כבר בשבוע הבא, יום שישי 14 ביולי.
הסיורים מתקיימים ללא תשלום.

הסיורים מתקיימים ברכבים פרטיים בהובלת מדריך מוסמך ומלווים בקטעי הליכה קצרים. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש בטלפון 1-800-34-54-54. פרטים נוספים בדף הפייסבוק של 'תיירות חבל בנימין' או באתר www.goBinyamin.co.il
רעננה- פארק הטרמפולינות SKY JUMP


 
פארק SKY JUMP מציע חוויה כיפית ומקפיצה לילדים, לנוער ולמבוגרים. בפארק יותר מ-50 משטחי טרמפולינה לקפיצה חופשית, ועוד מגוון מתחמים אטרקטיביים וייחודיים המחולקים לפי סוגי פעילויות וגילים, בהם: Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה; CageBall (קייג'בול) – ספורט זוגות ייחודי המשלב כדור-עף וכדורסל בו זמנית; Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור... מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; קיר טיפוס – הנמצא מעל בריכת ספוגים רכה, כך שאם נופלים – נופלים בכיף לבריכת ספוגים; Slackline(הליכה על חבל) – מאתגרים את שיווי המשקל – הולכים על רצועה קפיצית דקה מעל בריכת ספוגים; Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה ועוד.
מומלץ לשריין מקום מראש דרך האתר.
כתובת הפארק: היצירה 2, רעננה.
http://www.skyjump.co.il/    
https://www.facebook.com/skyjumpranna/












פארק קרסו למדע באר שבע
את הקיץ החם כדאי להעביר השנה ב'פארק קרסו למדע', בכל ימות השבוע תתקיים פעילות המשלבת מדע, יצירה וגלידה.
מה בתוכנית:
גלידה מדעית – מה הקשר בין שימוש בחנקן נוזלי וגלידה?
איך מכינים גלידה ?שת"פ עם גלידה ב"ש. בסדנה יוזמנו המבקרים ללמוד על תהליך הכנת הגלידה. במהלך הסדנה ייהנו המבקרים מטעימות גלידה. עלות הסדנה: 10 ₪ למשתתף.
חידון "המירוץ לגלידה" -בכל יום יתקיים מירוץ מדעי ברחבי הפארק. מסיימי המירוץ שענו נכונה ופתרו את החידה יזכו  בכרטיס כניסה לסדנת גלידה.
בנוסף לפעילות הגלידה הקבועה בשלושה ימי חמישי ספציפיים תתקיים פעילות ייחודית:
6.7 בין השעות  17:00-20:00יום הולדת 4 לפארק, במקום יוצגו: הדגמות מדע באווירת יום הולדת, מופע של "כח פיג'י", סדנה להכנת בלונים, סדנת הכנת זר לראש, פעילות בתלת ממד.
3.8 בין השעות 17:00 – 20:00 הפנינג סמי הכבאי – באירוע ייהנו הילדים ממופע של סמי הכבאי, יהיו כבאים ליום אחד עם כבאית אמיתית שתגיע לפארק, ייהנו מניסויים והדגמות באש, מתחם צילום ייחודי "הצטלם ככבאי".
24.8 – בין השעות 17:00 – 20:00 יתקיים הפנינג תעופה. המבקרים ייהנו ממופע של "מטוסי העל", סרט תל ממד "חולמים לעוף", פעילות במיצג "קרב אור", הדגמות מדע, סדנה מייקרים להכנת דגמי מטוסים וחלליות.
בנוסף לפעילויות , יוכלו המבקרים לבלות ולשחק ב-13 מתחמי התערוכות והמשחק של הפארק העוסקים במגוון נושאים מדעים כדוגמת גוף האדם, מזון, ההיסטוריה של המחשבים, אור וראייה, קול ושמע, אנרגיה ועוד.


כמה:
ילדים עד גיל 5 ללא עלות.
תושבי חוץ  54 שח ילד 60 שח מבוגר
תושבי ב"ש 45 ילד 48 שח מבוגר

בימי חמישי במהלך יולי אוגוסט מחיר הכניסה לכולם 30 ₪ החל מהשעה 14:0

גן המפלצות בתל אביב 

 גן המפלצות תל אביב- כל הפרטים בכתבה כאן-
 
גן החיות התנכ"י בירושלים
 
סיורים מיוחדים בגן החיות התנכ"י בלעדי לחופש הגדול-כולל לינה בגן החיות!


סיורי שקיעה בגן החיות
סיורי השקיעה מיועדים לגילאי 6 ומעלה,  בעלות של 58 ₪ לאדם ו-38 ₪ למנויי הגן. המחיר כולל כניסה לגן החיות.
יש להתעדכן בתאריכים ושעות הסיורים באתר. בהרשמה מראש בלבד בטלפון 02-6750116
 
ישנים עם זאבים, לוקחים רכבת לילה ל"אפריקה" ומכירים בעלי חיים שלא פעילים במשך היום - סיורי ערב ולילה
ישנים בגן החיות
הזדמנות בלתי נשכחת לבלות לילה בגן החיות. סיור הלילה כולל תצפיות על חלק מבעלי החיים שבגן הפעילים בלילות ועל אורחי הלילה המגיעים לגן - עטלפים, קיפודים, דורסי לילה ועוד. בשעות הלילה המאוחרות מקיימים קומזיץ עם פיתות ותה, ולאחר שינה קצרצרה מתעוררים הישר אל סיור ב"ארץ הלמורים", שם צופים בהאכלה בחצר הפינגווינים ובמטבח הגן המתעורר. לחליפין, מטיילים בארץ חיות התנ"ך וחוזים בספירת הבוקר של היעלים והיחמורים וצופים בחצר האפריקאית המתעוררת. לקינוח אוכלים ארוחת בוקר קלילה, יחד עם הברבורים, על שפת האגם.
הסיור מתאים למבוגרים וילדים מעל גיל 6. ילדים יכולים להגיע לסיור רק עם הוריהם. יש להביא שקי שינה. מומלץ להביא אוהלים.
מחיר הכרטיס: 149₪ למנויי הגן: 133₪. הסיור יתקיים בימי ה', ובנוסף גם בימי ב' החל מה-17 ביולי. בשעות 20:30 בערב ועד 08:30.
רכבת לילה אל המרחבים
הסיור יתקיים בימי ג' בתאריכים 4, 11, 18, 25 ביולי בשעות 18:45 – 21:30, הסיור בנסיעה ובהליכה רגלית, כולל כיבוד.
מתחילים בנסיעה ברכבת הגן לאזור החצר האפריקאית בה פוגשים את הקרנפים, הזברות וההיפופוטמים. רואים כיצד החושך יורד על עדרי היחמורים, הצבאים והיעלים וממשיכים למפגש עם בעלי החיים פעילי הלילה שבגן.
הסיור מתאים לכל המשפחה (מעל גיל 5) וכולל גם כיבוד קל. מחיר הכרטיס :58 ₪. למנויי הגן: 38 ₪ כולל כניסה לגן החיות
 לילה לבן - סיורי לילה
הסיור מתקיים בימי ב' בחודשים יולי ואוגוסט, החל מה-10 ביולי בשעות 20:00 – 22:30, בהליכה רגלית
מחיר הכרטיס :58 ₪. למנויי הגן: 51 ₪
כל הסיורים בהרשמה מראש בלבד בטלפון 02-6750116
למידע נוסף 02-6750111 http://www.jerusalemzoo.org/
 
שמרו דף זה במועדפים-אנו נרענן עבורכן אותו מדי שבוע בפעילויות נוספות ומעניינות להעביר את הקיץ !
 רוצה להיות מעודכנת בכל החדש?
עשי לנו לייק בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה