יום שני, 18 באפריל 2016

אטרקציות פסח תשע"ו 2016 בירושלים jerusalempassover

האביב כבר כאן במלוא הדרו, פריחה ססגונית בשיאה, מזג אויר נפלא, שמיים כחולים, וכמה ימי חג לבלות עם המשפחה. כל הסיבות הללו הן הזדמנות מצוינת לעלות לירושלים הבירה ולבקר בעיר שחווה פריחה מחודשת. לאחר חודשים בהם המצב הבטחוני הרעוע השפיע על מצב הרוח צצות ונפתחות אטרקציות ייחודיות חדשות, בהן הושקעו מליוני שקלים, המציעות בילוי משפחתי במהלך חוה"מ עם פעילויות מגוונות לקטנים ולגדולים במחירים נוחים לכל כיס ומותאמים למצב הכלכלי. קבלו מקבץ של הדברים המעניינים באמת שירושלים מציעה לכם. לגזור ולשמור..

מוזיאון המוסיקה העברי הראשון בישראל
 
נפתח לראשונה בסוף השבוע שעבר, יקח אתכם למסע מרגש ורב-חושי בין תרבויות שונות שעיצבו את ההיסטוריה של השירה והמוסיקה העברית. כל מבקר יקבל טאבלט עימו יסייר בשבעה חללים שונים המעוצבים בסגנון אופייני לתרבות אותה הם מייצגים, כולל כלי נגינה וכתבי יד עתיקים מתקופות שונות בהיסטוריה של העם היהודי. את האורחים יקבל "סבא לוי", דמות אנימטיבית בתלת מימד שתדריך את הקהל, דרך התפוצות השונות שעבר בהם עם ישראל, באמצעות משחקים אינטראקטיביים, כלי נגינה עתיקים ועיצוב המיוחד לכל חלל. גולת הכותרת של המוזיאון - המשחק הראשון בהיסטוריה בתלת מימד ובמציאות עכשווית דרך משקפי אוקולוס. המדמים סיור עצמאי בתוך 'בית המקדש' המלווה במוסיקה וסרטי תלת מימד.

לתיאום והזמנת כרטיסים: טל' 02-5406505 מדרחוב יואל משה סלומון 12, נחלת שבעה ירושלים

'אני ירושלים' 
 
-  אטרקציה חדשה נוספת העושה שימוש באמצעים טכנולוגיים. 'אני ירושלים' הוא מופע מולטימדיה מיוחד המחבר כל אחד לירושלים הפרטית שלו. במסע, שאורכו כ - 25 דקות, יפגוש המבקר עולם שלם של תרבות, מחול, מדיה, תפילה, קדושה ורגש באמצעים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך: במות הנעות על שישה צירים, 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים הנעים בצידי ומעל הקהל, מערכות שמע ותאורה מתקדמות, מסכים היקפיים הזזים קדימה ואחורה, ולהשלמת החוייה גם ניחוחות ריח ומשבי רוח.

מחיר פתיחה מיוחד לתקופת ההרצה: 25 ₪ מתחם ממילא ירושלים טל. 02-5835580 לפרטים והזמנת כרטיסים: www.iamjerusalem.co.il

אתרי הרובע היהודי מזמינים אתכם ליהנות במהלך הפסח ממסע בעקבות חזקיהו המלך:                                               
חשיפה ראשונה של הבולה - חתיכה של חרס, שנועדה לחתימת מסמכים. את המסמך היו מקיפים בשרוך, עליו היו מניחים את חתיכת החומר בעודו לח, טבעת חותם של אדם חשוב הייתה משאירה את חותמה וכך היה נאטם המסמך. החותמת, ששימשה לאטימת מסמכים היסטוריים חשובים, היא גילוי מרעיש. כמו כן ניתן בפסח לבקר במגדלי קדם והחומה הרחבה שנבנו על ידי חזקיהו המלך במטרה להגן על העיר. בנוסף יתקיימו סיורים בבית הכנסת החורבה ומופעי פיוטים של עמיר בן עיון ושי צברי ללא תשלום (כניסה בתיאום מראש)

כרטיס משפחתי משולב לכל האתרים בימי חוה"מ 160 ₪ בלבד לכל המשפחה (בהצגת תעודת זהות) להזמנות 4987* או www.rova-yehudi.org.il  

הגן הבוטני – הפורח בשיאו בעונה הזו של השנה מזמין אתכם לבוא למשחקים בטבע ולהתחבר לילדות של פעם. 'שביל התגליות', הפרוייקט החדש בגן נותן אפשרות ראשונה למבקרים בו להתנסות בחלק מהפעילויות. במסגרת זו יוכלו הילדים ליהנות מחווייה אמיתית באמצעות מתקני משחק ופעילות באיזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים וללמוד מה הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן.

כניסה חינם. סדנאות בתשלום. לפרטים נוספים בטל 02-6794012 או באתר: www.botanic.co.il

תיירות צובה שליד ירושלים מזמינה את הילדים לתחרות בניית פירמידות נושאת פרסים, סדנאות שוקולד או סתם להנות ממתקני הקיפצובה. המבוגרים מוזמנים לטעימות יין כשר לפסח במרכז המבקרים החדש של יקב צובה.

במיוחד לקטנטנים -  ג'ימבורי ממונע חדש הוצב במשחקיית הפארק הכולל חבית מסתובבת, קרוסלת פעוטות, נדנדת שקי אגרוף, חללית מסתובבת, מגדל מספרים וחדר הבלונים שמהווה אטרקציה מיוחדת.. בנוסף ייצאו ממלון צובה סיורי פריחה אביביים אל האתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים הממוקמים בסביבה ביניהם: תל צובה, המצודה, עין צובה והנקבה, עצי הזית והאלון העתיקים בישראל, תצפיות נוף ועוד

לפרטים: 02-5347952 / www.kiftzuba.co.il / facebook

מרכז המבקרים נחלת בנימין שביקב פסגות תתקיים פעילות מגוונת לכל המשפחה, טעימות יין איכותי והכרת סיפור התנ"ך והיין מימי קדם ועד היום, מבית הבד הקדום אל היקב החדש, הסבר על תהליך ייצור היין החל משלב נטיעת הכרמים דרך הבציר ועד לשלב הייצור באמצעות מיצג חדשני. בכל יום ייצא סיור מודרך לכל המשפחה באוטובוס התנכי אל הכפר העברי הקדום לצפות בשרידים מימי בית שם וללמוד על חיי התושבים בעזרת שחקנים, בנוסף יתקיימו סדנאות יצירה לילדים, רכיבה על גמל ועוד

לפרטים נוספים והרשמה לסיורים מראש בלבד: 02-9979333 או  WWW.N-BINYAMIN.CO.IL
ימבקרח – בסינמה סיטי, הזדמנות אחרונה למי שעדיין לא הספיק. מתחם ההחלקה על הקרח יפעל עד סוף אפריל. הילדים יוכלו להנות מסדנאות באוירת החג.

אתם דווקא בעניין של לטייל בפסח בצפון? לריכוז אטרקציות ופעילויות בצפון ארצינו -  http://imacharedit.blogspot.co.il/2016/04/blog-post_6.html

שיהיה חג שמח, בטוח, מלא בהנאה ומשפחתיות!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה