יום חמישי, 14 באפריל 2016

בשורה -רמי לי קולקציית קיץ 2016 לא תמיד צריך חולצת וחצאית בסיס!rami-lee

היי יקרות !
"רמי לי" מי לא מכירה? יוצאים בקולקציית קיץ 2016  ולנו שומרות המסורת זה בא עם בשורה, כמה קשה ומעיק ללבוש שכבות , חולצה וחצאית בסיס בקיץ , מה שגם מפחית מהיופי בבגדים, היום המגמה היא אם שמתן לב סוף סוף אצל הרבה מעצבות אופנה דתיות לשמלה קומפלט באורך רצוי ונח .
לכן כה שמחתי שב"רמי לי" על אף שזו קולקציית קיץ מצאתי מספר שמלות תואמות את הדרישות!

שימו לב לשמלה הנהדרת הזו מקולקציית "הגלביות" של רמי לי. ולמה אני מכנה אותה נהדרת???  איך לא? הבד נעים למגע ועל הגוף, יושב נהדר, אוורירי, השרוול באורך 3/4 .  והאורך?מתחת לברך!  שימו לב לאותה דוגמא יש בחנות שתי אורכים- "גלביה מידי רקומה" ו-"גלביה מקסי רקומה" - שהיא השמלה בתמונה עם אורך לא מקסי עד לרצפה אלא אחרי הברך כהלכה.
גלביה מקסי רמי לי

 הגלביה נשפכת על הגוף ומטשטשת בטן הריונית (או כל בטן אפטר הריון....)

עוד שמלות מהקולקציה-
שמלת גינס באורך טוב, רק חולצה מתחת.
שמלת גי'נס בהירה.קיימת גם בג'ינס כהה יותר
גלביה אתני ארוכה

 חייבת לציין שהבדים מאוד נעימים, קלילים -אם כי לא שקופים, מחמיאים מאוד על הגוף , הגזרות לא צמודות אלא אווריריות וקלילות. תענוג! כי בשביל יופי-לא תמיד צריך לסבול!

 RAMILEE

עוד חידוש עבורי- לרמי לי קטגוריית "SIZE+" פריטים נבחרים למידות 46 + 
 
 עוד בחנות- קולקצית הנקה-
 מגוון טופים העשויים מבדי ויסקוזה רכים, גמישים ונעימים בצבעוניות עונת הקיץ החמימה עם פתחים מיוחדים במחשוף שיאפשרו נוחות הנקה מקסימלית ויקנו הנקה קלה מהנה וצנועה.

חזיות במגוון גזרות וסגנונות כגון: חזיות פוש אפ , חזיות תחרה  ועוד.

הלבשה תחתונה- הלבשה תחתונה נכונה ומתאימה היא חלק חשוב לתחושה ולמראה הכללי, קולקציית ההלבשה התחתונה נוצרה  בנוחות מקסימלית לחודשי ההריון ולזמן שאחרי.
תחתונים בדפוסים אופנתיים, עשויים כותנה ולייקרה למראה נשי מבלי לוותר על הרגשת הנוחות.

שווה להיכנס לאחד הסניפים ולהתרשם!

 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה