יום ראשון, 26 ביוני 2016

הילדים מכורים לשוקו? הרגילי אותם לשוקו ללא סוכר! וכן,קיים דבר כזה מיטבתה. shokoyoyvata

במחקר שפורסם לאחרונה ,וזה לא המחקר החדש בנושא, מתברר, שבכוס אייס קפה קנוי יש כ7-8 כפיות סוכר,  אותו הדבר בכוס ברד, וכן מיץ תפוזים. וקוקה קולה אין על מה לדבר בכלל!
נושא שלא בדקו זה -כמה כפיות סוכר יש בשקית /כוס שוקו  ???
אני אישית בבית לא מכניסה שוקו ,אלא אם כן לכבוד יום הולדת /ארוחה חלבית.
אבל גם בפעמים החד פעמיות חשוב לי לדעת כמה סוכר אני מביאה לילדים שלי !

הילדים שלך מכורים לשוקו? הרגילי אותם לשוקו ללא סוכר! וכן,קיים דבר כזה .חדש חדש מיטבתה יצא לאור "השוקו שלי" שוקו ללא סוכר, וללא תחליפי סוכר! הסוכר היחיד שקיים בבקבוק הוא מחלבוני חלב טבעיים.

בכשרות מהודרת-
 
התנסנו בשוקו במשך שבוע , בימים הראשונים לא התחברתי לטעם הרגיש לי חסר סוכר, אבל מיום ליום הפה כנראה מתרגל כי כל פעם שחזרתי מהעבודה רצתי למקרר לשתות כוס שוקו קר ומרווה.

 
 לגבי הילדים - בהתחלה התלהבו לשים סוכר, אבל כאן הכנסתי את נושא החינוך לתזונה נכונה והעברתי את השליטה לידיים שלהם, הסברתי על נזקי הסוכר וכמה חשוב למעט בו, חצי כפית-עד כפית סביר לשים בכוס משקה שוקו או תה.
הילדים קיבלו את הדברים ולמדו לשים לא יותר מכפית.



ומה לגבי המחיר? המחיר זהה לבקבוק שוקו רגיל. אז כשאתן בקניות בסופר-זיכרו לעשות בחירה נכונה ולבחור במוצר הטוב ביותר עבור ילדנו!
לרוויה!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה