יום ראשון, 19 ביוני 2016

מה ננשנש בין לבין ?לחמית! ואם בא לי מתוק? גם לזה פיתרון בריא! lachmit

אין מה לדבר, אין אישה לא מחפשת מה לנשנש בין הארוחות.
במיוחד אני.
הגיעה לשולחננו משלוח של לחמית, ואם עד כה חשבתי שקיים סוג אחד, לפתע מתגלה מגוון טעמים וסוגים!והכל בכשרות הבד"ץ! איך לא הכרתי קודם??
על לחמית עדשים כתומות שמעתן? טעמתי, יש לציין שהעדשים לא דומיננטיות בטעמם כך שזה טעים. מגיע ארוז ב4 שקיות אישיות-מעולה!ככה אוכלים כל פעם שקית אישית אחת והשאר לא מתייבש. יש גם את השקיות הקטנות של "מיני לחמית" שאני שמה לי קבוע בתיק, כאשר אני רעבה בחוץ-במקום לקנות מאפה באיזה מקום להשקיט את הרעב אני מנשנשת לחמית שזה משביע יותר ומזין.

אבל רגע, אם את בכלל בקטע מתוק?

            חברת "רפאל'ס" משיקה חטיף אנרגיה חדשני – טראפלס תמרים מן הטבע (בכשרות חת"ם סופר)



מדובר בחטיף תמרים קשיו קקאו ללא תוספת סוכר, מגיע בשקיות ארוזות אחד אחד בסגנון כדורי שוקולד, טעים, בריא, מתיקות מהטבע בגלל התמרים מה שגורם לתחושת שובע מהמתיקות כך שמשתיק רעב.
מבחינתי מקבל ציון עשר חוץ מהמחיר שהוא לא זול-15-19 שח לחבילה של שש יחידות. אבל ידוע שעל דברים טבעיים ובריאים צריך לשלם יקר בגלל איכותם.במיוחד שבמוצר הזה לא הוסיפו קמח או סוכרים או חומרים זולים כמו שעושים בחברות גדולות ...

ולמוצר שונה-
בייגל בייגל השיקו "בייגל שטוחים בטעם צ'ילי "
גיוון לבייגלה הרגיל, בייגלה שטוחלה בטעם צ'ילי, הצ'ילי נכנס חזק לחיינו הן כתוספת לפיצה, הן כרוטב ,בקיצור בכל הצורות ועכשיו גם בבייגלה.

נחמד. ממכר.מגוון באירוח עם מטבלים לשים ליד את הבייגלה שטוחלה.
בכשרות בד"ץ.

גם להתפנק אוהבים בקיץ -
ואפשר להתפנק בלי חשבון עם מארזי גלידות שטראוס לייט!

רק 61 קלוריות לשלגון .מגוון טעמים- וניל עוגיות, פרי אפרסק, לייט אייס קפה ,לייט ריבת חלב ועוד.
את המארזים ניתן למצוא בסופרים, בדר"כ במקררים ליד הקופות.
חלבי. כשרות הרב לנדא.

בתיאבון ,וקיץ בריא!


#מתפנקות_בלי_חשבון  #גלידת_שטראוס_לייט
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה