יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

חדש על המדף-אלול תשע"ד. לתינוקות ילדים וגם למבוגרים

מדי פעם נותנים לי להתנסות במוצרים שונים חדשים וחדישים ולחוות עליהם את דעתי.
ולהלן מוצרי החודש -
פרסיל ג'ל בייבי- 
ג'ל לכביסה במכונה (במקום אבקה) מותאם במיוחד לכביסת בגדי תינוקות, בעל יכולות ניקוי גבוהות במיוחד בהשוואה לאבקת כביסה. מותיר ריח ורכות ושומר על צבעוניות הבגדים.
מדובר בג'ל במקום אבקת כביסה, יתרון הג'ל הוא שהוא אינו מותיר שאריות אבקה על הבגדים כמו שקורה כשמכבסים ב30 מעלות עם אבקה. כמו כן ג'ל מסייע בשמירה על מכונת הכביסה יותר מאשר אבקה.
החידוש של חברת פרסיל הוא שהג'ל מותאם לכביסת  תינוקות , נבדק דרמטולוגית ומתאים לבעלי עור עדין ורגיש כמו תינוק .
הריח נעים ומנקה מצויין!
ציון-
10
המוצר הבא אף הוא לתינוקות וגם למבוגרים-

לקראת החורף,  תרסיסים לאף ממי ים טבעיים להקלה במצבי גודש ונזלת
אין מי שלא מכיר את המצב- האף סתום, גדוש, בקושי נושמים , וכשמדובר בתינוקות -המצב מייאש יותר. מה לא עושים? מי מלח, מגביהים מזרן, מפיצים אקליפטוס. החורף הזה בעז"ה לא!
לקראת החורף סידרה חדשה- סדרת תרסיסים עדינים לאף ממי ים טבעיים מבית 'אוטריוין'.
הליין הטבעי כולל שלושה מוצרים: "אוטרימר"- תרסיס עדין וטבעי לאף, עשוי ממי ים. ללא חומר משמר ועשיר במיקרו אלמנטים טבעיים בעלי סגולות שונות ומגוונות להקלה על מצבי גודש ונזלת.

"אוטרימר", מתאים  גם לילדים ותינוקות (מעל גיל 3 חודשים). מסייע בניקוי עודפי הליחה והנזלת אצל תינוקות ומסייע בנשימה סדירה והרגשה טובה.

"אוטרימר אלוורה"- תרסיס עדין לאף ממי ים טבעיים בתוספת אלוורה,מתאים במיוחד לילדים ותינוקות (מעל גיל שנתיים) ומסייע בניקוי עודפי הליחה והנזלת. אינו מכיל חומר משמר.

"אוטרימר קולד&סינוס"- תרסיס מדוד לאף ממי ים טבעיים ולא מדוללים, בתוספת תמצית אקליפטוס ומנטה טבעי.מפחית את הגודש באף באופן טבעי תוך 3 דקות.


ולקראת החג הקרב ובא:

שופרסל משיקה סט כלים חד פעמי ל 18/ 12 איש. הסט קומפלט-מכיל צלחות כוסות וסכום.
לא יאמינו לכם שזה חד פעמי, חוסך שטיפת כלים מתישה אחרי האירוח. אני אהבתי!
 

המוצר הבא - גם לילדים ומבוגרים, אך הפעם אכיל-

 חטיפי מיני חלוה וניל באריזת "קופיקו" מעוצבת עם הפתעה לילדים

מארז חטיפי חלוה במשקל של 12 גרם. כל חטיף ארוז בנפרד. החטיפים ארוזים באריזה עם דמותו של קופיקו  וכוללים הפתעה – מדבקות עם דמותו של קופיקו בתוך האריזה. החטיפים ומכילים כ- 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים בהם חלבון, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן .
מחיר 11 – 13 ₪ לאריזת 180 גרם (15 יחידות של 12 גרם כל אחת). 
כשר פרווה שבהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מי שנמנע מסוכרים ומתוקים עדיף שימנע גם מחטיף זה, אך אם אתם חייבים משהו מתוק לפעמים, או הילדים זקוקים למשהו מתוק או חטיף-עדיף באמת להביא להם חטיף כזה שהוא רק 12 גרם ועם ערך תזונתי כלשהו ,וגם מתוק וממצה מאשר חטיף אחר שהוא גדול ומאה אחוז לא בריא.

עד כאן פינתנו לעת עתה, בלוג לאישה הדתית והחרדית מברך אתכם ואת כל בית ישראל בברכת שנה טובה ומתוקה בשורות טובות וסיעתא דשמיא!
 

 


2 תגובות:

  1. חטיפי קופיקו מכיל ברזל לתינוק

    השבמחק
  2. אוטריוין הם תרסיסים לאף ממי ים טבעיים להקלה במצבי גודש ונזלת

    השבמחק