יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

L.A FACE טיפולים אסתטיים חדשניים ומסע העצמה אישי ומיוחד


במרכז העיר, בשדרות שאול המלך בתל אביב, הוקם לאחרונה קליניקה יפיפה יוקרתית ומושקעת במיוחד , שנקראת L.A FACE

את המקום הקימה דניאלה גולן , שאם שמה מוכר לכן , הרי היא מייסדת את ארגון "אור חיה" להעצמה נשית יהודית(ששם אגב היא בהתנדבות מלאה) שהחליטה להביא את בשורת היופי והנעורים לארצנו היפה ולפתוח עסק בנושא.

דניאלה,אישה משכילה ונעימה , כיום מנכ"ל la face ,כמו נשים רבות חשבה לעשות מתיחת פנים ומיצוק עור הפנים. לרוב טיפולים אלו נעשים בהרדמה מלאה, כאבים ,וזמן ניתוח ארוך -דבר שהרתיע אותה. היא ערכה מסע חיפושים עד שגילתה שבלוס אנג'לס בבוורלי הילס ניתן לעשות את אותו התהליך רק במשך פחות זמן ובהרדמה מקומית בלבד ,במינימום זמן החלמה ובזמן ניתוח קצר.

  התהליך (בארה"ב נקרא PROCEDURE) כלל תהליך הרמת פנים, שיחזור קו הלסת, עפעפיים עליונות, תחתונות וסנטר בוצע בהרדמה מקומית וארך רק שעתיים וחצי כאשר תוך כדי שוחחה דניאלה עם הרופא והאזינה למוזיקה נעימה שהייתה ברקע.
החוויה שדניאלה עברה הביאה אותה להבנה כי לא ניתן להפריד בין הפן הרפואי לפן הנפשי. לצורך כך היא חיברה בין שני האלמנטים ויצרה טיפול מלא ושלם של גוף ונפש כאחד: טיפול רפואי-דרמטולוגי קוסמטי ממיטב הרופאים לצד ליווי צמוד של שיטת חשיבה חיובית Beautiful Minds של דניאלה גולן.  
המוטו של דניאלה הוא חיבור גוף -נפש. לדבריה, ואני מסכימה עימה גם, חיבור הגוף-נפש הוא דבר מוכח. אישה שטוב לה מבפנים -זה מוקרן לבחוץ . ואישה שלא מרגישה טוב עם החוץ ופגעי הגיל- זה ישפיע על הנפש. לכן אצלה במרפאה יוקרתית זו הטיפולים הן חיצוניים ופנימיים.
 לא אישה כמוה תנוח על השמרים, דניאלה החליטה לפתוח מרפאה ברמה כזו גם כאן בארץ.
 היחודיות של המרפאה היא טיפולים ברמה גבוהה.אי אפשר שלא להתפעל, המקום בנוי בצורה יפיפייה.תוך שימת לב ודגש על פרטי אווירה.
שימו לב לחדרי הניתוח הנעימים :
במרפאה ישנו איזור המתנה בו ניתן לנוח ולהתרגע מול תמונות נופים ומוסיקה מרגיעה, חדרי ההמתנה נבנו כך שמקומות הישיבה היא נגד הכניסה-לשמירת דיסקרטיות של המטופלות, במרפאה מעלית לירידה ישירה לחניון בלי צורך לעבור במקומות ציבוריים למי שחשוב לה הדיסקרטיות.

 הייחודיות של מרפאת L A FACE:
 *טיפולים חדשניים בתחום הרפואי לצד ליווי של חשיבה חיובית המעצימה את חווית הריפוי החיבור ליופי שבתוכנו.


*טיפולי מתיחת פנים ,מיצוק עור הפנים ועוד בהרדמה מקומית בלבד במינימום זמן החלמה ע"י מומחים ורופאים בלבד.

 * co2 fractional laser, E-Prime, מילויים והזרקות בוטוקס.
הטיפולים נעשים על ידי ד"ר פרקש מארה"ב, בשימוש הטכנולוגיות החדישות ביותר הנהוגות בארה"ב.
בימים אלו הקליניקה מקבלת את האישורים הנדרשים על מנת לבצע גם את ניתוח הFACELIFT עצמו למי שחפצה בכך. הניתוחים ייעשו על ידי מנתחים ישראלים מומחים או ע"י מנתחים מלוס אנג'לס המגיעים במיוחד לארץ!

ושימו לב לרעיון הנפלא הנוסף של דניאלה,   TOUR L.A. - מסע יופי לארץ היופי. לפני הטיסה ליווי אישי צמוד אישי עם מלוא האינפורמציה, ואז נסיעה קבוצתית ללוס אנג'לס , שהייה במלון פאר בבוורלי הילס, סדנא אישית וצמודה להעצמה אישית. ועשיית טיפולי FACELIFT אצל טובי הרופאים בעולם שמתמחים אך ורק בפנים בשילוב נופש יוקרתי ותוכנית העצמה פנימית. מדהים, פשוט רעיון אדיר!

את כל הטיפולים האסתטיים שהמטופלות עוברות מלווה כמו שאמרנו  תוכנית העצמה פנימית ייחודית, BEAUTIFUL MINDS, הכוללת את רזי החשיבה החיובית, דמיון מודרך אשר גורמים לכל התהליך להיות קל, נעים ומעצים.
כשיוקרה , יופי, פנים וחוץ ניפגשים -L.A FACE !
כתובת המרפאה:שד' שאול המלך 37, ת"א


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה