יום רביעי, 3 באפריל 2024

אטרקציות פסח אירועים פסח תשפ"ד מקומות בילוי פסח 2024 תשפ"ד בחינם או בתשלום passover

 
בס"ד
נשים ומשפחות יקרות!
כבכל חג וחג אנו מרכזים עבורכן אטרקציות ופעילויות לפסח תשפ"ד 2024 בכל רחבי הארץ.חלק מהפעילויות בתשלום ,חלקם חינם-כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים אותם, וכן את התאמתם הרוחנית לפני ההגעה למקום.
השנה אינה שנה קלה, כולנו תפילה שהפעילויות יצאו לפועל ונזכה לחגוג את החג עם כל החטופים בבריאות נפש וגוף ועם כל חיילי ישראל ששבו לביתם בשלום.
בברכת חג כשר ,שמח ושלו אמן


אז איפה נהיה חוה"מ פסח תשפ"ד 2024 ?

 FLOWERS - תערוכת הפרחים הגדולה ביותר בישראל !

בפסח הקרוב במתחם אקספו תל אביב ל-8 ימים בלבד,בעלות הפקה שמוערכת בכ- 8 מיליון ₪.


תערוכת הפרחים הגדולה ביותר בישראל בחג הפסח הקרוב במתחם אקספו תל אביב ל-8 ימים בלבד, למעלה מ-2 מיליון פרחים ומתחמים עוצרי נשימה, אמונים המעצבת חיה אלוני ומעצב המולטימדיה גיל טייכמן. חלקם הגדול יוטס במיוחד לארץ  מרחבי העולם, לצד פרחים אשר גודלו בארץ כולל בעוטף עזה. פרחים נדירים שלא צומחים בישראל, יוצגו כחלק מהתערוכה וישולבו במיצגים השונים.

איפה ומתי:  מתחם אקספו תל אביב חול המועד פסח- 23-30.04.24 ימי ושעות פעילות:, א'-ה' 09:00-21:00 (כניסה אחרונה בשעה 19:30) , שישי 09:00-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:30) , ערב חג 09:00-17:30 (כניסה אחרונה בשעה 16:00)

 בלעדי לעמיתי מועדון "חבר"- נותן החסות הראשית של תערוכת הפרחים, כרטיס ב- 39 ₪ בלבד , מחירים בקופה 139 שח, ישנם הנחות בוועדים ובכרטיסי אשראי-כדאי לחפש !

כרטיסים באיוונטים – 9066*  לפרטים נוספים היכנסו לאתר התערוכה הרשמי:

www.FLOWERS2024.co.il


אתרים פתוחים בכל רחבי הארץ חינם בחסות בנק הפועלים-ברישום מראש באתר!

גם השנה בנק הפועלים פותח אתרים וסיורים בכל רחבי הארץ-צפון,דרום,מרכז,ירושלים.
מוזאונים,סיורים, משקים ועוד.ההרשמה מראש באתר בקישור- https://poalimatarim.com/   ואל תשכחו שראיתם אתהפירסום אצינו!

פסח באתרי החברה לפיתוח מזרח ירושלים (פמ"י)

בעיר העתיקה בירושלים נציין את פסח השנה בפעילויות חינם על טיילת החומות בחסות בנק הפועלים, ובסיור מודרך מיוחד אל כיכר השער העתיק, הידוע גם כככיכר הרומית, אתר היסטורי מהמאה השנייה לספירה, הנפתח במיוחד לרגל החג כחלק מהרצה לאחר תהליך שדרוג. הסיור יכלול חידות על שערים וחומות, מכיכר צה״ל ועד כיכר השער העתיק, ומאפשר בסופו חזרה עצמאית על טיילת החומות עד לשער החדש או שער יפו.
החזיון האור-קולי במערת צדקיהו יפעל כרגיל בפסח: 24-25.4, ט״ז-י״ז ניסן, תשפ״ד, א-ב חוה"מ פסח, בשעות 10:00-17:00, חזיון כל שעה עגולה, בהזמנה מראש

פרטים והזמנות: https://tinyurl.com/48k8czhr ,  02-6277550

כרטיסים (עם חזיון או ביקור רגיל, בהתאמה): מבוגר 40-25 ₪, ילד/חייל/סטודנט/גמלאי 30-12 ₪

סרטון החיזיון החדש: https://www.youtube.com/watch?v=pLK3Jjm6u9o

 לרשות האושפיזין עומדים כל אתרי ושירותי פמ"י החינמיים: ביקור במתחם הגלריות בחוצות היוצר, הנגשת העיר העתיקה  ותעלת הקשר בהר ציון.

רגע לפני פסח (18.4) יתקיים גם מופע של נרקיס במערת צדקיהו המחודשת.

שאר האירועים פרטים ורישום באתר פמי  Pami.co.il


פסח של חוויות בעיר דוד!

מופע הלילה "הללויה" אש ומים, סיור בעיר דוד המקראית,פעילויותמן הטבעבחווה בגיאוביקור בגשרהתלויהארוךבישראל ועוד...

חלק מהפעילויות חינם,חלק בתשלום סימלי, פרטים מדויקים באתר https://bit.ly/4aejHvT

פסח במועצה לשימור אתרים: סיורים חווייתיים, מופעים, סדנאות יצירה, מרחבי בריחה, אפיית מצות, משחקי ניווט ועוד 

מגוון פעילויות לכל המשפחה בעשרות אתרי מורשת
המועצה לשימור אתרים מזמינה את הציבור הרחב ליהנות בפסח ממגוון גדול של פעילויות חווייתיות לכל המשפחה בעשרות אתרי מורשת בכל הארץ, שהם בסיס התרבות וההיסטוריה שלנו כעם, ומרכיבים יחד את הסיפור הארצישראלי - הסיפור של כולנו. בין הפעילויות: סיורים מודרכים, מופעים, סדנאות יצירה, אפיית מצות, משחקי ניווט, מרחבי בריחה, מיצגים אורקוליים ועוד. חלק מהפעילויות הינן ללא תשלום.
הרחבות על מגוון האתרים בפריסה מצפון הארץ לדרומה- באתר    https://shimur.org/events_cat/pesach-events/

MagicKassפארק השעשועים הממוקם במעלה אדומים

המבקרים ב- Magic Kass-אתר שומר שבת, ייהנו במהלך חוה"מ פסח ממופע אילוזיות - , ו-4 משחקי וידאו לכל כרטיס. כל זה בנוסף לשימוש חופשי בכל מתקני הפארק כמו רכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטרים, Loper, Sky Tower, Air Race וה- Discovery 360. זאת לצד המתקנים נהנים המבקרים בפארק, ממתחם משחקי וידאו, מסלול מראות, עיר האימה, ג'ימבורי ומתחם מזון מעוצב ומסוגנן כשר לפסח.
מחיר הכניסה: מחיר כרטיס בודד 129 שח ברכישה דרך האתר.
מחיר כרטיס משפחתי (10 כרטיסים ומעלה) 109 שח ברכישה דרך האתר. 

לרכישת כרטיסים

 WIPARK וויפארק – פארק האקסטרים מגיע להיכל שלמה בתל אביב


מה בתוכנית: פארק האקסטרים חוזר עם מתקנים חדשים ואיכותיים מכל הסוגים, כולל מתחם ג'ימבורי מושקע לקטנטנים, מתחם אוכל ועוד המון הפתעות. המתחם ממוזג, מקורה ומציע חנייה בשפע. 

איפה ומתי: החל מה- 17.04 ועד 29.04 כולל סופי שבוע וחוה"מ פסח | היכל קבוצת שלמה תל אביב, אייזיק רמבה 7, תל אביב-יפו

מומלץ לגילאי 3-12

מחיר מלא 89₪ בהזמנה מוקדמת, 109 ₪ בקופות. הטבות לחברי מועדון / וועדי עובדים

לפרטים נוספים: אתר  WIPARKאתר איוונטים | כוכבית 906

פסח משפחתי בנמל תל אביב-חינם

 

בחוה"מ פסח יתקיים בנמל תל אביב הפנינג יום כיף למשפחות עם מגוון סדנאות חווייתיות משותפות להורים ולילדים:סדנת יוגה צחוק, בניית ארמונות בחול, בנייה והפרחת עפיפונים, הפרחת בועות סבון, כדורים מתנפחים,עמדת די ג'י, עמדות איפור פנים, נגנים שיסתובבו בין המבלים .במקביל, נמל תל אביב יהפוך לחדר בריחה דיגיטלי תחת כיפת השמיים,  באמצעות סריקת קוד QR יקבלו המשתתפים ישירות לווצאפ משימות,

כתבי חידה ורמזים, אותם יצטרכו לפתור על מנת להתקדם במסלול חוויתי של 10 תחנות בכל רחבי הנמל ואתריו המרכזיים.

בצפון הנמל יוקם מתחם מיצגים "תעתוע של ציור", ציורי אשליה של האמנית אנה קוגן. המבלים מוזמנים לצלם תמונות משעשעות בחדרי קונספט מצוירים בהם החפצים הופכים לדו ממדיים וכן עם ציורי קיר ורצפה תלת מימדיים, המאפשרים למצטלמים להפוך לחלק מהיצירה. מי שירצה לצייר את הציור בעצמו, מוזמן להצטרף לסדנאות ציור על גדת הנהר.

הפנינג משפחות ברחבת הדק המרכזית, יום חמישי 25.4, בין השעות: 11:00-16:00.
"תעתוע של ציור" בצפון הנמל, במהלך שעות היום בשבוע הפסח 22-30 באפריל. סדנאות ציור 24-25.5 בין השעות 11:00-12:30.

"חדר בריחה"– בכל עת ברחבי נמל תל אביב. פרטים נוספים באתר נמל תל אביב namal.co.il

      

                      פסטיבל תור הזהב ה12 באשדוד

תוכן האירוע: אשדוד שומרת על הרוח והתרבות הישראלית עם פסטיבל תור הזהב ה-12 בהפקת המרכז לפיוט באשדוד ,שמביא את הקולות , התרבויות והנוסטלגיה שיוצרים פסיפס המחבר בין כל קצוות הקשת בחברה הישראלית גם בימים קשים.   הפסטיבל, שמדי שנה מספק לאורחיו מסע מוזיקלי חובק עולם, מציג השנה מגוון רחב של הפקות מקור המשלבות אמנים מחו"ל לצד אמנים ישראלים מוכרים ואהובים מבין המופעים:  אריק משעלי, דני גידי וחברים, אליעד נחום מארח את תמר יהלומי,  סעה מברוכה בהשתתפות בנימין בוזגלו , אנסמבל התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד  הודיה (מרוקו), פייסל (מרוקו), יוחאי כהן (ישראל),הפרויקט של רביבו מארחים את יואב יצחק, אוולין הגואל, יסמין לוי , דודו פישר, המופע "לילות ספרד" ספרד", דוד ד'אור, הבלקנייה, ז'קו חזן, ועוד...

מועד מדויק?  24-30.4, חוה"מ פסח

איפה? המשכן לאמנויות הבמה, בית יד לבנים, מונארט מרכז תרבות ,אמפי אשדוד ורחבי העיר

גילים: 10-120

מחיר: החל מ29 ₪ ועד 219 ₪  

פרטים נוספים : https://www.torhazahav.co.il/?utm_term=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwh4-wBhB3EiwAeJsppMZ8usvj8rcWk_wO4YpU07HKtWGrjexyCuuoWAuDTZoe0HBZ1avaWhoCR14QAvD_BwE


פסטיבל בוב ספוג חינם בדיזנגוף סנטר תל אביב

לרגל 25 שנה לבובספוג , דיזנגוף סנטר  יערכו חגיגות בסנטר. במתחם הקרנה מיוחד ניתן יהיה לצפות בפרקים מהסדרה ולקחת חלק בטורניר ספוגמאסטר נושא פרסים, להצטלם יחד עם בובספוג וחבריו בעמדות צילום תלת מימדיות, ללמוד להכין אוריגמי של בובספוג בפינות יצירה ולהשתתף בסדנאות קומיקס. המבקרים ינסו לפענח כתב חידה, יצטרפו למופע מיוחד ליומולדת של בובספוג שיופק בלעדית לאירוע ולהשתתף בתחרות תחפושות נושאת פרסים. 
 בין התאריכים 15-28.4.24 (בימי חול בין השעות 10:00-17:00; בימי שישי וערבי חג בין השעות 10:00-15:00).
איפה: דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א.
חשוב לדעת: ביום ראשון ה-21.4.24 בין השעות 10:00-14:00 יתקיים יום פעילות שקט, שיאפשר גם למשפחות ולילדים מיוחדים לקחת חלק בפעילות חגיגות 25 שנה לבובספוג. פרטים נוספים ברשתות החברתיות של דיזנגוף סנטר.

תערוכת החרקים בישראל

                     

בפסח הקרוב ייפתח בארנה הרצליה מתחם שכולה מוקדש לעולמם המופלא של החרקים

המתחם הייחודי המשתרע על כ- 1500 מ"ר ישלב תערוכה הצגה ב 360° ומידע עשיר על עולם החרקים, כ -20 מיצגי ענק ריאליסטיים בגובה של בין 2 ל-3 מטרים של חרקים עצומים ממוקמים בסביבה המדמה את סביבתם הטבעית ומלווים במידע מרחיב דעת, מסכי מידע וסרטונים, פרטי טריוויה ועובדות מרתקות, יצירה, פינות סלפי, חדר גחליליות קסום ועוד.

איפה ומתי: ארנה הרצליה  13.4-30.5  ראשון עד חמישי  – 10:00-17:30 ימי שישי + ערבי חג – 10:00-14:30

גילאים: גיל שנתיים ומעלה

מחיר:  מחיר מלא – 109 שח, מכירה מוקדמת – 89 שח, מבצעים בכל ועדי העובדים, חברות האשראי, ומועדוני הצרכנות השונים

פרטים נוספים:  לינק לרכישה: https://www.bugsworld.co.il/

 

נתניה-קניון עיר ימים-כניסה חופשית

  פסטיבל פרחים ייחודי באווירה פרחונית. עם מתחם מקושט ומעוטר עם חמניות, יוכלו הילדים ליהנות מחמישה מתחמים עם פעילויות ואטרקציות בפסטיבל הפרחים:
    חמניות אמנותיות בהשראת החמניות של ואן גוך – הילדים ילמדו לצייר חמניות מיוחדות עם אקריליק על קרטון ביצוע . מתחם כתר השמש: הילדים ישזרו זרי חמניות  וחרציות טריות לכתר ויכינו סיכות ראש.
פריחת השמש: הילדים יגזרו, יכינו ויצבעו חמניות בגדלים שונים – מהם ייצרו מובייל ססגוני לחדר או למרפסת.  באר השמש העולה: מתחם תיאטרלי עם באר משאלות- עם דמות צבעונית של אשת החמנייה , הילדים יגיעו להביע משאלה עם מטבע אותו יזרקו לבאר 
   פרחים בגדול: פעילות משותפת במסגרתה יצבעו הילדים קיר צביעה ענקי של חמניות.  מתי: חוה"מ פסח 24-25.4.24 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00 

הרצליה-קניון שבעת הכוכבים-כניסה חינם

פסטיבל עם מתחם שזירת פרחים ייחודי, המאפשר לילדים להתנסות בשזירת צמידים, סיכות וכתרים לראש בהנחיית שוזרת מקצועית, כל ילד יוכל לבחור לשזור כתר  או צמיד ליד  או סיכת פרחים לשיער ולהנות מריח אביב משכר וצבעוניות יפייפיה של פרחים טריים. בנוסף  מוזמנים הילדים להשתתף בסדנאות יצירה מגוונות, הכוללות הכנת אדנית ירק אישית בעבודת יד.  המתחם מציע ביום השני לאירוע הכנת פרחים מתוקים צבעוניים .
בפסטיבל יוקם  קיר צילום המעוצב בנושא 'בלונים פרחוניים', המספק רקע קסום לצילומים שיתעדו את חווית הפסטיבל. בנוסף, ימתין מתחם לבניית פירמידות מלגו, בו יוכלו לתת  לדמיון וליצירתיות להתפרץ.
מתי:  24-25 במרץ 2024 בין השעות  11:00-14:00  ו- 16:00-19:00
מתחם בניית פירמידות מלגו פעיל ב- 11:00-17:00 

                                        תערוכת וואן גוך

           

התערוכה הבין לאומית של ואן גוך, התערוכה מכילה 2000 מיצירותיו של האמן והגיעה בשלמותה למבנה שמתפרס על פני 1500 מטר ועוצב במיוחד ב

איפה ומתי: ביתן 2, אקספו תל אביב. ימי רביעי  : 10:00-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:30), ימי שישי : 09:00-15:00 (כניסה אחרונה בשעה 13:30)

גילים: גיל 3 ומעלה 

מחיר:  מכירה מוקדמת 139 ₪ / מחיר מלא 149 ₪ , מחיר משפחתי ל4 נפשות – 409 ₪ , בוועדי העובדים \ מועדוני הצרכנות השונים \ חברות האשראי – החל מ69 ₪ לכרטיס
פרטים נוספים:  לינק לרכישה www.vangogh.co.il

 

                                          פאנקי מאנקי

                  

פאנקי מאנקי הינה רשת מתחמי חוויה ואקסטרים לכל המשפחה בפריסה ארצית. מתחמי החוויה והאקסטרים "פאנקי מאנקי" מתאימים  לילדים מגיל  1 ועד גיל 13 , במתחמים תמצאו שלל אטרקציות ומתקנים חדישים , ביניהם: מתחמי פאנקי נינג'ה,  קירות טיפוס אתגריים, מתחמי טרמפולינות, בריכות ספוגים, בריכות כדורים עצומות, מגלשות אבובים, מתחמי קטנטנים, משחקי דימיון, מגדלי טיפוס סרוגים, גשרים אתגריים, מגדלי טיפוס גומיות, מגלשות, חדרים מעוצבים לאירועים מכל הסוגים, קפיטריה ועוד

איפה ומתי:   פריסה ארצית שעות פעילות: א'-ה' 14:00-20:00, ו' 10:00-15:00, 

גילים: גיל שנה ומעלה 

מחיר: החל מ- 39 שקלים

פרטים נוספים:  לינק לרכישה https://www.funky-monkey.co.il/ 

 


אנו נמשיך לרענן ולהוסיף אטרקציות ופעילויות נוספות-שימרו דף זה במועדפים ורעננו מדי פעם!