יום חמישי, 16 בספטמבר 2021

סוכות תשפ"ב אירועים אטרקציות חינם בסוכות suckot 2021

 ליקטנו עבורכן כבכל שנה מגוון פעילויות יחודיות בחינם או בתשלום ברחבי הארץ בסוכות תשפ"ב 2021.

כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים אותם, יש לוודא קיומם ,תו ירוק ,והתאמתם הרוחנית לפני ההגעה למען הסר ספק!

רוצים להיות מעודכנים בכל הדברים השווים ? עשו לנו  לייק בפייסבוק - https://www.facebook.com/IMACHAREDIT

פסטיבל רמלה עיר עולם 2021

מה בתכנית? הפרויקט של רביבו, ישי לפידות,ועוד בפסטיבל רמלה עיר עולם שהפך לחגיגה רב תרבותית של מוסיקה, מחול, תיירות וקולינריה מידי שנה.מגוון פעילויות לבני נוער, ילדים ולכל המשפחה יתקיימו במהלך שלושת ימי הפסטיבל: הצגות ומופעים לילדים ביניהם יובל המבולבל, סטנד אפ בוכרי עם האחים דוידוב, הצגת התיאטרון 'ראש המועצה' עם נורמן עיסא ויעל לבנטל, מופעי מחול, תערוכת מאכלי עדות, מופע אור-קולי חדש בבריכת הקשתות עם זמרת האופרה איילת כהן, אושפיזין בסוכת ראש העיר מיכאל וידל, קונצרט בערבית, שמחת בית השואבה עם היוצרים יניב בן משיח וישי לפידות, קרקס קווקזי, מופע בוכרי והודי, סיורים באתריה ההיסטורים של העיר ועוד. מרבית האירועים יועברו בלייב בדף הפייסבוק של עיריית רמלה  (שימו לב העופעות לקהל הרחב, ויש מועדים וזמנים ספציפים להופעות למגזר הדתי)

 חוה"מ 22-24.9.2021   רחבי העיר רמלה  עלות: רוב האירועים חינם חלקם בתשלום סמלי של 10 ₪

גילאים: 3-63. הכניסה בהצגת תו ירוק

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: באתרhttp://ramle-festival.co.il/

קרחנה בירושלים

מה בתכנית? לאור הביקוש הרב החליטו עיריית ירושלים וחב' אריאל להמשיך את פעילות ההחלקה על הקרח – 'קרחנה בירושלים' –בתחנה הראשונה גם לתקופת החגים במהלך חודש ספטמבר (האטרקציה תפעל גם בערבי חג,  מוצאי חג ומוצאי שבת).  במתחם ניתן לתאם מראש שיעורי החלקה לילדים. לרשות המבקרים עומד  צוות הדרכה מקצועי ומיומן המזמין אתכם לחוויי מהנה במהלך החגים.  

 עד 30.9 כולל ערבי חג, צאת חג ומוצ"ש התחנה הראשונה דוד רמז 4 ירושלים

גילאים: 5-55

לפרטים נוספים: בטלפון 03-7772030, הזמנת כרטיסים מראש באתר. המתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים

כנסו לקצב במוזיאון ידידי ישראל

מה בתכנית? מופע מוסיקלי קצבי וסוחף שבו ילמדו הילדים לתופף, לזוז לפי הקצב, להכיר כלי הקשה מרחבי העולם, לנגן מקצבים מוסיקליים מתרבויות שונות ועוד. בנוסף, מוזמנים הילדים וההורים להקרנת סרטי ילדים. בסיור מודרך במוזיאון ייהנו המבקרים מחוויה ויזואלית מרגשת המובילה אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים חדשניים. מוזיאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת.

מתי? סוכות 22-23.9.2021 (מופע קצב ב-1400 וסרט בשעות 11 ו-1530) בראשון 26.9 סרט  11:00 ו-15:30.המוזיאון פתוח בימי א'-ה': 10:00-18:00 (סיור אחרון ב- 17:00), בימי ו' 9:00-15:00 (סיור אחרון ב- 14:00)

גילאים: 3-10. בהצגת תו ירוק

 יוסף ריבלין 20 נחלת שבעה ירושלים 

עלות: ילד (3-18)/תושב ירושלים/סטודנט 33 ₪. מבוגר 44 ₪. גמלאי/נכה/חייל- 22 ₪ עלות כניסה משפחתית לסיור במוזיאון (2 מבוגרים +3 ילדים) 100 ₪. מופע קצב 20 ₪ סרט 10 ₪ לאדם.

לפרטים נוספים והרשמה מראש: באתר, במיילאו בטלפון: 02-5329400


לונדע באר שבע-
כל המשפחה מצטרפת לפעילות "לונדע מסביב לעולם" במסגרתו המשפחות ילמדו, ישחקו ויחוו את המדינות דרך התרבויות השונות:
משימות בנושאי מדינות יפוזרו ברחבי המתחמים, דרכון אישי ומיוחד לכל ילד, סדנת יצירה לחוקר הצעיר, מתחם משחקי רצפה ענקיים , משחקי חשיבה בסוכת ענק ועוד..

לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי,  כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.

רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

שעות פעילות חגי תשרי

סוכות:
21-29.9: ימים א-ה 9:30-18:30, ו וערבי חג 9:30-14:00 ,

מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט www.lunada.co.il

08-6226926 טלפון:

מעיפים את הסכך באשדוד

סדנה לכל המשפחה להטסת עפיפוני אקרובטיקה 

חול המועד סוכות 22-23 בספטמבר

פעילות מעיפה לכל המשפחה באשדוד. בואו להכיר את תולדות העפיפונים ולהתנסות בהטסה של עפיפון אקרובטי - עפיפון עצום בגודל 2 מטרים וחצי.

דודי יפרח, גולש קייט סרף, יכניס את המבקרים לתוך עולמם של העפיפונים, דרך ההיסטוריה העשירה שלהם ועד ימינו, וייתן הדרכה מפורטת על הדרכים הכי טובות להטסת עפיפונים בכלל, ועפיפוני אקרובטיקה בפרט.

כל משפחה תקבל עפיפון אקרובטיקה משל עצמה, אותו תסיים להרכיב, ולאחר מכן, לקראת השקיעה, תעיף את העפיפון שלה אל השמיים.

הפעילות תתקיים בסמוך לפארק הפירטים בעיר, הממוקם על קו החוף, כך שצפויה להיות רוח מתאימה שתביא לכיסוי קו הרקיע בעשרות עפיפונים צבעוניים.

מתי: 22-23 בספטמבר. בשעה 15:30

מחיר: 33 ₪ למשתתף

במהלך ימי חול המועד יתקיימו גם סיור בעקבות אתרים היסטוריים- מסלול היסטורי וארכיאולוגי המשלב בין עבר הווה ועתיד.

והמרוץ למטמון - פעילות חווייתית ומאתגרת, המפעילה את כל החושים לכל המשפחה,באמצעות משחק תחרותי בין מספר צוותים, המדמה את המרוץ למיליון – אז מי יגיע ראשון לקו הסיום של המרוץ?

לפרטים והרשמה: אתר תיירות אשדוד https://visit.ashdod.muni.il/

 

 סוכות בקייקי כפר בלום  חג הסוכות מסמן את ההזדמנות הכמעט אחרונה להנות מחוויית השייט בקייקי כפר בלום, במסלול המשפחתי, במי הירדן הצוננים, באוויר הפתוח, בלב ערוץ החיים והטבע של מדינת ישראל יוצר זמן איכות משפחתי שובר שגרה. משך השייט כשעה ורבע בצמחיה טבעית מנקודת השילוח בבית הילל. הזרימה נפלאה, המים קרירים בטמפ' של 17 מעלות צלזיוס ושיא הכיף מגיע במפלון, שם מומלץ לחייך – כי מצלמים אתכם. אורך המסלול כ-4 ק"מ. ניתן להירשם למסלול הארוך, (8 ק"מ) (יש להתעדכן על שעות וגילאים), באתר פארק חבלים, אומגה באורך 90 מ' למי הירדן הצוננים, קיר טיפוס ומתחם חץ וקשת.

לאוהבי לינת השטח "בלום וילג"-מתחם אוהלים ממוזגים, חדש ומאובזר (לינה כולל בילוי). באתר: מזנון, שירותים, מקלחות, מים חמים ומרחבי דשא מטופחים, לרווחת המבקרים תוקם סוכה.

מתי? 10:00 –15:30.

גילאים: מגיל 5 (קיימת מגבלת גיל בהתאם לזרימת המים בירדן).

(רכישת כרטיסים במחיר מוזל באתר האינטרנט של קייקי כפר בלום)

מחירי לינה מול מרכז ההזמנות.

לפרטים:  04-6902616, www.kayaks.co.il


פעילויות מיוחדות לסוכות ב"נהריים בגשר"

איפה? נהריים
מה? 
באתר 'נהריים בגשר' שלל פעילויות סוכות מיוחדות לכל המשפחה ביניהן משחק משימות לכל המשפחה 'חפש ת'סליק' בשילוב כתבי חידה; סרט חדש על סיפורם המיוחד של החלוצים שהתיישבו במקום, לחמו בעוז, נאחזו בקרקע ובנו את ביתם; מיצג ענק ומרהיב עם אורות, צלילים, מים וסכרים, המספר את סיפורו של "הסטארט-אפ" הישראלי הראשון - בדגם תחנת הכוח ההידרואלקטרית שהקים המהנדס פנחס רוטנברג הידוע בשם 'הזקן מנהריים'; סיורים מודרכים מעבר לגדר המערכת ותצפיות מרהיבות; ובנוסף - סיורי עששיות ליליים בתאריכים 22-23,26.9 [בתשלום, מותנה ברישום מראש באתר];
כמה? כניסה חופשית וסיורי חינם באתר בשיתוף הרשות לשימור אתרי מורשת ומשרד התיירות בתאריכים 7-11.9, 17-21.9, 24-25.9 [מותנה ברישום מראש באתר]. הפנינג סוכות הכולל מוזיקה, פיצות, טאפסים ויין על הדק ביום ה' 23.9 [בתשלום] ועוד.
לפרטים נוספים ורישום באתר 
 www.naharayim.co.il

 

סוכות ללא עלות בצפון הנגב

חול המועד סוכות - סיורים מודרכים ואטרקציות בסבסוד משרד התיירות 

ימי חול המועד סוכות הם הזדמנות נהדרת לנסיעה קצרה לצפון הנגב, להיכרות עם הנופים, הסיפורים והאטרקציות באזור, והכל ללא תשלום!משרד התיירות, בשיתוףרשות הטבע והגנים יזמו ומסבסדים לא פחות מ-4 סיורים מרתקים לכל המשפחה באזורים שונים בצפון הנגב, המספרים את ההיסטוריה של המקום, החיים כיום והטבע המרשים הקיים בסביבה. כל סיור מסתיים בביקור באחת האטרקציות הנמצאות בקרבת הסיור.

אפשר לבקר ביער בארי, גבעת הכלניות, מצפור שי ועוד אתרי נוף וטבע ולאחר מכן לקטוף פירות וירקות, לנווט בתוך מבוך תבלינים או לערוך היכרות עם היען – העוף הגדול בעולם.הסיורים יתקיימו בימי חול המועד סוכות: 22-27/9. כל הסיורים בהרשמה מראש בלבד. מספר המקומות מוגבל.

לצד הסיורים בסבסוד משרד התיירות, יתקיימו באזור עוד פעילויות במהלך ימי החג. טיולי אופניים, סדנאות יצירה, ביקור במוזיאונים ואתרי מורשת ועוד המון פעילויות לכל המשפחה.

פרטים נוספים באתר הבשורwww.habsor.co.il


*בואו לחגוג את ימי חול המועד בפעילויות בעיר דוד ירושלים

סיורים מודרכים ב-15 ש"ח לילד 👨👧👦 👩👧👦

מופע לילה ייחודי המוקרן על גבי העתיקות 🏮🪄

סיור עצמאי באמצעות משקפי מציאות מדומה 🥽

לינה בקמפינג ירושלמי מטופח 🏕

גילוי אוצרות בחוויה הארכיאולוגית בעמק צורים 🏺

ועוד המון בילויים וחוויות!

בחופש הזה חוגגים במקום בו נולדה ירושלים

 

לפרטים והרשמה ⬅️https://bit.ly/3nG3TNh


סוכות של יום ולילה בנקרות

איפה? אתר התיירות ראש הנקרה

מה? שחקנים בדמותם של דוד המלך - אחד מאושפיזין חג הסוכות ולצידו גוליית הענק, ידריכו את הקהל לאורכו של 'שביל הים' המיוחד ובמסע בין הנקרות והגלים ויספרו את סיפורם בצורה חווייתית לאורך המסלול בכל יום מימי חג הסוכות (21-28.9), הפעילות ללא תשלום נוסף הכלולה במחיר הכניסה לאתר התיירות ראש הנקרה, הכולל גם נסיעה ברכבל, מיצג אור-קולי וכמובן – ביקור בפלאי הטבע – הנקרות היפהפיות.

בשעות הערב יפתח אתר הנקרות לסיורי עששיות מהנים (22-23.9, 26.9) הכוללים נסיעה ברכבל המואר אל הנקרות הימיות, סיור מודרך לאור עששיות בתחנות מיוחדות ברחבי האתר, מיצג אור-קולי ועוד.

ניתן לשלב גם רכיבה על אופניים או טיול ברכב חשמלי לאורך טיילת החוף (בתשלום נוסף); להשכיר אוזניות (במחיר 10 ₪ למבקר) להדרכה קולית ב-6 שפות כאשר המבקרים עוברים ב-12 תחנות שמע שונות בהן מקבלים הדרכה על ההיסטוריה של האתר, הגיאולוגיה המיוחדת, החי והטבע באזור; ליהנות מבית הקפה החדש – 'קפה מול הים' ומדוכן שיקיים טבעיים 'ראש בריא' ועוד.

מתי? שעות הפעילות בחגים – 9:00-18:00 [ערבי שבת וחג עד 16:00 , סיור מודרך מידי שעה עגולה 11:00 – 16:00
כלל הפעילות בכפוף ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לפרטים נוספים -   http://www.rosh-hanikra.com

ממשיכה להתרחב: פארק ילדים ראשון נפתח בחריש

פארק אטרקציות ראשון הושק השבוע בחריש. "פליי פארק" כולל מתחמי משחקים המתאימים למגוון גילאים, קירות טיפוס, קפיטריה ומתחם אירוח להורים הינו סנונית ראשונה מתוך 10 מתחמי ילדים אשר עתידים להיפתח בשנה הקרובה על ידי קבוצת "חלומות"הפארק המקורה מתפרש על שטח של מעל-400 מ"ר, מציע מגוון רחב של אטרקציות עם מתקנים לגדולים ולקטנים- החל ממתחם ג'ימבורי צבעוני בן 3 קומות, מתחם לפעוטות, מתקני נינג'ה מקצועיים הכוללים מגה קיר, קירות טיפוס צבעוניים במגוון דרגות קושי, חדרי יום הולדת גדולים ומעוצבים, קפיטריה מגוונת ומתחם ישיבה נוח במיוחד להורים. דגש מיוחד ניתן למתקנים המפתחים מיומנויות מוטוריקה גסה, שיווי משקל, גמישות ומיומנויות פתרון בעיות במתקנים מותאמים לילדים במגוון גילאים . לפרטים https://www.facebook.com/playpark.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה