יום שני, 26 באוקטובר 2020

חדש-אל סבון אקטיבי מבית דר פישר

 

חדש ובלעדי מד"ר פישר: מדקס (Medex) אל-סבון אקטיבי

יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים

בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות ואינו מייבש את העור

הקורונה פה וחייבים פתרונות מהירים- קבלו את המוצר החדש של ד"ר פישר שמחטא את היד ב5 שניות ולא מייבש-כי זה סבון לשטיפה!

ד"ר פישר משיקה את מדקס (Medex), אל-סבון אקטיבי, יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. מדקס פותח במעבדות המחקר של ד"ר פישר, על מנת לתת מענה מהיר במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. נבדק במעבדות מוסמכות חיצוניות המתמחות במיקרוביולוגיה ונמצא בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות כנגד החיידקים הנפוצים העיקריים.



מדקס מכיל קומפלקס רכיבים אקטיביים לניקוי יסודי, עדין ויעיל במיוחד לשמירה על היגיינת העור ובריאותו. כמו כן אינו מייבש את העור. מכיל מרכיבי לחות בשילוב ייחודי, מועשר בויטמין E ופרו ויטמין B5 לריכוך ושמירה על גמישות העור והלחות האידיאלית בעור. התכשיר נבדק דרמטולוגית ומותאם לעור רגיש.
מעבדה חיצונית ומוסמכת בדקה ומצאה: מדקס קוטל 99.99% מהחיידקים תוך 5 שניות:
רחצת ידיים היא הפעולה החשובה והפשוטה ביותר על מנת להימנע מזיהומים ומחלות. על פי משרד הבריאות הישראלי, שטיפה תכופה של הידיים במים וסבון הינה האמצעי הטוב ביותר להפחתת מספר החיידקים והווירוסים על פני הידיים. בעקבות התפשטות מגפת הקורונה בכל העולם עלתה מאוד המודעות לחשיבות רחצת הידיים במים ובסבון כחלק מהמאבק בנגיף.
פעולה פשוטה שמצילה חיים: הידיים שלנו באות במשך כל היום במגע עם חפצים ומשטחים המזוהמים עם חיידקים אותם אנו עלולים להכניס לתוך הגוף שלנו כאשר אנו נוגעים עם הידיים בפנים, באף, בפה וכן הלאה. רחיצת הידיים במים וסבון וניגובם במגבת נקייה, מסירים את גורמי המחלות מהידיים. בנוסף לכך, הסבון גם הורג את החיידקים שנמצאים על הידיים אשר יכולים לגרום למחלה. מחקרים מראים כי הקפדה על רחיצת ידיים במים וסבון הפחיתה את שיעור מחלות המעיים והשלשולים ב-31% ומחלות בדרכי הנשימה ב-21%.

 
תכולה: 1 ליטר, מחיר 24.90 ₪ | 500 מ"ל, מחיר 14.90 ₪, ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה