יום שני, 27 בינואר 2020

חוסן פלוס מבית טבע לחיזוק המערכת החיסונית, איך לחזק את המערכת החיסונית בחורף, netapharm


"חוסן פלוס"  
לסיוע בהתמודדות עם מחלות החורף

מי לא מחפשת דרכים לחזק את מערכת החיסון שלה ושל ילדיה?
במיוחד כשנמצאים במסגרות ומקומות סגורים ימים ארוכים והסיכוי להיות חשופים להידבקויות גובר, מערכת חיסונית חזקה חשובה!
חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה את "חוסן פלוס" - תכשיר צמחי ייחודי, העשוי לסייע בחיזוק מערכת החיסון והתמודדות עם מחלות החורף.
חוסן פלוס

"תפקידה העיקרי של מערכת החיסון הוא להגן על הגוף מפני זיהומים, רעלנים ומחלות. מערכת חיסון חזקה תתמודד עם משימותיה ביעילות, ולכן חשוב לשמור עליה ולחזק אותה", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. "התכשיר  'חוסן פלוס' עשוי מרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד, המוכרים ברפואה הטבעית כבעלי יכולת לחזק את המערכת החיסונית. "התמצית מכילה סמבוק שחור, קצח, אסטרגלוס, עלי זית, לאפאצ'ו ואכינצאה, ללא כל חומרים משמרים", אמרה. התכשיר בעל כשרות מהודרת ותו תקן  .GMP

ספירין ממליצה גם על תזונה עשירה בדגנים מלאים, פחמימות מורכבות וקטניות, פירות וירקות, זרעים ואגוזים. כדאי להקפיד על צריכה מוגברת של מזונות מבושלים, חמים ומחממים כמו ירקות שורש (בטטה, דלעת, דלורית, גזר, שורש סלרי וסלק), וירקות נוספים כמו שום, בצל, צנון, שומר וברוקולי, דייסת שיבולת שועל, מרקים, דגנים וקטניות. מומלץ גם להרבות בשתיית נוזלים, מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, הל, קינמון, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה.
כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש.
מחיר מומלץ: 176 ש"ח למארז, הכולל 3 בקבוקים במשקל 50 מ"ל כל אחד.

להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים ודרך האתר  http://www.netapharm.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה