יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

"גמדים לדרך" המצאה גאונית מבית שטראוס ובכשרות בד"ץ רובין! gamadim

מכירים את זה שאתם שואלים את עצמכם- " איך לא חשבו על זה קודם "?
 מהלך גאוני שכזה יצא לאחרונה מבית מחלבות שטראוס והפתיע אותי בשאלה איך באמת לא חשבו על זה קודם.
את מעדן "גמדים" כולכן מכירות, את הכשרות הנהדרת עליו של בד"ץ רובין כולכן מודעות,
אבל על גמדים ב"שקית" או "גמדים לדרך" או הכי קל לקרוא לזה "גמדים טו גו" התוודעתן בוודאי רק לאחרונה.
לראשונה בישראל מעדן חלבי ב"שקית" המכונה "סקוויז", עם פקק לפתיחה וסגירה חוזרת!
 
ולמה אני מכנה את זה גאוני?
כי זה חוסך הרבה זמן, חוסך ניקיון, חוסך בלאגן וליכלוך ונותן עצמאות לילד!
אצלינו בבית נוהגים לאכול מעדן גמדים בבקר לפני היציאה למעון ולגנים, וכמו שאתן יודעות הפעוטות במיוחד הקטנים יותר רוצים להיות עצמאיים כמו אחיהם הגדולים מהם, וכל בקר מתעקשים לאכול את המעדן לבד בכוחות עצמם עם כפית, והתוצאה לפעמים גורמת לבלאגן בבקר- פיספוס המעדן בפה והופ-על החולצה /שולחן / האח .
שידרגתי את הבקר שלנו לגמדים סקוויזים - וזה פשוט עולם אחר!
הקטנים נהנים לפתוח ולסגור את הסקוויז ולאכול ממנו בעצמם-באפס ליכלוך ואפס כלים בכיור.
הגדולים נהנים מהעניין (בסוד אגלה שגם אנו ההורים התחלנו לנשנש בבקר את הגמדים בשקית)
והתועלתי ביותר זה החיסכון בזמן-בדרך לגן ולמעון הילדים אוכלים את המעדן בשקית וכך נחסכים לנו איחורים !
מבינות למה התאהבתי במוצר???
גם אחה"צ כשיוצאים לגינה לא תמיד מתאפשר לחתוך פירות ונישנושים בריאים , לפעמים יוצאים בחטף, נוח לי "לזרוק" לתיק כמה יחידות של גמדים לדרך שיהיה לגינה /בתור במרפאה שיתעסקו עם זה ולסגור את הפינה של הנישנוש הבריא.
ולמה בריא? כי גמדים מורכב בבעיקר מגבינה לבנה ובעקבות המהלך של ה"גילוי נאות" וה"שקיפות" של שטראוס כל ההרכיבים והמרכיבים מפורטים בגדול על האריזה , ומהם ניתן לראות שיפור ניכר במרכיבים מבחינה תזונתית ומבחינת כמות הסוכר שירדה מאד במוצר בשנים האחרונות.
מסתבר שבסקוויז אחד יש כשליש כפית סוכר שזה הרבה פחות ממה שאנחנו שמות בתה!
כמו כן בדקתי וביחידה אחת יש 123מג סידן שזה יפה מאד ו1.4 ברזל שזה מצויין, הכל מפורט על האריזה החיצונית ועל המוצר עצמו באותיות גדולות ונוחות לקריאה.
וכן גם אני בהריון צריכה לשמור על הכנסת סידן לגוף ולא תמיד זה מתאפשר ולא מתחשק לי יוגורטים , אז כן , אני סוגרת לי את פינת הסידן היומית בשני סקוויזים של גמדים לרוגע הנפשי ולבריאות שלי .וכן מודה ומתוודה גם כי זה טעים לי (-:
כרגע גמדים טו גו נמכרים במארזים של 4 יחידות בקופסא שנראת כך במקררים סופרים-

המחיר נע בסביבות ה17 ש"ח למארז שזה יוצא כ4 שח ליחידה , אמנם נשמע יקר אבל כשאני משווה את זה לצנצנת גרבר קטנה שלא מכילה סידן או ברזל כמו כאן אני מבינה שהמחיר כן משתלם לי במיוחד לבן השנה וחצי  שלי שלא אוכל כמעט ומה שכן אוכל חשוב לי שיהיה בעל ערך תזונתי, אבל מי ידוע אולי המחיר ירד בקרוב או שאפשר יהיה למצוא עליו מבצעים בסופרים השונים.
אולי בקרוב ימכרו בבודדים או במארזים משפחתיים מוגדלים... ימים יגידו.

כרגע התחלנו לרכוש את המארזים כצ'ופר לילדים בבקרים שהם מתוקתקים ומאורגנים יפה ובזמן, וכן כתוספת ליד הכריך בראשי חודשים.
גמדים בשלל סוגים
הטעמים שראיתי שמשווקים זה תות, תות בננה, ובננה תפוח,

ובכשרות הבד"ץ

ומעכשיו, כשתשמעו ילדים קוראים-אמא ,אני רוצה בבקשה "סקוויז" , תבינו מיד במה מדובר!
סקוויז גמדים לדרך מבית שטראוס !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה