יום ראשון, 26 באוגוסט 2018

גאיה קוסמטיקס- איפור מותר לשבת, מייק אפ בהתאמה אישית gaya

שמחנו לשמוע את הבשורה כי מייק אפ אבקה של חברת "גאיה קוסמטיקס " והסומק אבקה של "גאיה קוסמטיקס" קיבלו אישור כשרות שמותרים בשבת וחג!

והעיתוי-משמח ביותר, בדיוק לפני ראש השנה החג ה-ארוך, שמי שמקפידה לא להתאפר בחג ובשבת תשמח לשמוע שלפחות מייק אפ וסומק יתאפשר לה להשתמש.

ובכלל עוד בשורה שלא כל אחת יודעת אבל קיים כבר זמן רב ברשת גאיה- התאמה אישית של גוון מייק אפ לכל לקוחה ע"י עירבוב מספר גוונים(לפי הצורך) וללא תוספת תשלום!

כאחת, שלא אוהבת מייק אפ במראה מישחתי / בובתי, הגעתי לסניף גאיה , הדיילת התאימה לי אישית גוון מייק אפ לעור פניי, ונאמר לי ,שגם שאם במשך הזמן ארגיש שהמייק אפ כבר לא מתאים בעקבות שיזוף /שינוי גוון העור אפשר להגיע לחנות עם המייקאפ שרכשתי ויבצעו לי חינם עירבוב לגוון מתאים ללא עלות נוספת!
נכון שלא ידעתן? וכל זה כשירות של חברת גאיה!

 בכלל התאהבנו בחברת גאיה, שאף מוצר שלה לא נוסה על בעלי חיים, כל המוצרים מיוצרים מ100% חומרים טבעיים, בינהם חומרים מהטבע כגון אבץ מיקה וועוד שמטיבים עם עור הפנים, מינרלים וויטמינים .
מוצרי גאיה מתאימים לעור גם יבש וגם אקנתי-ואף מסייעים לריפוי העור האקנתי.
מוצרי גאיה ללא פרבנים וחומרי שימור,
המוצרים קלילים, נעימים על העור, ומבחינתי הכי חשוב שהם ניראים טבעיים על העור! במיודח המייק אפ שהוא אבקתי ומכיל גם בתוכו פודרה- מה שמתאים מאד לאקלים הישראלי החם והלח- אין טעות יותר גדולה ממייק אפ משחתי /נוזלי בקיץ!
אני בקיץ רק עם מיק אפ אבקה של גאיה!
כמו כן לגאיה צלליות אבקה, אודמים, גלוסים ועוד.

המוצרי טיפוח שלהם גם מעולים כמו הפילינג פנים העדין שהתנסתי בו, המסיר איפור דו פאזי, הפריימר שנהדר.

המוצרים אינם זולים אבל ...תמיד כדאי לעקוב!באוגוסט האחרון היה מבצע מעלף של 3 מוצרים + 3 מוצרים מתנה!

אני רכשתי לי ועידכנתי את המלאי הבייתי במבצע.
ממליצה לכם גם!
תעודת כשרות מצ"ב!
חג שמח!





איפור מותר לשבת,איפור כשר לשבת, איפור גאיה, גאיה קוסמטיקס, מייק אפ בהתאמה אישית, לאישה הדתית, לאישה הדתית והחרדית,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה