יום רביעי, 29 באוגוסט 2018

חדש על המדף לקראת תשע"ט הבא עלינו לטובה !

ערב ראש השנה קרב ובא, ועם התפילות, ההכנות הרוחניות, גם מתלוות הכנות גשמיות, הווה אומר אוכל ומזון לראש השנה!
אז מה חדש לנו על המדף לקראת החג!

מהפיכה בריאה -באפייה -"שמרית" משווקת את "נטורינה" - תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית לאפייה ובישול !


  שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. הסדרה נהנית מיתרונות רבים - היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.
נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת שמן קוקוס הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7 ₪ לאריזת 200 גרם; ניתן להשיג במחיר מבצע לחגים.  
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

לכבוד חגי תשרי, השיקה "הטחנות הגדולות של א"י" - "קמח חלה" – קמח חיטה לבן מועשר, ללא צורך בניפוי – לאפיית חלות ומאפים בעלי נפח גבוה


הקמח משווק באריזה מבוקרת, המונעת התפתחות חרקים-וחוסכת העניין של ניפוי הקמח-מה שחוסך זמן במטבח הלחוץ במיוחד בערב ראש השנה!
 קמח חלה מיוצר מתערובת של 5 סוגי חיטה מובחרים, באיכות גבוהה, והוא מועשר בגלוטן ובלתת שעורה, התורמים לקבלת מאפים אווריריים ובעלי נפח גבוה. הגלוטן הוא חלבון המצוי בגרעין החיטה אשר במגע עם מים בזמן עיבודו, תורם לגמישותו של הבצק ויוצר מעין רשת חזקה ואלסטית המייצבת את הבצק. הרשת מאפשרת להחזיק בגזים החודרים לבצק בעת הלישה, ובכך היא מעניקה ללחם נפח וגובה יפים.
בנוסף לגלוטן, מועשר קמח החלה גם בלתת שעורה – גרעין דגן שעבר תהליכי הנבטה וקלייה. בזמן הנביטה נוצרים בגרעין אנזימים (עמילאז) שאחראים על פירוק העמילן והפיכתו ל"מזון" זמין לשמרים. הוספת לתת השעורה מייעלת את פעילות השמרים ומקצרת במידה ניכרת את פרק הזמן הנדרש להתפחת הבצק. הקמח מתאים במיוחד לאפיית חלות, לחמים, לחמניות, בצקי שמרים ולכל בצק הדורש נפח מאפה גבוה.
למוצרי החברה כשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר אריזת קמח חלה ללא צורך בניפוי: 7 - 10 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג).
ניתן להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ, או להזמין במשלוח דרך אתר החברה. מידע על מיקום החנויות: בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון 04-8672137.

  "בא לי מהטבע" משיקה ממרח חרובים ללא תוספת סוכר !



"בא לי מהטבע", המתמחה במוצרי מתיקה וחטיפי בריאות, משיקה לרגל ראש השנה והחזרה לבית הספר ממרח חדש וטעים מבוסס פרי החרוב: ממרח חרובים ללא תוספת סוכר. הממרח החדש ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים. הממרח מכיל לפחות 15% חרובים ויימכר באריזה של 400 גרם. מיועד לשימוש כתחליף לשוקולד למריחה בכריכים, כארוחת בוקר ולשימוש באפייה.
ממרח חרובים מופץ ומשווק על ידי חברת ליב, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי גלוטן. . ממרח חרובים מהווה מקור לסידן, המסייע בבניית העצמות, וכן מקור לסיבים תזונתיים המסייעים בפעילות מערכת העיכול. הממרח אינו מכיל חומרים משמרים, אינו מכיל שמן דקל וללא חומרים מהחי, מתאים לטבעונים. ממרח החרובים מזכיר בטעמו ובמרקמו את ממרח שוקולד ומתאים למריחה בכריכים. כמו כן יכול לשמש הממרח כמילוי טעים ועשיר למאפים שונים.

כשר פרווה בכשרות בד"צ העדה החרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
ניתן להשיג ברשתות שופרסל גרין, יינות ביתן, מגה בעיר, טיב טעם, ויקטורי, חצי חינם, מרכז מזון, מחסני השוק ורשת אניס.



לרגל ראש השנה גם חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה- ממרח טחינה עם דבש!


 ממרח טחינה עם דבש של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל • הממרח עשיר בערכים תזונתיים בהם 587 מ"ג סידן ומתאים כממרח מתוק ובריא בתזונה מאוזנת
 חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של החברה: ממרח טחינה עם דבש. הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל ממרח טחינה עם דבש, המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.
סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, שזוכים להצלחה כבירה. לרגל ראש שנה וחגי תשרי, הוחלט בחברה על השקת ממרח טחינה עם דבש.
השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים. הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות, הנחשב ל"Superfood", בעל ערכים גבוהים ואף נחשב כאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית לטיפול בכאבי גרון, חיזוק מערכת החיסון וטיפול בחתכים על העור. זהו שילוב ראשון מסוגו של דבש ביחד עם טחינה מלאה (!), המאפשר גם למי שעד עכשיו נמנע מטחינה מלאה להכיר אותה בצורה טעימה ומשודרגת. מתאים מאד לשוחרי הבריאות, ספורטאים חובבים ומקצועיים, ואף לילדים ומשפחות המחפשים משהו מתוק לבית הספר או כפינוק מתוק אחרי הצהרים.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 11 שקלים לאריזת 400 גרם.

  
 תראו איזה יופי-חברת גילרו יצרנית מותג "עלמה" משיקה אותיות אכילות ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים !

חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיקה לרגל חגי תשרי והשנה החדשה שני מוצרים חדשים במותג "עלמה" מתוצרתה: אותיות אכילות בצבעי זהב וכסף ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים. אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" משווקים במארז מהודר הכולל באותיות שני דפים בהם דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף ובמארז המספרים דפי מספרים צבעוניים ומעוצבים בספרות 0-9. האותיות והמספרים מיועדים לקישוט עוגות בברכות מיוחדות, בהן ברכות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים. האותיות והמספרים נוחים לשימוש, כל שניתן זה רק להסיר ולהדביק וזה מוכן. האותיות והמספרים עשויים מעמילן וסוכר עדין, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי.
  כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
 והמחיר?זול במיוחד- כ- 19.90 שקלים לאריזת 2 דפי אותיות/מספרים.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר חברת גילרו:
https://gilro.co.il/
 ולקינוח- קבלו מתכון


שנה מתוקה עם שמרית

חברת "שמרית" מגישה לרגל ראש השנה מתכון לעוגה חגיגית, קלת הכנה וטעימה:  
עוגת שושנים דבש
בשימוש עם "נטורינה"
חברת שמריתמגישה לרגל ראש השנה מתכון לעוגת דבש עסיסית ויפה, טעימה ומרשימה, בצורת שושנים עם חתיכות נתלשות, ללא צורך בחיתוך. השימוש במתכון בנטורינה על בסיס שמן קוקוס של שמרית, המשמשת כתחליף לחמאה או מרגרינה. בהגשה שולפים כל פרוסה בקלות ונהנים. חג שמח!
מצרכים (ל- 3 יחידות עוגה):
1 ק"ג קמח

1 שקית שמרים טריים שמרית

1 כף מלח (20 גר')

¼ כוס סוכר (50 גר')

2 ביצים גודל L

100 גרם נטורינה רכה על בסיס קוקוס  

¼ כוס דבש (80 גר')

½1 כוס וחצי מים פושרים (360 מ"ל)

למלית:
5-6 כפות נטורינה על בסיס קוקוס מומסת

¾ כוס סוכר חום מעורבב עם כף קינמון טחון
להברשה לאחר האפייה:  4 כפות דבש מדוללות בכף מים רותחים

אופן ההכנה:
.1 בקערת מערבל עם וו לישה מערבלים קלות את הקמח, הסוכר והמלח. מוסיפים בהדרגה את יתר החומרים ומערבלים כ- 10 דקות עד לקבלת בצק חלק ואחיד.

2. משמנים מעט את הבצק, עוטפים בניילון נצמד ומשהים למנוחה עד הכפלת נפח למשך שעה וחצי עד שעתיים.

3. מחלקים את הבצק לשלושה חלקים שווים, כל חלק מרדדים למלבן דק בגדול

    30X40 ס"מ. מסירים שוליים מיותרים ומברישים במרגרינה המומסת. מפזרים    
שליש מהמלית ומרדדים קלות.
4. מגלגלים לרולדה ומניחים בתבנית אפייה מרופדת בנייר אפיה, שהתפר פונה מטה. בעזרת מספריים חדות ונקיות חותכים מהבצק כמעט עד סופו חתיכות בעובי של ס"מ. חתיכה ראשונה נשארת במרכז, חתיכה שנייה מניחים לכיוון ימין וחתיכה שלישית פונה לכיוון שמאל. חוזרים על סדר הפעולות עד לקצהו של הגליל ומסיימים בחלק הפונה ישר.
5. מכסים ומניחים לתפיחה נוספת כחצי שעה.
6. מחממים תנור ל °175 מעלות ואופים כ- 15-20 דקות עד שהמאפה שחום ותפוח.
7. מוציאים מהתנור ומברישים בדבש. מצננים ומגישים.

שנה טובה ומתוקה! 

 



 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה