יום ראשון, 3 ביוני 2018

מתכון גמדים לילדים ! גמדים שקיפות מלאה, חדש מגמדים שטראוס! gamadim

אנו ההורים מחפשים לתת את הטוב ביותר לילדים שלנו, ובכל התחומים.
תחום שהיצרנים קצת מקשים עלינו בברור הטוב ביותר לילדנו הוא תחום מוצרי המזון, שעל המוצרים באותיות קטנטנות , ובמילים לא תמיד מובנות מופיעים המרכיבים.
לכן שמחתי לראות ש"שטראוס" לקחו צעד אחד קדימה מכל היצרנים, ועברו ל"שקיפות" צרכנית-  מהיום מוצרי "גמדים " של שטראוס עם פירוט המרכיבים בגדול ובברור בחזית האריזה! ויש להם מה להתפאר -גמדים בשנה האחרונה החלו במהלך של הפחתת סוכר במוצרים, ביחוד במוצרי ילדים ופעוטות !
                                    
והמוצר המוביל בהפחתת סוכר הינו גמדים -מעדן הגבינה לילדים , גמדים מיועד לגילאי שנה עד שלוש אבל עוד משלב הטעימות סביב גיל חצי שנה שבעה חודשים נותנים לפעוט לטעום מגמדים, ועד למבוגרים -ירים אצבע המבוגר שלא "גנב" מהמקרר בסתר מעדן גמדים ואכל כשהילדים נכנסו לישון (-:
הילדים שלי ככל הילדים אוהבים מאוד גמדים, במהלך השנה האחרונה הופחת רמת הסוכר במוצר, יש לציין שבן החמש כן הרגיש בהבדל בטעם, ואני לא רואה זאת כפסול, הלשון של הדור הנוכחי התרגלה לטעם של ריכוז סוכר חזק מדי, אז נכון, הוא פחות התחבר בהתחלה לגמדים החדש, אבל תוך יום יומיים התרגל וכשראה את אחיו הפעוט אוכל בהנאה מעדן גמדים הצטרף גם הוא ואכל בהנאה, המח מתרגל לטעם מופחת הסוכר, וזה נהדר!
              
פירוט המרכיבים על אריזת גמדים מופיע כמתכון, ובכתב מנוקד! מתאגר ומסקרן את הילדים שבראשית קריאה לקרוא את שעל האריזה, ולשאול שאלות  (אמא, מדוע מוסיפים קורנפלור לגמדים ? ולמה צריך ויטמין D ? והכי- אמא, אם יש לנו מתכון לגמדים על האריזה בואי ננסה להכין גמדים לבד בבית! )  
הילדים, שאוכלים לצערינו כ"כ הרבה ג'אנק במהלך היום , הן בגן והן במסיבות יומהולדת אחה"צ, בשבתות ובשיעורי תהילים, ובגן, כמה ומה הם אוכלים בצהרון לא תמיד ידוע .שואלים את הילד -מה אכלת היום בגן? חישוקים! מה זה חישוקים ? או כל יום תשובה חוזרת -אכלנו קוסקוס ,עד  יום אחד הרמתי טלפון לגננת לשאול מדוע כל יום בצהרון קוסקוס, ומתברר שזה קוסקוס , פתיתים, פעם בורגול, ואני חשדתי בעצלנות של הטבח!

ושאלת השאלות-מה לתת לילד שחוזר מהגן , עדיין לא שעת ארוחת הערב אבל בכל זאת צריך משהו לנשנש, אז במקום לבחור בחטיף או ממתק, מצאתי פיתרון-כשיש פנאי ואני מגיעה לפניהם מהגן- חותכת ירקות למקלות ושמה בשקיות והילדים מנשנשים בהנאה, וכשאין זמן (שזה רוב הפעמים) ואנו מגיעים יחד הביתה- במקום מעדן מתועש העדפה שלי היא מעדן המורכב בעיקרו מגבינה לבנה.
וקצת גיוון לאחר הצהריים חם במיוחד-ה"מתכון" שהכנו אני והילדים יחד היה קצת פחות מסובך מלנסות להכיון גמדים לבד ולהגיע לרמת הטעם של גמדים קנוי-
הכנסנו כפית חד פעמית (אם יש בבית מקלות ארטיק מחנות יצירה עדיף)
הכנסנו למקפיא
והיי, יש לנו ארטיק חלבי טעים יותר מכל גלידה אחרת קנויה ומלאת סוכרים!
הפעוטים אמרו את דיברהם- הם מעדיפים רק גלידת גמדים!

 גמדים שטראוס בכשרות הרב רובין!

 
בברכת קיץ בריא!
 

 

2 תגובות:

  1. ערב טוב! קניתי את הגמדים וראה זה פלא הצד של התפוח
    בננה מלא! עד הסוף! וטעים מאוד ! הצד של התות בננה חצי מהכמות????????????? על מה ולמה? זה בא ברביעיה ,אין אפשרות לבודדים!!

    השבמחק