יום שבת, 2 בספטמבר 2017

מותג חדש בארץ-טוטס! תיק החתלה מומלץ, תיק עגלה מומלץ, טוטס תיק, tots

אז בשעה טובה ילדתי, בילד הראשון לא היה לי תיק עגלה בכלל, אישהוא, הסתדרתי, בילד השני הרגשתי שזה מאסט תיק עגלה- באמת נח יותר לא יודעת איך שרדתי בלי, בהתחלה השתמשתי בתיק החתלה מהפארם המקומי ששימש יפה אבל די העיק עלי הבלאגן בתיק- בתיק היה רק תא אחד וכיסים צדדים בלבד.

גיסתי הביאה לי תיק ממותג יוקרתי ,בעל הרבה תאים-אבל מה, תיק מאוד יקר וטוב. אבל...התיק עצמו כבד-עוד לפני שהכנסתי דברים שבתוכו! כך שהוא נח בפינה בבית ללא שימוש על אף מחירו היקר.
 ואז הכרתי את המותג "טוטס"

מותג חדש ממש בארץ שמציעה מצעים, חיתולי בד איכותיים ועוד, וכמובן תיקי החתלה! כל התיקים באתר (אפשר לראות באתר "מאמא גורו" )אלגנטיים ויפים, אני הלכתי על דגם שנקרא " Infinity "  בצבע אפור כהה.
 
ומאז שהתיק אצלי אני מאוהבת !
ומה אהבתי בו כ"כ?
ראשית, בתיק ה-מ-ו-ן תאים, תא למפתחות, מחזיק למוצץ, משטח החתלה, תיק שומר חום לבקבוק , תא גדול, תא קטן, סוף סוף סדר בתיק !

ועם כל זאת התיק עצמו קל גם עם הדברים!כ-ל הדברים שבתמונה נכנסו בו ועדיין יש מקום!

 עוד דבר שאהבתי-הכתפיות נסתרות –כך שאפשר ללכת עם התיק באלגנטיות אפילו לעבודה – וכשמחברים לעגלה-שולפים את הכתפיות ומחברים !

 רואים שהושקע בתיק המון מחשבה, הן על הנוחות של האם בטיפול בתינוק והן המראה האלגנטי .
 לתיקי טוטס כמה דגמים וצבעים, יכולות להתרשם מהמבחר באתר-https://www.mamaguru.co.il/%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92/toTs
הבד של התיק עמיד, ורחיץ, סוג שלא סופג כתמים וליכלוך-ומי כמונו האמהות יודעות כמה זה חשוב,
נכנס לי המון דברים לתיק, והתיק עצמו לא כבד כך שזה מעולה.
ונראה מאוד יפה כמחובר על העגלה וגם על הגב.
 

אני ממש נהננת ממנו.
נכון, מדובר בתיק יוקרתי והמחיר בהתאם , סביבות ה499 שח, אבל בלקיחה בחשבון שתיק כזה משמש כמה לידות ומחזיק מעמד לאורך זמן , נח מאוד לשימוש ונראה נהדר, זה השקעה כדאית.

 
לצפייה במגוון מוצרי tots הנמכרים בארץ ליחצי כאן .
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה