יום שלישי, 5 בספטמבר 2017

מילון התאבון - תזונה נבונה לילדים milonteavon

מילון התאבון -ערכה חדשה ללימוד אכילה נכונה- מאת יעל רביע- דיאטנית

בימנו מודעות ההורים אודות תזונת ילדיהם גבוהה מאשר פעם.
 אם נשים רוב ברוב מוחץ של של הורים בכיתה או בגן- אחוזים גבוהים של ההורים בעד תזונה נבונה ואף עושים השתדלות כדי להנחיל זאת לילדים.
 שאלה הנשאלת- איך ננחיל מושגים קצת גבוהיים בתחום התזונה הנבונה לילדים הקטנים יותר בני ה5- 10 ?

 


הגיע לידנו ערכה של -"מילון התיאבון" המיועד להורים וילדים, כמו גם לאנשי מקצוע, דיאטנים ומטפלים בתחום האכילה הנכונה לילדים. ערכה המתאימה לגילאי גן חובה ובית הספר היסודי

"מילון התיאבון" פותח על ידי יעל חן רביע, תזונאית קלינית לילדים, בשיתוף פסיכולוגית התפתחותית ומפתחת תכנים חינוכיים. הערכה עוסקת בהרגלי אכילה בריאים כגון: אכילה שאינה מתוך רעב פיזיולוגי, אכילה 'כשמתחשק', אכילת יתר ותחושות רעב ושובע. וזאת מבלי התעסקות במראה חיצוני ומראה הגוף אלא חשיבה והבנה של הטבעי והבריא לתחושות הגוף, והקניית מסרים של אכילה בריאה ולפתח אצל כל בני המשפחה מודעות לאיכות וכמות המזון.
 
  


למעשה מדובר בחוברת עבודה ופעילות מהנה לילדים שמנחילים מושגים של מודעות לתחושות הגוף(ולא לדימוי גוף ) כמו- רעב, שבע, וכדומה.
החוברת פרקטית, חווייתית, חדשנית ויעילה ומנגישה לילדים ערכי תזונה בריאה באמצעות שיח, משחק ושימוש בסולם רעב ושובע מיוחד לילדים. הערכה עוסקת בדרך מהנה נושאים מורכבים כמו אכילה שאינה מתוך רעב פיזיולוגי, אכילה 'כשמתחשק', אכילת יתר ועוד שבאופן טבעי קשה לנו להסביר לילדים וכאן החוברת עושה את העבודה.חוברת מעניינת שהילדים נהנו למלא , לקרוא ולהחכים.
 
יש אפשרות לרכישה כמותית, לדעתי בכל בית ספר ותלמוד תורה צריך להכניס את החוברת כהעשרה בכיתות הנמוכות להגברת המודעות לתזונה נבונה והכרת תחושות הגוף. ע"מ למנוע בעיות השמנה עתידיות, דימוי גוף ועוד.
 
  מחיר מומלץ לצרכן: 49 שקלים לערכת עבודה .
קישור לעמוד ולרכישה: http://www.yaelchenrabih.com/milon-hateavon

אתר יעל חן-רביע: http://www.yaelchenrabih.com/


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה