יום חמישי, 6 ביולי 2017

ד"ר פישר- כי זה בדוק! לבייבי לאם מדוד לדור- מוצרי ד"ר פישר dr-fischer

מכירות את הסיסמא -ד"ר פישר- זה בדוק!
אני מכירה כבר מעל שלושים שנה!
עוד בהיותי פעוטה המוצרים שאימי תמיד השתמשה (וכל הדור דאז) היינו "ד"ר פישר".
כל אמא שרצתה להתגאות בטיפוח הבייבי התגאתה בשימוש במוצרי הד"ר.
וגם אני לדור הבא משתמשת במוצרים הידועים והוותיקים -שהשתכללו והשתבחו עם השנים.
אז מה הם המוצרי חובה לרך הנולד?

נתחיל במוצרי החובה - ויטמין די +מגבונים לחיטוי העיניים.
תינוקות מגיל לידה עד גיל שנה-חובה לטפטף 2 טיפות ויטמין די .
טיפות ויטמין D של ד"ר פישר הינם בכשרות בד"ץ. ללא סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל. ניתן להשיג בכל בית מרקחת-ואם יש לכם מרשם רופא תקבלו אותו בהנחה בבתי המרקחת של קופות החולים.

המוצר השני בתמונה - מגבונים ארוזים אחד אחד כמו שאתם רואים בתמונה, המגבונים עדינים ומיועדים לניקוי הריסים והעפעפיים של התינוקות, התינוקות שלנו כ"כ רגישים ועוד עיניים שזה דבר רגיש שממש עוול לנקות במגבון רגיל עיניי תינוק- רק במגבון יעודי או מים נקיים! כך שזה חובה בכל בית.
קופסאת המגבונים במרכז
 
ומה לגבי אמבטיה? את מוס הרחצה של ד"ר פישר בסדרת שיבולת שועל כבר הכרת?
 מדובר במוצר מסדרת "שיבולת שועל" , הידוע כדגן מרגיע.הסדרה נותנת מענה לעור יבש או מגורה ,היפואלרגני, ללא sls  וכל הכיף כשמדובר ב"מוס" -קצף במקום סבון נוזלי , חוויתי יותר לרחצה ונעים יותר בגוף!אהבתי במיוחד את הריח העדין.
 
מוצרי חובה על שידת ההחתלה-
ג'ל חיטוי ידיים ומשחת החתלה ד"ר פישר
לד"ר פישר משחת החתלה מסדרת "אוליביול" , משחה עשירה ב zinc oxide  ובשמן זית ששניהם מועילים לטיפול בתפרחת . אני באופן אישי לא מורחת משחת החתלה כשהבייבי על תמל או הנקה כי טפו טפו העור שלו מצויין, אך משחת החתלה מעולה במיוחד לשימוש בתקופה שמתחילים טעימות ועוברים למוצקים שאז המזון חומצי יותר ושונה שאז אחרי כל רחצה אני מורחת אחרת יצרב לו .

ולמה הג'ל אלכוהול? לצורכי כל בני הבית. אחרי החתלה- ישר מחטאה את היד ובמיוחד בשבוע שלאחר חיסונים שאז בטיפת חלב מורים לחטא את הידיים. לפני הכנת תמ"ל. לוקחת מיני ג'ל כזה גם של ד"ר פישר אצלי בתיק ההחתלה קבוע כשמחתלים בחוץ. גם בתיק של הילד בגן וכשיוצאים לטיולים ואין מים זמינים.

מוצרי חובה לתינוק



את המוצרי חובה הנחוצים לתינוק ולבית ביותר סיקרתי לכן כאן.  מעבר לזה לד"ר פישר המון מוצרים נוספים הן לבייבי הן לאם ולמשפחה, כדאי מדי פעם להכנס לאתר להתרענן בחדש https://dr-fischer.co.il/  ולהתבונן במדפים ברשתות השיווק.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה