יום שני, 21 בנובמבר 2016

מוצרים שטוב שיהיו בבית בחופשת הלידה momyvacation

חופשת לידה , איזה אסיטואציה צמד מילים אלו מעלה לכן?
הכנתי לכן רשימה של מספר מוצרים מומלצים שכדאי שיהיו לך בבית בחופשת הלידה.

לילדים בבית -במיוחד בחורף שלא ידביקו את התינוק - תוסף תזונה- וימינים של "מדיבר" "חורף פלוס" 
אחת הדרכים לשמירה על הילדים, על מנת שיעברו את החורף בשלום, הינה צריכה של תוסף תזונה, העשוי לתרום לשמירה על רמה תקינה של ויטמינים בגוף. תוספי התזונה של מדיבר תורמים לחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת. המוצרים מכילים פחות סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים ומוגשים בצורת פירות צבעוניים ובטעמי פירות שילדים אוהבים.
ורק עד סוף נובמבר -סוף החודש הזה 29.90 שח בלבד ל 60 סוכריות בחבילה. מומלץ! וגם בכשרות מהודרת! מהרו לקנות ולנצל את המבצע להצטיידות.
מדיבר כשרות


לאמא בחופשת הלידה - חייב שיהיה נישנוש זמין , אבל לא רק בעל ערך קלורי, אלא ערך תזונתי.
חטיפי "נייצ'ר וואלי "  נותנים מענה  nature valley

מארז המכיל 5 חטיפים, בכל אריזת חטיף 2 חטיפים. בטעמי מייפל, שוקולד או דבש. (מעורבב בקופסא)
מכיל 50% שיבולת שועל, ורכיבים בריאותיים אחרים. משביע. וגורם להשתקת הרעב בין הארוחות או כשנמצאים מחוץ לבית . וגם בכשרות נהדרת של חת"ם סופר. כי אמא אחרי לידה ובמיוחד מניקה חייבת נישנושים בריאותיים לגופה!
   נייצר וואלי  במיתוג מחדש מדגיש ומבליט את ערכי המותג לטרנד הבריאות וחיבור לטבע תוך ייצור נראות מעוררת תיאבון ובולטת יותר על המדף.מותאם במדויק לאסטרטגיה עליה הצהירה החברה אשר שמה דגש על  השקיפות מול הצרכן, רצון לרכיבים יותר קרובים לטבע, פחות מתועשים, בסדרת הקראנצ'י ניתן דגש ל3 דברים: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז
צבעי אריזות חדשות לסדרות השונות תחת המותג: קראנצ'י, צ'ואי,פרוטאין  ופופקורן מתוך רצון להדגיש את הייחוד של כל סדרה וסדרה .המהלך מחזק את נושא השקיפות וההקשבה לצרכי הלקוחות- על גב האריזה ניתן מידע חיוני אודות טיב המוצר. מחקר המצרכים העולמי של  נילסן מצא כי 73% מהצרכנים רגועים יותר כאשר ישנה שקיפות מידע על המוצר אותו הם רוכשים.

כשרות נייצ'ר וואלי
ומה עם הילוד המתוק שלוקח את כל התשומת לב בתקופה הזו?
אותו תפנקי על "ג'ונסון בייבי" אל סבון ותחליב לחות לפני השינה החדשים!
כי תינוק שמתפנק באמבטיה טובה , ובעיסוי מרגיע , ישן שינה ארוכה ורצופה יותר (בדוק ע"י מחקרים!) ולך האם תהיה שינה איכותית וארוכה במיוחד בתקופה הזו שאת זקוקה לכוחות.


סדרת "לפני השינה" של ג'ונסונס בייבי הוכחה כמסייעת להרגעת תינוקך לפני השינה. אל סבון מסדרת "לפני השינה" מיועד לרחצת תינוקך כחלק משגרת השינה. מוצרי הסדרה מכילים תערובת ניחוחות מרגיעים ™NaturalCalm, הרשומה כפטנט. אל-סבון לפני השינה בעל נוסחת הקץ לדמעות הייחודית, והניחוח -מעלף. מודה באשמה, התחליב לחות אצלי בחדר השינה-נהנת להתמרח בעצמי אחרי האמבטיה רק בשביל הריח המשכר.

ומה בנושא ההחתלה? תיק כבד כלכלית...
אני ממליצה על האגיס, שהוא הפייבוריט שלי , וזאת למה?
בתחילת הדרך השתמשתי במותגים שונים , במחשבה כי גם ככה זורקים חיתול לפח, אבל אחרי שקמתי לבקרים שם תינוקת ספוגה כולה שתן, החלפת בגדים וכביסות, הגעתי למסקנה, שעדיף חיתול איכותי שיחזיק לי לילה שלם, עולה כמה שקלים יותר לחבילה אבל חוסך עצבים טירדות והוצאות אחרות כמו כביסות ומקלחות תכופות. מה גם שלאחרונה האגיס יצאו במבצעים שווים ממש אם זה בגרופון, אם זה בסופר פארם, תמיד תעקבי ותקני מספר חבילות מראש.


ומה עם יתר בני הבית, הבעל , הבחורים הגדולים ובנות הסמינר?
 ליסטרין מי פה- מומלץ לשבתות וחגים, וגם לימי החול.

ליסטרין COOL MINT שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק (רובד החיידקים), מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן, תוביל את המהלך החדש. יעילות השטיפה
כנגד חיידקים מוכחת מדעית, ובשימוש לאחר צחצוח שיניים מפחיתה את הפלאק ומסירה 97% מהחיידקים שנותרו. נמכרת במחיר של כ-40 ₪ ל750 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם. וגם פה שווה לעקוב אחרי מבצעים- לדוגמא, ללקוחות כללית מושלם נמכר בהנחה בבתי המרקחת של כללית, באושר עד מביאים לפעמים כמות במחיר שווה. בקיצור פשוט לעקוב ולקנות כמה יחידות כשיש מבצע.


לתינוקות וילדים שלצערם סובלים מאטופיק דרמטיטיס

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור התינוק, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג את סדרת מוצרי סטלטופיה, לטיפול בעור יבש בקרב תינוקות ילדים ומבוגרים         
Cream  - Stelatopia Emollientקרם לחות טיפולי לעור יבש במיוחד הנוטה לאדמומיות, ולרגישות יתר, לגוף ולפנים ומתאים לתינוקות (מלבד פגים), לילדים ולמבוגרים. הקרם מרכך, מפחית גירוי ואדמומיות ומחדש את הליפידים בעור.
 
לקרם הרכב ייחודי המבוסס על פטנט של מוסטלה ויעילותו מוכחת. הקרם מכיל רכיב המופק משמן חמניות בשם: SUNFLOWER OLEO DISTILATE,  המסייע לשמירה על אחידות ושלמות החומרים הבין-תאיים בעור. בנוסף מכיל המוצר, שלושה סוגי שומנים (ביניהם חומצות שומן חיוניות) להזנה של העור, טריגליצרידים וגליצרין – השומרים על לחות העור.המוצר נבדק מחקרית.
שתינוקי לא ידע צער מבעיות עור! 
 
ועוד מוצר שחייב שיהיו בבית מוצרים כאלה ודומיו בבית-אולי לא הכי מזין ואין כמו טרי, אבל יש ימים לחוצים או מעייפים במיוחד שמנה חמה ובטעם בייתי יכולה לחמם את הלב ולרומם את המצב רוח לכל בני הבית.
רטבי פרפקטו החדשים.
למה הם טובים?
לחמם במחבת לשבור ביצים ולהפיק שקשוקה טעימה, רוטב לבישול פתיתים , להכין פסטה בסיר נפרד ולהוסיף את הרוטב .
 
כי לפעמים חייבים ארוחה מוכנה תוך כמה דקות ומוצר כזה מהווה פיתרון טוב מדי פעם , מה גם שהוא בטעם בייתי ויתן תחושה לך היולדת ולבני הבית של ארוחה ביתית ולבבית.
רק אל תגלי להם את הסוד-החביאי את הצנצנת עמוק בפח (-:
 
בברכת חופשה לידה נעימה, רגועה, מספקת ומלאת שמחה לך לילוד וכל המשפחה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה