יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

מוצרים לתינוקות ולילדים שלנו שכדאי להכיר ! baby

היי יקרות!
מגישה עבורכן מקבץ מוצרים חדשים וותיקים לתינוקות שכדאי להכיר!


"בייביביס" - חטיפי אורז לתינוקות לראשית האכילה

חטיפי אורז , עטופים אחד אחד, נוחים לאחיזה לתינוק, נמסים מיד בפה, מתאימים לחודשים שמרגילים את הילד למוצקים , מכיון שהחטיף נמס מיד, אין סכנת חנק (למרות שתמיד חייב השגחה) , נוחים ללעיסה ונוחים לאחיזה.
בכל מארז 24 חטיפים, בהגחת הבד"ץ חתם סופר.
 

"אוטריבונים בייבי" מגבוני אף רכים במיוחד לילדים ותינוקות

מגבונים המכילים שמן אקליפטוס, מנטה, אלוורה וקמומיל. מטרתם-לשמור על לחות באף התינוק (ואף המבוגר)
המגבונים לא מכילים אלכוהול או צבע, מגיעים באריזות קטנות שנכנסות לתיק, מעולות לחורף למניעת אף אדום שורף או מקולף מרוב קינוחים. ואגלה לכם סוד, גם אנו המבוגרים משתמשים בבית באוריבונים בייבי לשמירה על האף שלנו!
 
"קמיל בלו מוס רחצה לתינוק" מועשר בשיבולת שועל

מוס רחצה שיבולת שועל מכיל נוסחה ייחודית המועשרת בשילוב של שמן שיבולת שועל, שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, המסייע בהגנת העור מפני גירויים ואדמומיות, מרכך, שומר על לחות העור וממשיך לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה. מרקם המוס מהווה חוויה במקלחת להורים ולבייבי, מה גם שמוס עדיף על סבון נוזלי בחורף!חשבתן על זה שהוא פחות קריר לגוף?
היפואלרגניף ועבר את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל SLS ו- SLES, סיליקונים, שמן מינרלי, צבע ושמנים ארומטיים, ואינו גורם לדמעות.
כרגע במחיר השקה של 19.90 שח בלבד.אחכ המחיר עולה אז נצלו את המבצע.
 

"גטר קונסיומר" משיקה בישראל להיטים וחידושים לילדים

 
בין המשחקים- Engino אנג'ינו-משחקים לממציאים
אנג'ינו הוא משחק הרכבה  הכולל דגמים רבים במורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מ-4 דגמים ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.
המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגיל 5 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים.
מערכת המשחק של אנג'ינו הומצאה ע"י קוסטאס סיסאמוס, מורה ומהנדס, כדי לעזור לתלמידים לבנות מודלים טכנולוגיים בצורה פשוטה ויצירתית, כך שהם יוכלו לחוות מדע וטכנולוגיה וללמוד עליהם באמצעות משחק

 

מודליטו Modelito- ערכות יצירה מיוחדות עם בצק
ילדים מוצאים רוגע ושלווה בעבודה עם בצק. בנוסף לכך זה משפר את תיאום הקשר עין-יד ויצירת צורות קטנות מפתחת את המוטוריקה העדינה שאף עשויה לשפר בעתיד את אחיזת כלי הכתיבה. היתרונות הבולטים הם כמובן משחק אינסופי ועניין תמידי. הילדים נהנים ללוש, למעוך, לכדרר ולדמיין. בימים קרים וגשומים אפשר להישאר בכיף בבית החמים ולבלות ביצירת צורות, דמויות ומבנים עם בצק ולהפליג עם הדמיון. הערכות מתאימות הן לילדים וילדות וכמובן שגם לילדים שבתוכנו. הבצק של מודליטו הוא איכותי ולא רעיל ובניחוח נעים של וניל.
למודליטו ערכות יפיפיות, צבעוניות ויצירתיות, הכוללות כמה מיכלי בצק בצבעים שונים, תבניות וכלי עבודה. בין הערכות- ערכה ליצירת מכונית מרוץ, ערכה ליצירת "קאפקייקס ומאפים", ערכה ליצירת דינוזאורים, ערכה ליצירת "פירות" ועוד
ניתן להתרשם ממוצרי גטר קונסיומר גם בפייסבוק- https://www.facebook.com/getterconsumer/

וולדה בייבי קרם קלנדולה לחות לפנים להזנה והגנה לעור הפנים

תינוקות רבים סובלים מיובש רב בפנים,במיוחד בתקופת החורףעורו העדין של התינוק חשוף ופגיע במיוחד. בשנותיו הראשונות, אפילו השינויים הקלים ביותר במזג האוויר כדוגמת חום, קור רוח או גשם עלולים להוביל ליובש לגירוי ולאדמומיות. קרם לחות קלנדולה לפנים, מגן ומזין את עורו העדין של התינוק בכל מקרה של יובש, גירוי ואדמומיות. להזנה דומה בשאר אזורי הגוף, מומלץ להשתמש בקרם לחות קלנדולה לגוף. שמן שקדים טהור יזין את העור וישמור על רכותו בזמן שתערובת שעוות טבעיות המכילה שעוות דבורים ולנולין, ימנעו את התייבשות העור מבלי לפגוע בתפקודו הטבעי. תמצית אורגנית של פרחי קלנדולה תתרום להרגעת עור אדמומי ומגורה. נספג במהירות ואינו שומני.
את מוצרי וולדה ניתן להשיג ברב הרשתות- סופר פארם, ניו פארם, בייבי סטאר, בתי מרקחת וגם באתר החברה.
חורף גשום בריא ונעים לכולם!
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה