יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

השקת קולקציית סתיו חורף שילב 2016-2017 shilav16-17

היי יקרות!
השבוע הוזמנתי להשקת קולקציית שילב לסתיו חורף 2016-2017 לחזות ולראות את כל החידושים המגמות והאופנות של החורף הקרב ובא לתינוקות פעוטות והילדים שלנו. (שילב מניו בורן עד מידה 5! )

אז מה הולך להיות לנו בקולקציה שמטפטפת אט אט לסניפים?

יש את קולקציית חיות וחיוכים, קולקצית 123 המאופיינת בצבעי שחור לבן , קולקציית הבייסיק, קולקציית הג'ינסי המהממת (תמונות בהמשך הפוסט) וקולקציית הניו בורן.



כל הקולקציות מאופיינות בבדים עדינים ונעימים לגוף, משוחררים חופשיים ונוחים, כדי לתת לילדנו את הנוחות המקסימלית המגיעה להם .

הביגוד הראשוני לניו בורן ותינוקות יגיע לא רק במארזים סגורים אלא גם ב רגליות ואוברולים אגודים בזוגות או בשלישיות או בחמישיות , ושילב הבטיחו מחירים נוחים עבורם!

בעיקר צד את עיני העושר הקולקציונלי במגזר הבנים , שלהם קשה למצוא בגדים מיוחדים- דווקא בשילב לבנים יש המון פריטים מעוצבים ומהממים! בשבילנו האמהות לבנים זה פלוס ענק!
גם במידות הגדולות וגם בפעוטות יש ביגדי אירועים סולידים-כמו וסט ובגד גוף שנראה כמו חולצה לכל דבר . לאירועים לבנים יש לשילב החורף מה להציע!

אבל אל תדאגנה,  הבנות לא מקופחות ,קיבלו מקום מכובד בקולקצייה מתוקה מתוקה ויפה-


לתינוקות 0-24 חודש ולאמהות שאוהבות צבעוני ושמח- קולקציית חיות וחיוכים - אוברלים מכנסונים טופים לקנטנטים בצבעים פסטלים צבעוניים ושמחים בשילוב חיות ודמויות. הזכיר לי את ילדותי בתמונות של פעם  שהיו אמנם תמונות שחור לבן אבל הצבעוניות בלטה.

ויש גם מבצעים מעכשיו בחנות- פיג'מות יפיפיות בדוגמאתם רק 2 ב120 ש"ח.

אז שתהייה שנה טובה אופנתית מתוקה ושמחה משילב!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה