יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

ה-מומלצים לילדים ותינוקות! קיץ תשע"ו 2016 mumlazim

המומלצים שלנו לקיץ לתינוקות וילדים-
 

"טסקטן" - אבקת ג'לטין , מתאימה מגיל 3 חודשים והלאה. לשימוש כטיפול בשלשול, שקורה המון בקיץ. מה האבקה עושה? בעצם מרפדת את דפנות המעי, וממעיטה את תהליך השלשול, בטוחה לשימוש ומסייע לחיסול הזיהום. תוך 12 שעות מלקיחת האבקה נכרת הטבה. בברור שערכתי הג'לטין מקורו מן הבקר, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל לאוכלי ג'לטין. ניתן לקנייה ללא מרשם. ולמצטרפים לאתר טסקטן מקבלים קופון  15% הנחה על המוצרים.

וולדה - קרם החתלה נטופית לבנה WELEDA
משחת החתלה ,מתאימה לעור רגיש יבש ואדמומי, בניחוח קליל, המשחה שומנית למדי אבל מקורו צמחי כך שאין מה לדאוג, מוצרי וולדה יקרים אך איכותיים במרכיבם מכאן נגזר מחירם. להשיג בכל חנויות הטבע , סופר פארם ועוד.

"כיף " משיקים -שמפו ומרכך מסדרת כיף פיות לילדות.
כמו שאנו האמהות יודעות צריך לפעמים לשחד את הילדים להכנס לאמבטיה, לכן נחמד שמוציאים שמפו ומרכך עם איורים מענינים שמושכים את הילדים, במקרה שלנו את הבנות, כיף הוציאו סדרה בעיטורי פיות, שזה נחמד , והשמפו עצמו מתאים לילדים- מכיל תמצית רוזמרין  ועוד ועדינים לראש הילדים.
 

ואי אפשר לסיים כתבה על קיץ ללא המלצה למוצר בריכה וים-
האגיס - חיתולי שחייה ליטל סווימרס
לא מתנפח במים, לא חייב בגד ים -אפשר לשים את החיתול ים, מונע דליפה למים , לא מתנפח וכבד כמו טיטול רגיל. לנוחות התינוקות שלנו! מגיע בשני גדלים ומתאים לים לבריכה ואף לבריכה ביתית.וגמיע בעיטורים יפים שעושים חשק לילדים.
קיץ בריא שמח ומהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה