יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

שופיז- לקנות -ובזול-ולקבל על זה זיכוי ! shpiz

היי יקרות!
מאמינות שהסט מצעים מלא מפליז המקסים הזה עולה פחות ממאה ש"ח?
וארגז עם 200 חיתולים במידה 1 כולל שליח עד הבית במאה ש"ח בלבד?
 
 
מאיפה המחירים הזולים הללו?
שמחה להכיר לכן אתר שגילנו לאחרונה, בשם "שופיז" shopiz .
לא מדובר באתר דילים או קופונים רגיל כפי שאתם מכירים,אלא באתר,שגם אם רכשתן-יכול להיות שתקבלו עוד זיכויים בכרטיס האשראי אחרי הקניה!
בשופיז, כל יום עולות הצעות חדשות למוצרים מתחומים שונים, במחירים שווים.
המוצר והמחיר מוצאים חן בעינכם? מצטרפים לעיסקה ,משלמים ,ומקבלים את המוצר עם שליח עד הבית.אבל,בזה לא נגמר הסיפור- אחרי שרכשתן, העסקה עדיין פעילה ,ורכשו את המוצר אנשים נוספים את המוצר והמחיר "ירד" מדרגה? אתם מקבלים זיכוי לכרטיס האשראי!
לדוגמא,את המצעים הללו של פו הדוב ומיקי מאוס רציתי תקופה ארוכה, רכשתי אותם במחיר של 156 ש"ח, אם יצטרפו לעיסקה הזו עוד 5 קונים, אני מקבלת באשראי זיכוי של עוד 12 ש"ח.  כך שהסט יעלה לי סך הכל 144 ש"ח בלבד- מחיר שווה לסט מאה אחוז כותנה מלא למיטת ילד.
כרגע קיימת עסקה בשופיז של אותו הסט למיטת תינוק /מעבר ב119 ש"ח בלבד!!! שווה שווה!  כאן- פה .
עוד עיסקאות פעילות שקיימות כרגע באתר-
לובלי בייק עם 3 פלטות מתחלפות ב199 שח -

 
דלי קוביות צבעוניות לילדים ב30 ש"ח . 
פאזלים לימודיים ב27 ש"ח, ואם יצטרפו אחריכן עוד-תקבלו זיכוי של עוד 5 ש"ח-
 

  
 
סט מלא למיטת נוער במאה ש"ח בלבד-

יש עוד המון קטגוריות של מוצרים באתר- רק לעשות חיפוש וסביר להניח שתמצאו את שאתם צריכים ,מאופנה וביגוד עד כלי רכב ואביזרים למטבח!

 
יש לציין נקודה חשובה שאהבתי-עלות המשלוח לכל פריט הוגנת מאוד ולא מעלה משמעותית את מחיר המוצרים.
שני הסטים שהזמנתי הגיעו ע"י שליח מסודרים ומאורגנים. סה"כ שירות לקוחות אדיב שסיפק לי חווית קניה.

והמצעים ששידרגו את החדר-

עוד מידע על האתר-
בחודשים הספורים שהאתר והאפליקציה פעילים עברו את רף ה-20 אלף לקוחות רשומים, מעל ל-500 חנויות, כ-5000 הצעות במערכת, כ-400 קבוצות קניה שנפתחו על ידי לקוחות. בחודש אוקטובר בלבד היו כ-7000 משלוחים, מחזור מכירות שעובר את המיליון ₪ לחודש זה, והחזר ללקוחות של מעל ל-160 אלף ₪ במזומן במסגרת ה- cash back  שקיים באתר!
לשופיז יש מספר יתרונות מרכזיים שהופכים את חווית הקנייה והמכירה לשונה וייחודית:
1. מנגנון ה- cash back: ניתן לקנות ולקבל מוצר, ואז, לאחר הקניה, ליהנות מירידה נוספת במחיר - ככל שמשתפים את המוצר ורוכשים נוספים מצטרפים, מחירו יורד רטרואקטיבית והקונים זוכים להחזר כספי מזומן, ישירות לכרטיס האשראי, על התשלום שביצעו.
2. פלטפורמה חברתית המתפקדת ככזו: מכילה news feed מותאם אישית לכל משתמש, בדומה לפייסבוק. ה- feed כולל הצעות של חנויות, קבוצות הנחה של משתמשים אחרים, ועדכונים חמים לגבי מבצעים.
3. מאפשרת לקונה להיות אקטיבי: ניתן ליצור קבוצת הנחה חדשה, או להצטרף לקיימת, ולשתף אותה על מנת להגדיל אותה ואת ההנחה בהתאמה. החנויות מגיבות לקבוצות ההנחה ומציעות הצעות רלוונטיות במחירים חריגים, שיורדים עוד ועוד ככל שהקבוצה גדלה.
4. משלוחים בכל הארץ ואספקה בתוך עד 4 ימי עבודה.
 
מהתרשמותי באתר סך הכל יש המון הצעות של מוצרים לרכישה, חלקם במחירים טובים, וחלקם במחיר ממש מציאה -בדר"כ המוצרים במחירי מציאה נחטפים מהר ,כך שאם רוצים להשיג מוצר מסויים כדאי לעקוב כל יום אם הוא עלה לאתר במחיר כדאיי, או לחלופין לפתוח קבוצת הנחה חדשה/להצטרף לקבוצה קיימת למוצר ספציפי ,כך שתגדילו את האפשרות של החנויות להציע לכם מחיר שווה.
ומה עושים כשנתקלים במוצר שעדיין במדרגה גבוהה- מחיר יקר? אפשר תמיד לשלוח לחברות במייל /לכתוב בקבוצות וואטספ / פייסבוק שיצטרפו לרכישה , שהרי-ככל שמצטרפים יותר אנשים המחיר יורד-וגם אלו שקנו את המוצר במדרגה הגבוהה וההצעה עדיין פתוחה-יקבלו זיכוי על ההפרש למחיר הנמוך!
מוזמנות להכנס לאתר ,להירשם ולהתרשם ,להזמין מכרים וחברים ולהיות פעילים - כי איך אומרים בשופיז? מי שקונה לבד-משלם יותר!
 
 
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה