יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

מסעדת כרמיז, מסעדה כשרה במודיעין, מסעדה חלבית במודיעין, מסעדה כשרה למהדרין,carmis

כשהזמינו אותי לארוחה במסעדה חלבית, הייתי ממש בלי ציפיות, בדמיוני ראיתי רביולי בנאלי שמיצתי כבר ממזמן, פיצה שטוחה ומשעממת, ואיזה סופלה שוקולד שאולי בשבילו כדאי לי לצאת מהבית . כי זה מה שאני מכירה מכל רשתות הבתי קפה האחרונות שהייתי בהם. אבל מה, בשביל הלצאת עם חברה -אמרתי נלך.

שמנו בוויז "כרמיז-חטיבת גולני 9 מודיעין" ויצאנו לדרך. 25 דקות נסיעה מתל אביב. הרבה פחות מירושלים. ומגיעים למקום קסום, כן כן פשוט כך.
בקומה השניה במרכז המסחרי של מודיעין, ישנו מקום ותיק ,שעבר חידוש והשתכלל ,אנשי מודיעין הותיקים מכירים אותו כבר שנים כביג אפל פיצה, אבל אחרי השינוי שעשו במקום הוא נראה אחרת לגמרי והקונספט שונה. המקום נקרא "מסעדת כרמיז" .
המסעדה יפיפיה, אפשר לשבת בפנים, או במרפסת הגדולה , היינו בשיא החום של תחילת ספטמבר, ולהרגיש כזה אוויר טוב אחרי שהגענו מתל אביב המיוזעת-היה מרענן! רק לשבת במרפסת וכבר עושה טוב.
המקום שקט,נעים, השולחנות לא צפופים ויש הרגשת פרטיות לסועדים.
קיבלנו לידנו תפריט-  שלכאורה נראה רגיל.אבל רק לכאורה. עד שהגיעו המנות-והבנו שכאן משהו לא רגיל.סוף סוף מסעדה חלבית עם שינוי , מנות שונות,מיוחדות, מלכותיות, משהו שאין במסעדות חלביות אחרות.פה הכל מיוחד. 
מנת הפתיחה שקיבלנו-

שימו לב לצורת ההגשה שמיד קנתה את ליבי,במרכז ריבת תאנים מעלפת, מימין חציל מוקרם, ומשמאל מעיין כיכר גבינות מותכות עטופה בפטריה-מיוחד מיוחד מיוחד, פתיחה מעולה וטעימה.
עם הדבר המעלף הזה הגיע גם סלט גדול ועשיר-

סלט קינואה, בורגול, עשבי תיבול ,רימונים ומעל שקדים פרוסים. התמונה לא משקפת אבל הסלט הגיע ענק ובשפע. סלט שמעורר את כל הטעמים בפה, מתובל יפה, ובכמות יפה.
התלבטנו במה להמשיך, ובחרנו במומחיות של מסעדת כרמיז- הפיצה.

טוב, אין לי מה לומר, אחת ה-פיצות שטעמתי בימיי. פיצה כזו עשירה ,מיוחדת, מושקעת ונדיבה וכמובן כזו יפה-קשה למצוא! הפיצה עשוי מבצק נהדר, עשירה בגבינות-כולל גבינת עיזים,רוטב נהדר, ומקושטת בברוקולי. שלמות. סלייסר אחד וכבר התפצוצצתי. פשוט ט-ע-י-ם.מנה מעולה להזמין כשבאים עם כל המשפחה.
על אף שממש רצינו לטעום עוד מהמנות -לנסות את הרביולי שכבר הספקתי לקרוא עליו ברשת שהוא מעולה, וגם הניוקי היה על הכוונת, אבל פשוט לא היה לנו מקום. אמרנו, נקפוץ שוב בהזדמנות אחרת,מה עוד שסוכות אוטוטו מגיע, ובכרמיז בונים במרפסת סוכה כשרה למהדרין!
מה גם שבלי קשר לסוכות במקום ניתן לעשות אירועים עד מאה איש!
משיטוט שעשיתי בפייסבוק של כרמיז , ראיתי שעושים מדי פעם ערבי בידור ,שירה וכדומה במסעדה בצורת בופה פתוח, נשמע שיא הכייף!
ממליצה מאוד על המקום, התרשמתי ממהמלצרים שהיו נחמדים אדיבים חייכנים במידה מדוייקת ולא דביקים, רואים על הצוות שהוא מרגיש חלק מהמקום כמשפחה וחשוב להם שיהיו לאורחי המקום נעים.

כיף שיש מקומות כאלה!
ממליצה להכנס לדף הפייס ולעקוב אחרי אירועים קרובים, מה גם שבערב סוכות יש מכירת אוכל חלבי לחג בכרמי'ז! שווה לעקוב !
אז מי אמר שאין מסעדות חלביות כשרות למהדרין שוות???


https://www.facebook.com/CarmisPizzaPasta


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה