יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

"קוקי" מציגים- תבניות אפייה חד-פעמיות מעוצבות המגיעות בתפזורת coocky


החגים קרבים, ואיתם ההכנות, בישולים והאפייה האין סופיים .
לקראת החגים "קוקי " אופים לנו חידושים , אגב, אם המותג קוקי מוכר לכן, הוא בעצם מותג שקיות הצלייה המוביל והידוע ,שאין עקרת בית שלא מכירה את המושג -לאפות או לבשל ב"קוקי" .
אז מה החידושים?


סדרת תבניות מעוצבות לשדרוג חווית האפייה הביתית: התבניות מגיעות בשלל עיצובים  ובמגוון צורות וגדלים: מתומן (מקביל לתבנית 26 עגולה), מלבן, מאפין (קאפקייק) ואינגליש קייק.
התבניות ניתנות לרכישה בתפזורת, כך שאפשר לבחור תבניות לפי הצורך- הן מבחינת צורת התבנית והן מבחינת העיצוב. למשל: תבנית אינגליש קייק בהדפס שמח, לעוגת יום הולדת לילדים, או תבניות בעיצוב אלגנטי, קלאסי המתאים לאירוח מושלם. התבניות של קוקי מגיעות בשלל הדפסים יפהפיים שיקשטו את השולחן והמטבח בכל אירוע חגיגי, יום הולדת, פיקניק  וכל ארוחה.

היתרונות בתבנית- עמיד בטמפרטורה עד 220 מעלות, מתאים להקפאה, מוצר ניתן למיחזור-שומר על איכות הסביבה, ניתן לשימוש במיקרוגל, מיוצר בישראל , ובכשרות בד"צ!  רק שימו לב דבר חשוב-מכיוון שמדובר בסוג של קרטון-אסור לשימוש בטוסטר אובן.


נמכר ברשתות: 5 תבניות ב 10 ₪
ניתן להשיג ברשת שופרסל.
ומוסיפה לכן מתכון לעוגת דבש מתובלת באדיבות הקונדיטורית ספיר דעבול ובחסות "קוקי" .את המתכון לא הספקתי לנסות, מוזמנות לנסות ולכתוב לנו איך יצא!
בתבנית השתמשנו, תבנית מעולה, נראת נפלא, ומשדרג מאוד את מראה העוגה!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה