יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

משחק ללימוד אותיות מבית הבוס הקטן!

עדיין חופש גדול, אך צריך לחשוב כבר על השנה הקרבה, בציבור הכללי לימוד האותיות מתחיל קצת מאוחר, אך בציבור שלנו בדר"כ יודעים לזהות את כל האלף בית בגיל ארבע ומתחילים כבר תנועות.
ובדור שלנו בכלל, יש חשיפה יותר והילדים אינלגנטיים יותר. לכן חשוב שהילד יבוא כבר עם ידע מהבית ורקע בנושא כדי שישתלב בקלות בכל הנושאים. וזו דעה שלי כמובן.
לקראת השנה הקרבה ומגיעה, חברת הבוס הקטן השיקו משחק חדש המסייע בלימוד והכרת האלף בית. המשחק נקרא : "זיכרון אותיות" ומחירו זול מאוד-רק 29.90 לקופסא.

 
מדובר במשחק קופסא, בתוכו 66 כרטיסיות עם כל אותיות הא' ב', פלוס מילים בסיסיות -אבא אמא ומשפחה.
המשחק הבסיסי הוא משחק הזיכרון הידוע לכולנו- הקלפים הפוכים וכל אחד מנסה בתורו להרים זוג קלפים עם אותה האות. באמצעות המשחק מפתחים את יכולת הזיכרון, ונחשפים להכרת האותיות .

הכרטיסיות צבעוניות וקשיחות. ממש מזמינות לשחק.
ניתן לשחק בווארציות שונות כמיטב הדמיון, כמו לנסות להרכיב מילים בשלב מתקדם יותר, או להוסיף תנועת קמץ פתח, לחפש את המילה הפותחת בשם הילדים וכדומה.
משחק חובה בכל בית, משחק ששוה את המחיר, ומתאים גם כקלפי עזר למורות , גננות, מלמדים ועוד.
הילד שלי בן שלוש וכבר יודע את כל האלף בית, ואיך אצלכם?

את המשחק משיגים בחנויות וברשתות הצעצועים המובחרות.
לאתר החברה: http://www.boskatan-shop.co.il/

אודות החברה:
חברת "הבוס הקטן" הישראלית מציעה מגוון משחקים לילדים במגוון הגילאים. "הבוס הקטן" מייצרת ומשווקת משחקי יצירה וחשיבה, פאזלים מגנטיים ופאזלים רגילים, משחקי הרכבה, בצק ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל בדרום הארץ, עם דגש על איכות ועמידה בתקנים. לחברה מוצרים עם מותגים ממיטב הקלאסיקה של ספרות הילדים המקומית (מעשה בחמישה בלונים, דירה להשכיר, הבית של יעל ועוד); מותגים בינלאומיים (דייגו, דורה, סמי הכבאי, הלו קיטי, תותית, הדבורה מאיה, ועוד);
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה