יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

קרם BB וקרם CC של סקין פרפקשיין מבית לוריאל- מי המנצח בדו קרב ?skinperfection

הגיעו לידנו שני מוצרים מבית לוריאל לדו קרב - קרם cc לתיקון גוון עור מול קרם bb בעל 5 פעולות.הבטחנו לכן שבוע ואנחנו חוזרים עם התוצאות-מי המנצח בדו קרב הצמוד.והרי התוצאות לפניכם-


קודם -קצת מידע על הסידרה- סידרת סקין פרפקשן מכילה כרגע 6 מוצרים, המכילים בתוכם 4 שלבים פשוטים לשגרת טיפוח נכונה- ניקוי פנים, הנחת סרום, קרם לחות, וקרם עיניים. 
 בנושא קרם לחות יש 3 אופציות לבחירה בסדרה- קרם לחות-כשמשמעו , קרם לחות לטיפול במראה קמטוטים ולהעשרת מרקם העור. ושתי האופציות הנוספות-זה קרם הBB או הCC.
התחלנו שבוע שימוש בקרם ה BB -
הוא מכיל 5 פעולות לדברי היצרן- לחות ל24 שעות, כיסוי מראה פגמים ,כיווץ מראה נקבוביות , מראה עור אחיד ומקדם הגנה.
הקרם נעים למגע, יש אפשרות לגוון בהיר או בינוני, בחרנו בגוון בינוני, לטעמנו מדובר בסוג של מייקאפ , שהוא גם קרם לחות , קצת הרגיש שומני בפנים בשעה הראשונה , אך עם הזמן ישתלב יותר בפנים. הוא מקבל אצלי מקום שני , כי אני באופן אישי פחות מתחברת למייקאפ במיוחד בקיץ, וגם הרגיש לי כהה מדי , העברתי אותו להתנסות לאישה בת 60 השומרת על טיפוח פניה וגוון פניה מעט כהה משלי , והיא מאוד התלהבה , החרימה לי את הקרם לשימוש קבוע (-:

הקרם השני,  שהוא גם הפייבוריט שלי- קרם ה CC -
לדברי היצרן- מתקן גוון עור עייף, מנטרל אדמומיות, מעניק עור זוהר וגם עם מקדם הגנה.
הקרם מעולה, צבעו לבן, אך כשמורחים אותו על העור הוא מקבל את גוון העור (שימו לב בתמונה ).
הקרם קליל, נעים על הפנים , גם הוא נראה מעט שומני אך עם הזמן נטמע בעור ונראה טבעי, מכיל מקדם הגנה(גם הCC ) שזה מעולה בשמש החמה של ארצנו, ואיפור משתלב עליו נהדר. הועבר להתנסות לחברה, וגם היא הסכימה איתי בכל פה- קרם ה BB הוא הזוכה והמנצח הגדול אצלינו בדו קרב של סקין פרפקשן מבית לוריאל!



 בקשו מהדיילת בחנויות היופי והקוסמטיקה להתנסות בשני הקרמים , ושתפו אותנו בתוצאות- מה המנצח שלכם בדו קרב?




#skinperfection #BBCream #CCCream



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה