יום שלישי, 10 במרץ 2015

אור לילד, מנורות לילה לדתיים, מתנה לדתיים, מנורה תמונה ילד, הדלקת נרות שבת, ניסן יזמות, nisannlight

"והיו עינייך רואות את מורייך" ,  חדר ילדים בלי מנורת לילה הוא לא חדר, אז למה שמנורת הלילה לא תאיר בקדושה ? חדש מ"ניסן יזמות" מנורת לילה הנקראת "אור לילד" ,מנורה מדליקה לחדר השינה של הילד /הילדה , עם דמות ילד לומד לצידו של גדול דור - הרב עובדיה, הרב ארוש, הרב אלישיב, הרבי מלובביץ ועוד! ויש אפשרות גם לתמונה של הילד במנורה !! מדליק! גננת? מעולה למתנת סוף שנה בגן . מתארחת? מתנה מעולה לילדי המארחים, רק שימו לב להתאים את תמונה הרב להשתייכות המתאימה- לחבדניקים- של הרבי מלובביץ, וכדומה שלא יהיו אי הבנות (-:
המנורה מגיעה עם נורת לד שהיא חסכונית בחשמל, ומאושר כמובן ע"י מכון התקנים הישראלי.
והמחיר ממש מצחיק-רק 45 ש"ח לנורה(כעת במבצע) , מנורה עם תמונה ילד רק בתוספת חמישה שקלים!לקנייה ולדגמים השונים-ליחצו פה
 
אני אהבתי, ואתן?

הגימיק השני מאת ניסן יזמות מדליק הרבה יותר, וגם פותר בעיה הלכתית!
עד היום באירוח כולל לינה אצל ההורים /בית המלון /בחורי ישיבה בחדריהם בישיבה לא ניתן היה להדליק נרות שבת בחדר מפאת בטיחות, ולזה יש מהיום פיתרון! "אור שבת" - מנורת להט להדלקת נרות שבת - פיתוח חדשני ופתרון הלכתי כתחליף להדלקת נרות שבת במקום שלא ניתן להדליק אש. פשוט מברכים את ברכת הדלקת הנרות ומדליקים את המנורה במקום נרות שבת במקום שאסור להדליק אש!

בנוסף המנורה משרה אווירת שבת בבית, מעין אוירה קסומה, וגם משמשת כמנורת לילה-אור קטן בבית כששעון השבת נכבה!

המנורה מגיעה עם נורה ספייר נוספת! והמחיר ממש מצחיק רק 45 ש"ח- ואתם זוכים במצוות הדלקת נרות במקום שלא יכולתם להדליק והפסד ברכה! יש לכך כמובן אישור והמלצה מאת הרבנים -אישור הרב יצחק יוסף שליט"א הראשון לציון:

כמו כן יש מכתב המלצה מאת חתנו של הרב עובדיה- הרב בוטבול-
מדליק!

לקנייה מאובטחת ובמבצע עכשיו - http://nlight.co.il/אור-שבת-gy.htm
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה