יום שני, 23 בפברואר 2015

רעיונות למשלוח מנות יוקרתי, רעיון למשלוח מנות מקורי, יינות רמת הגולן, יקב רמת הגולן כשר, winepurim

פורים ממשמש ובא ואיתו הרעיונות לתחפושות , רעיונות למאכלים בסעודת פורים ,ו -רעיונות למשלוח מנות שיראו יוקרתיים, עשירים , מעוצבים ויכבדו את המקבל.
אין כלה שלא שוברת את הראש מה לתת לשוויגער , גם נשואה שלושים שנה באותה דילמה מי כמונו יודע. על אחת כמה וכמה מאורסת / כלה טרייה . והרעיון שאני הולכת להביא לכן מתאים לכל אדם שרוצים לכבד בין אם זה מורה שחייבים לו טובה , חבר ,שווער,  בוס ודומיהם.
ההצעה שלי היא -משלוח מנות מכובד עם "בקבוק מגנום" גמלא קברנה סוביניון - מדובר בבקבוק יין מרשים בגודל של ליטר וחצי!


יין מגנום גמלא קברנה סוביניון
155 ש"ח לבקבוק בגודל ליטר וחצי
בקבוק כזה עם פרלינים או שוקולדים יוקרתיים מסביב  עטוף בצלופן שקוף או מעוצב בצלחת הגשה מיוחדת יראה מיליון דולר!! משלוח מנות כזה וקניתם את ליבו של המקבל! מכובד גם כאופציה כל השנה לתת ולפתוח בהזדמנויות מיוחדות כמו חגיגת ווארט, אירוסין, מתנה למארחים או למחותנים ועוד שמחות .
במסגרת תקציב צנועה יותר ההמלצה היא על היינות האלה-

הר חרמון אינדיגו-40 שח.השמאלי-גמלא השמורה רוזה סירה 60 ש"ח
גם מכובדים , והאיכות- מעולה, כמו כל התוצרת של יקב רמת הגולן.
קצת מעוף ודימיון-ומשתלבים נהדר ומכובד בכל משלוח מנות !
אני אוהבת תמיד את השילוב של משלוח בקבוק יין איכותי ושוקולדים שוויצרים איכותיים , שיש בכשרות מהודרת בכל מרכול.
הכשרות של היינות-ניתן לראות בתווית מאחור-צילמנו לנוחויותכם-
 
וכמובן הם מעולים לסעודת פורים לקיום בהידור של המצווה "עד דלא ידע בן ארור המן לברוך מרדכי"
ולאלו שחושבים ומצטיידים מרחוק- לשתיית ארבע כוסות בליל הסדר .
כל היינות הם תוצרת יקב רמת הגולן הידועים באיכותם וכשרותם.
 
למביני עניין ביינות ואוהבי ידע מצרפת מיידע מקצועי על כל סוג של יין :

מידע על האופציה הגדולה: בקבוק מגנום, גמלא קברנה סוביניון :
בקבוקי מגנום (ליטר וחצי) יתרונות רבים. מעבר לכך שהבקבוק נראה מרשים, יין מתנהג אחרת בבקבוקים גדולים יותר. תהליך התיישנות היין בבקבוק גדול היא איטית יותר, מכיוון ששטח הפנים גדול יותר וכמות החמצן שבבקבוק קטנה יותר. שתיית בקבוק מגנום היא חוויית שתייה אחרת והיא תתאים במצבים בהם שותים יותר מבקבוק אחד בארוחה(כמו סעודת פורים וליל הסדר). יתרון נוסף הוא שהבקבוק הגדול מתפקד כמחדרר ליין: פותחים בקבוק גדול כחצי שעה לפחות לפני המזיגה ומקבלים את היין ומקבלים את היין פתוח, מאוורר ונפלא. בדרך כלל יקבים מייצרים בקבוקים גדולים רק לסדרות האיכותיות ביותר וליינות המיועדים ליישון .לגבי היין עצמו-גמלא קברנה סוביניון 2011 מיוצר מענבי קברנה סוביניון המגיעים מכרמים ברמת הגולן הקרירה ומכרם אחד הממוקם בגליל העליון. היין התיישן למשך שנה בחביות עץ אלון צרפתי. זהו קברנה סוביניון שופע טעם ונגיש, בעל גוף טוב וסיומת מהנה.גמלא קברנה סוביניון מהנה לשתייה כבר עכשיו וימשיך להשתפר בבקבוק 6 עד 8 שנים מהבציר.ההמלצה ליהנות ממנו לצד בשרים או פסטה חלבית ברוטב עשיר.

גמלא השמורה רוזה סירה 2013 (השמאלי בתמונה)
יין רוזה ורדרד קריר ורענן. יוצר מענבי סירה שגודלו בכרמים ברמת הגולן עם נגיעה קלה של ענבים מזן ויונייה. זהו יין רוזה יבש מרענן ומהנה,  לא יין רוזה שגרתי.מתאים למגוון רחב של מאכלים ויהיה נהדר לצד מנות טאפאס, דג בגריל או בשרים על האש וגם מנות פיקנטיות מהמטבח ההודי.

 הר חרמון אינדיגו 2013 (הימני בתמונה)
מורכב משילוב של שני זנים קלאסיים: קברנה סוביניון וסירה. הקברנה תורם ליין מבנה מרשים והסירה, בין השאר, גם תורם גוון סגול עמוק יפהפה. כל הענבים נבצרו בכרמי רמת הגולן הקרירים.
זהו יין מהנה, מלא טעם וידידותי במיוחד, שיתאים ללגימה לצד המנות עיקריות של ארוחת החג – נתחי בשר ותבשילי קדרה דשנים וכן לצד בשר על האש והמבורגר עסיסי.

 
 אז שנשתה לחיים בחגים ושמחות ונזכה להשתכר בהידור רק בחג הפורים ולכבד את יקירנו כל השנה !!                                       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה