יום חמישי, 26 בפברואר 2015

OPI nail boutique , בוטיק ציפורניים חדיש, O.P.I , פינוק לאישה, מתחם שרונה

היי יקרות!
על מתחם שרונה כבר שמעתן? ממש מול מגדל עזריאלי, מאחורי בניין משרדי הממשלה נמצא שטח מקסים ומשומר, בתים מקסימים חנויות בוטיק וחנויות אופנה, כיף להסתובב במיוחד בערב, מסלולי אופניים וגני שעשועים מושקעים!קצת תמונות שצילמנו במתחם:
 
 
 כאן במקום היפיפה הזה נפתח בשנה האחרונה בוטיק מפנק הנקרא- "O.P.I נייל בוטיק" .בבניין הזה ממש בקומה השניה -
קפלן 22 ת"א
מדובר בבוטיק קטן ואיכותי המשלב טיפולים לטיפוח כפות הידיים והציפורניים, החל ממניקור ועד עיסוי של כפות הידיים , והכל ממוצרי O.P.I האיכותיים, שאגב ניתן לקנות במקום את מוצרהם ולהתפנק בבית אבל ביננו אין כמו להגיע ולהתפנק במקום מאשר בבית!
תמונות מהמקום המקסים :

   
יש מגוון טיפולים מפנקים שאפשר לעשות במקום, החל מטיפול בציפורניים בלבד (טיפול בציפורניים שבירות, מתפצלות ועוד, או טיפול החלפת לק),ואף פותח פותח טיפול המסת ג'ל ייחודי וחדשני למניעת פגיעה בציפורן הטבעית בתהליכי ההמסה ולטיפוח עור כף היד.
 אני הגעתי לטיפול ספא מפנק לכפות הידיים, טיפול ייחודי של OPI, מקביל לטיפול קוסמטי שעושים בפנים ! בשילוב מוצרים להצערת מראה עור הידיים והציפורניים ובטיפול בכתמי שמש גיל ופגעי הידיים כמו שימוש יומיומי בחומרי ניקוי, שטיפת כלים ושאר דברים שנשים כמונו אלופות בהם! וכפות הידיים הם ראי הגוף ,לא סתם אומרים  שבשביל לדעת מה גיל האישה צריך להסתכל על כפות ידיה!
 הטיפול שלי התחיל בפילינג בכפות הידיים, לאחר מכן מרחו עליהם מסיכה יחודית , ועל זה שמו כפפת ניילון, ממש כמו בטיפול קוסמטי לפנים!
איילה המקסימה התחילה לטפל בציפורניים , מסידור הציפורניים והורדת עור יבש עד לעיצובם, הזינה בחומרים וקרמים המזינים את הציפורן,

לאחר מכן פונקתי במריחת לק לבחירתי מתוך מגוון של 300 לקים של חברת OPI (היה קשה לבחור !!) , השלמנו את הטיפול בקרם מזין לכפות הידיים ומריחת שמן יחודי בקצוות הציפורניים.התוצאות:

 תענוג!חובה לכל אישה!
מחירי הטיפולים מ 57 ש"ח עד 247 ש"ח בלבד-תלוי בסוג הטיפול ,

לפרטים של :O.P.I Nail Boutique
טלפון: 03-7445454 מייל:
nail-po@smile.net.il כתובת: מתחם שרונה, רחוב קפלן 22 , תל אביב.
כתובת האתר:
http://opi-sarona.co.il , פייסבוק: https://www.facebook.com/opi.sarona

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה