יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

סידן בכשרות בד"ץ העדה החרדית, תוסף סידן , Density

שלום יקרות!
אנו הנשים, צריכות לשמור ולחזק את גופינו.
הידעתן שאחוז הנשים הסובלות משברים בגוף ואוסטאופורוזיס גבוה מאחוז הגברים?
ולמה?כי רובינו נשים לפני /אחרי לידות ש"מושכות" מהגוף המון סידן.
חשוב חשוב חשוב לקחת סידן במידת הצורך אחרי התיעצות עם רופא כמובן, לחיזוק העצמות והשיניים.
תוסף סידן חדש ששמחנו להכיר- ובכשרות בד"ץ העדה החרדית -
"דנסיטי" - תוסף סידן אמורפי
הוכח במחקר קליני באיכילוב, שנספג בגוף פי 2 יותר מתוספי סידן אחרים מוכרים!

פיתוח ישראלי ביו טכנולוגי - בהשראת הסרטן הכחול
(באישור הבד"צ העדה החרדית)
המוצר הינו פרווה, ואינו עשוי מבעלי חיים וכדומה.
חברת הביו טכנולוגיה הישראלית "אמורפיקל" המתמחה בפיתוח תרופות ותוספי תזונה ייחודיים לטיפול ומניעת מחלות עצם, משיקה את "דנסיטי" (Density) תוסף סידן "אמורפי" על בסיס ביו-מינרל ייחודי, בעל יכולת ספיגה של מעל לפי 2 מתוספים נפוצים אחרים.
התוסף פותח לנשים וגברים כאחד, לתקופה שלפני ובמשך גיל המעבר וכמובן בגיל השלישי. לנשים לאחר לידה, לסובלות מבריחת סידן ולכל העוסקים בספורט.
הסידן המהווה 2% ממשקל הגוף, הינו אחד מהמינרלים המשמעותיים ביותר לשמירה על בריאות העצם ותפקוד תקין. ככל שאנו מתבגרים, פוחתת יכולת ספיגת הסידן בגופנו, תהליך טבעי המחייב מיליוני גברים ונשים בעולם למצוא מענה ל"בריחת" הסידן ודלול העצם, לפני שיטילו צל כבד על בריאותם ואיכות חייהם.
דנסיטי - תוסף הסידן האמורפי פיתוח ביו טכנולוגי "כחול לבן" מציג ספיגה הגבוהה של פי 2 יותר, מתוספי הסידן המוכרים- מסוג קלציום קרבונט, הודות למבנה מולקולרי יחיד במינו.
 התוסף, פותח על ידי מדעני אמורפיקל בשיתוף אוניברסיטת בן גוריון שבנגב, בהשראת הסרטנים הכחולים הידועים ביכולתם המדהימה לשחזר את שריונם (בעת פציעה) ב-3 ימים בלבד, לעומת חודש ימים אצל סרטנים אחרים.

(שוב-אינו עשוי חלילה מסרטנים אלא לקחו את "השראה" מהסרטנים הכחולים!!)

החוקרים מצאו, כי הסרטן הכחול עושה זאת באמצעות ייצור עצמי של סידן במבנה אמורפי, המאופיין בקשרי חומר רופפים, המאפשרים ספיגה גבוהה במיוחד בשונה ממבנה הסידן הגבישי הנפוץ. בהשראת הטבע ועל בסיס אותו העיקרון, פיתחו מדעני "אמורפיקל" את תוסף הסידן האמורפי, שיעילותו המוכחת בספיגה ובנית העצם, מאפשרת להשפיע על מגוון תהליכי התחדשות, מניעה ושיקום השלד והגוף.

 מחקר שבוצע ביחידה לתזונה קלינית במרכז הרפואי איכילוב בת"א בקרב 15 נשים בריאות בגיל המעבר, הוכיח מעל לכל ספק, כי דנסיטי בעל ספיגה גבוהה של מעל לפי 2 לעומת תוספי סידן נפוצים מסוג קלציום קרבונט.  המחקר פורסם בעיתון המדעי המוביל לחקר המטבוליזם של העצם JMBR Vol.29 Issue 10, October 2014)). נתון זהה נמצא גם במחקר קליני שנערך במכון האנדוקריני שברמב"ם, שבחן את יתרונות דנסיטי באיזון משק הסידן בגוף והוצג בקונגרס הרפואי הבינלאומי  .WCO IOF ESCEO 2016
המחסור בסידן אינו נותן אותותיו בטווח המידי מאחר והגוף מצליח לשמור על רמות הסידן תקינות בדם באמצעות פירוקו מעצמות השלד. אולם, בטווח הארוך מחסור בסידן עלול לגרום לבעיות קשות, חלקן מסכנות חיים, החל ממחלת דלדול עצם (אוסטאופורוזיס) תחושות נמלול באצבעות ועד פרכוסים והפרעות בקצב הלב.

חברת אמורפיקל, כחברה פורצת דרך בתחום תוספי הסידן, שמה לעצמה למטרה לתרגם את המדע והטכנולוגיה למוצרים מהפכניים נוספים שיקדמו את הטיפול במחלות עצם וישפרו את איכות חייהם של גברים ונשים ברחבי עולם.

קבלו טיפ מלאישה הדתית והחרדית- תוסף סידן כדאי לקחת עם האוכל - ככה מתעכל ונספג טוב יותר, ולא בצמידות לתוסף ברזל/מוצרים מועשרים בברזל שנוגדים זה את זה!
וכדאי לקחת בשעות הערב שאז מערכת העיכול עובדת לאט יותר ונספג יותר טוב!

את דנסיטי - הסידן האמורפי בקפליות, ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בתי המרקחת, בתי הטבע, רשת שופרסל, ובאתר החברה <http://www.density-calcium.co.il/>density-calcium.co.il החל ממחיר של 180 ש"ח ל- 60 קפליות לאריזה, מינון
לחודש ימים. למידע נוסף, שירות לקוחות והזמנות
1-700-70-9524. את תוסף מזון דנסיטי יש לשמור בטמפ' החדר, במקום קריר ויבש ואין לאחסנו במקרר. נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים, יש להיוועץ ברופא לפני השימוש. יש להרחיק מהישג ידם של ילדים. תוסף דנסיטי כשר פרווה באישור הבד"צ העדה החרדית.

 

תגובה 1:

  1. דנסיטי הוא מוצר מצוין. אני משתמש בו והוא עוזר לי נגד שברי מאמץ.

    השבמחק