יום שבת, 6 באוקטובר 2018

באקווריום החדש שנפתח בירושלים כבר ביקרתם? המלצה!israel-aquarium

מחפשים אטרקציה מקורה ונעימה וחדשה בעיר בירושלים? אטרקציה עם חנייה וגישה בתחבורה ציברוית (הרכבת עד המקום תחנת גן החיות התנכ"י) מחפשים אטרקציה עם תכנים נקיים מתאימה לכל הגילאים במשפחה ומתאימה מאד גם למשפחה החרדית?
אנחנו ממליצים על האקווריום החדש שנפתח בשנה האחרונה בירושלים!


היינו בסיור במקום בחול המועד סוכות האחרון, ויצאנו מלאי המלצות,
אז מה היה לנו שם ?
האקווריום הינו מתחם מקורה וממוזג,במסלול חד כיווני, הכניסה למקום היא בהרשמה בראש באתר בלבד לשעה ספציפית, אם כי ניתן להכנס גם קצת לפני או אחרי במידה ויש מקום, הרישום מראש מונע עומס בקופות, ויש לציין לשבח שלא דוחסים שם אנשים אלא מקציבים כמות מוגבלת של אנשים כל פעם שזה דבר נהדר, לא הרגשנו עומס במקום על אף שכל הכרטיסים נמכרו, היה מרווח, יכולנו להצטלם ולהתרשם מהמקום ומהדגים בהנאה וללא דוחק.ראוי לשבח!
 אז מה באקווריום? גלריות דגים, כרישים ויוצרים ימיים, אפשר להסתובב לבד ולהתרשם אך אז הסיור יהיה קצר , ההמלצה שלנו היא להצטרף למדריכים הנמצאים במקום ולהסברים הקבוצתיים , ההסברים מאד מעניינים, מקיפים מידע מעניין וחדש על היצורים הימיים במקום, אנחנו המבוגרים והן הילדים הקטנים והבוגרים נהננו מאד מההדרכה.
מה שיפה במקום הוא שהוא רב גילאי מתאים גם למבוגרים וגם לילדים,
הבאנו לכם מספר תצלומים משם אך לא הכל כדי להשאיר לכם טעם של עוד ,
סה"כ סיור במקום יכול להמשך בין שעה לשלוש שעות, יש מפל מלאכותי ומקום נעים לשבת ולאכול כך ששם גם אפשר להעביר עוד זמן.
נכנסים בפנים-ומצטלמים!
סה"כ מקום מומלץ מאד, לימודי , חוויתי , מעשיר ומהנה. הילדים לא הפסיקו לדבר על שראו במשך כמה ימים!
אז תזכרו שאנחנו המלצנו לכם על האקווריום בירושלים!

וקצת מידע מעניין על הקמת האקווריום שהצתחדש לי אחרי הביקור על מהות הקמת האקווריום שמצאתי באתר-
ההחלטה על פיתוח האקווריום נבעה מכמה סיבות:  
במקביל לדיון על הפיתוח העתידי של גן החיות, הושלמה ואושרה התוכנית הלאומית לשמירת המאזן הביולוגי בישראל  ובה הושם דגש מיוחד בנושא שמירת הסביבה הימית בישראל.
המלצה בולטת בתוכנית זו היתה להקים את האקווריום הראשון בישראל, לטובת קידום המודעות הציבורית לשימור בתי הגידול והסביבה הימית בארץ. במקביל, השאיפה הייתה לכך שהאקווריום יקדם גם את הקמת גרעיני הרבייה ונושאי החינוך, הלימוד והמחקר בתחום זה.
כגוף מוביל בתחום שמירת הטבע בארץ, ראה גן החיות התנ"כי את קידום הקמת האקווריום הראשון בישראל, כחובה וכזכות גדולה. לאור תפקידו הייחודי של גן החיות בתחום החינוך והעלאת המודעות הציבורית ופעילותו בתחום שמירת הטבע, היה זה טבעי שגן החיות יגשים את חזון הקמת האקווריום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה