יום שני, 23 ביולי 2018

חדש!מגנזיום בכשרות בדץ! nutri care

 סובלים מכאבי רגליים? אתם מעל גיל 50 ? מרגישים חולשה עייפות וההמוגלובין תקין?
בקשו מהרופא הפנייה לבדיקת דם למגנזיום וB6 בגוף!

 המגנזיום הוא מינרל חשוב ביותר המצוי בכל היצורים החיים (בבעלי חיים וגם בכלורופיל שבצמחים ובאצות), והוא משתתף בפעילות של כ-300 תהליכים ביוכימיים בגוף האדם, ועל כן הוא חיוני לתפקוד תקין של מערכות הגוף. בין היתר מגנזיום חיוני לתפקוד של פעילות הלב, לאיזון לחץ דם, פעילות תקינה של מערכת העצבים, ויסות כיווץ השרירים, לספיגה מיטבית של סידן, הקלה על תסמיני פיברומיאלגיה ועל תסמונת קדם וסתית ועוד. חוסר שלו קשור בהפרעות בקצב הלב, אשר מנבאות אוטם בשריר הלב ואף תמותה. מאחר שהוא אחראי על מנגנוני כיווץ והרפיית השרירים, חוסר משמעותי שלו מתבטא לא פעם בכיווץ וכאב בשרירי התאומים שבשוק הרגל, בעיקר בלילה. כמו כן חוסר שלו עלול להתבטא בכאבי ראש ומיגרנה.

המינרל מצוי במזונות שונים אך לא תמיד נספג בגוף.
אם אתם שומרי כשרות וחשוב לכם שגם תוספי התזונה יהיו בכשרות מהודרת, כדאי לדעת, חדש על המדף-
מותג תוספי התזונה Nutri Care מציג כמוסות של מגנזיום ציטראט, בשילוב ויטמין 6B. 


הכמוסות מכילות מגנזיום ציטראט (מגנזיום הקשור לחומצה ציטרית, הנחשבת לנוחה ולקלה ביותר לספיגה ובעלת זמינות ביולוגית מיטבית), המאפשר ספיגה מירבית בגוף. תוספת של ויטמין 6 ,B אשר משתתף בתהליך של כניסת המגנזיום אל תאי הגוף, תורם גם כן לספיגה אופטימאלית.
והכשרות? בד"ץ העדה החרדית.



 
מחיר לצרכן: 70 – 90 ₪ (ל 60 כמוסות).
 להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.


המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל, כמו כן במידה ואתם נוטלים תרופות להורדת לחץ דם או כל טיפול אחר, התיעצו לפני לקיחת המגנזיום עם רופא המשפחה שלכם.

 רק בריאות!



 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה