יום שני, 2 ביולי 2018

רק בריאות! מוצרי בריאות חדשים בשטח- אנטיסטקס לרגליים עייפות, אפטוקל ג'ל, וויטמין B12 של הדס

הקיץ הגיע ואיתו מוצרים חדשים , הפעם בנושא בריאות וטבע!
אז מה חדש על המדף?


ג'ל עיסוי מקרר "אנטיסטקס" לרגליים כבדות ועייפות
אנטיסטקס
סובלת מרגליים נפוחות ? רגליים כבדות ועייפות? התחלה של תופעת ורידים ברגליים? חשוב לטפל ובהקדם!
וגם סתם רגליים עייפות וכואבות אחרי טיול ארוך / עבודה בעמידה /עבודה בתפקיד פיזי.אנטיסטקס היא סדרת מוצרים ייעודית המכילה את החומר הפעיל הטבעי תמצית עלי גפן אדומה -Vitis Vinifera leaf extract. סדרת אנטיסקטס מובילה בתחום הטיפול הטבעי בבעיות ורידים באירופה מעל עשרים שנה, והיא מותג מוביל של חברת התרופות הגרמנית בורינגר אינגלהיים. אנטיסטקס הוציאו ג'ל קירור בריח מנטה .
איך משתמשים?
מעסים בעדינות את הרגליים בג'ל לאורך הרגל, ונחים. סוג של פינוק ובריאות. מומלץ להכין קפה ועוגה ליד לפני(-:
איך זה עובד? תמצית עלי הגפן האדומה מכילה מרכיב מיוחד של ביו-פלאבנואידים שנמצאו פעילים כנוגדי חמצון חזקים.מחקרים במעבדה הראו כי פלבנואידים אלה יכולים לשפר את התפקוד של דפנות כלי הדם ובכך להפחית את הבצקות והנפיחות ולייצב את התפקוד הורידי!
המחיר-79 שח בבתי המרקחת, ויש עכשיו קופון  ל20 ש"ח הנחה לאנטיסטקס-בקישור  http://www.antistax.co.il/

חדש מהדס- ויטמין B12 בטיפות או טבליות 100 מק"ג! 
ויטמין B12 מבית הדס
 רוב האוכלוסיה ובמיוחד נשים לפני ואחרי לידה, ילדים, צמחוניים וקשישים סובלים מחוסר בויטמין B12.
ויטמין B12 , חיוני לתפקוד תקין של הגוף וכן לתהליכים רבים של מערכת העצבים.
מה החידוש בויטמין B12 מבית הדס?
החידוש הוא הן במינון המוגבר של 1000 מק"ג ,והן בהיותו מבוסס מולקולה מתיל קובאלאמין, המאפשרת ספיגה מיטבית של הוויטמין ישירות אל מחזור הדם. מולקולה זו היא הצורה המומלצת בין היתר למעשנים ולאנשים הסובלים מבעיות כליה.
חלק מהבעיות בנטילת ויטמינים היא שלעיתים הם לא נספגים בקיבה .B12 של הדס ניתן לנטילה במציצה, או בטפטוף תחת ללשון. בדרך זו הויטמין נספג דרך נימי הדם שבפה ישירות אל מחזור הדם! שוב, ממליצה לכל אישה לבקש מהרופא הפנייה לבדיקת B12 בדם (לא ניתנת הפנייה בספירת דם רגילה!) נשים רבות נוטלות גלולות שנים ארוכות ולא יודעות כי נטילת גלולות מונעת ספיגת ויטמין B12 בדם ועלול לגרום לחוסר רציני!
שימרו על עצמכן למענכן ולמען משפחותכם!
ויטמין B12 של הדס, 1000 מק"ג (כל טיפה = 333 מק"ג, שלוש טיפות = 1000 מק"ג) מוצע בבקבוק לחיץ של 20 מ"ל. את התוסף ניתן לרכוש בחניות הטבע, בתי המרקחת וברשתות הפארם במחיר של .59.9 ש"ח את המוצר יש לאחסן במקום קריר ויבש
. מוצרי הדס, כשרים למהדרין בהשגחת הבד"צ !


"אפטוקל ג'ל" - תמצית צמחי מרפא להקלה על נגעים בחלל הפה !

אפטוקל
 מי לא מכיר את התחושה הלא נעימה של אפטות ונגעים בפה? רוב האנשים מדרגים אפטות כמציק ביותר, ולוקח כמה ימים עד שעובר.איך ניתן להקל? מעבר לשטיפות פה שכתבתנו לכם עליהם פה, חדש על המדף- אפטוקל ג'ל -ג'ל למריחה על הנגעים ולקלה משמעותית בכאב, ומתאים מגיל 6 ומעלה.
ממה מורכב אפטוקל ג'ל ?
תמצית מרווה בעל  יתרונות בריאותיים רבים והוא נחשב יעיל בהפחתת דלקת, בטיפול בזיהומים ברקמות ריריות, בעל השפעה מחטאה, שמן טימין המכיל סליצילט, הוא רכיב טבעי המוכר ביכולתו לשכך כאבים וכחומר חיטוי טבעי, תמצית משורש המור - צמח המור (Myrrh)עשיר ברכיבים מחטאים כנגד מזהמים, של פצעים וכיבים בעור, כתוצאה מזיהומים או כתוצאה מפצעים כרוניים.

 פרופוליס - "האנטיביוטיקה של הטבע" רכיב בעל תכונות מחטאות ומאלחשות באמצעות יצירת מעטה של הגנה, על רקמות הלוע. אכינצאה - ידועה ברפואה עממית כמסיעת בחיזוק מערכת ההגנה של הגוף, החיונית להתמודדות הגוף עם וירוסים.
פשוט מורחים את הג'ל על הנגעים- וההקלה מיידית.

את "אפטוקל ג'ל" ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי המרקחת, במחיר של 49.90 ש"ח לשפורפרת. התכשיר מיוצר במפעלי חברת פלוריש, בהתאם לתקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות ובעל רישום אמ"ר משרד הבריאות 6650404. לפרטים נוספים floris.co.il
 
רק בריאות!
 

 
 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה