יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

כרית הנקה, כרית הנקה מבית comfort living המשווק ע"י מיה בייבי miya baby , איך להניק נכון

הנקה הנקה הנקה, כמה נשמע קל , אבל לא לכולן זה פשוט, יש כאלה שזה רץ להם, ויש כאלה שנתקלות בקושי רב.
אך יותר מזה, חשוב שלמניקה תהיה סביבה תומכת - הן מהאנשים סביבה- שזה עידוד, ארוחות חמות ומזינות, והן סביבה תומכת פיזית- שזה אומר הנקה בתנוחה נכונה ותמיכה נכונה.
אם בעבר הנקתי עם שלל כריות סביבי , היום אני מתכוננת להנקה הבאה כבר אחרת- היום יש פיתרון קלאסי יותר לנוחות האם בזמן ההנקה. הנוחות הזו נקראת "כרית הנקה" .כמה פשוט ככה גאוני.

כך זה נראה-

כרית בצורת "חרמש" , עבה , עם בד נשלף ע"י רוכסן בצד לצורך כיבוס שזה מעולה .
מילוי הכרית הוא "ויסקו" , אם השם מוכר לכם זה מכריות אורטופדיות ומזרנים יקרים המלאים באותו מילוי, שתכונותיו הוא שהוא זוכר את צורת הגוף או האיבר שנשען עליו ואם כל זה שומר על חוזקו .

 


הכרית על הגוף-

גדולה ותומכת , עליה מניחים את התינוק להנקה קלה.

הכרית אומנם גדולה אך נוחה לקיפול ,מגיעה בתוך קופסא קומפקטית, כך שאפשר להתנייד איתה אם נוסעים לנופש וכדומה. וכן קל לאכסן בלי לתפוס הרבה מקום.
אחרי שימוש במשך שבוע עם תינוק בן שלושה חודשים , דבר הנסיינית-" הכרית מעולה, פותרת את הבעיה של שימוש בכריות רבות סביב בשעת ההנקה , מה שכן השתמשתי בכרית שינה נוספת מתחת לכרית לנוחות מלאה כדי להגביה אותה . חוסך כאבי גב, אסתטי ונח לאם ולוולד" .

אם את בהריון ומתכננת לרכוש אותה -ממליצה לך לקנות אותה כבר בהריון , מכיוון שניתן להשתמש בה בתור כרית הריון , פשוט להשען עליה בזמן השינה   .

הכרית מגיעה במגוון צבעים, אני הלכתי על ירקרק ניטלי -מתאים גם לבן וגם לבת.




מאיפה רוכשים?בחנויות המובחרות ודף הפייס של miya baby  מיה בייבי https://www.facebook.com/miyababy

על חברת מיה והכרית באתר הבית של מיה בייבי פה

כשאת מניקה-תזכרי שאת עושה את הטוב ביותר עבור ילדייך!
 

2 תגובות: