יום שלישי, 9 בפברואר 2016

חדש בפיצה האט-עוגיית שוקולד צ'יפס / עוגיית בראוניס ענקית! pizzahutcookie

הספקנו לחדש לכן כבר בעבר שלרשת פיצה האט המון סניפים כשרים למהדרין / כשרות בד"ץ בית יוסף.
מעבר למבחר בתפריט המהמם של פיצה האט - פיצה רויאל קראון , פיצה נגטס, פיצה עבה פיצה דקה ועוד, לפיצה האט קינוחים.
הוזמנתי להשקה של הקינוח החדש בפיצה האט - עוגיית שוקולד צ'יפס ועוגיית בראוניס שמגיעה בקרטון פיצה בגודל פיצה אישית שאותה חותכים לסלייסים לכל המשפחה!
ככה זה נראה בפירסומת-

ובמציאות לא רחוק מהאמת-

אז אחרי שחיסלנו מגש פיצה בחוסר סבלנות כי רצינו לעבור כבר לקינוח - הגיעו שני מגשי פיצה בגודל "אישי" שבפנים תבנית עם העוגייה החמה מלאה בשוקולד צ'יפס, בהתחלה התאכזבנו למראה העוגיה שהייתה נראת לא סימטרית בתבנית ולא דומה לעוגייה בפירסומת, אבל אחרי שחתכנו אותה בצירוף סכין ומזלג חד פעמיים שמגיעים בקרטון שאיתם חותכים את העוגיה לגדלים המבוקשים- זה כבר היה נראה בול כמו בפירסומת! בהתחלה הרגיש לי מוזר שאנחנו צריכים לחתוך את העוגייה, אבל אח"כ הבנתי את היתרון- לילדים הקטנים במשפחה חתכנו סלייס קטן ואנו המבוגרים "הסתפקנו" בסלייסים כפולים ורחבים(-:
העוגיות עמדו במבחן הטעימה -טעימות!! חמות מהתנור, והשוקולד צ'יפס שבעוגייה אני חייבת לציין באיכות גבוהה ולא מהפשוטים , מבחינתי פיצה האט מקבלים ציון גבוה לקינוח הזה.
ואולי העוגייה נראת במבט ראשון קטנה אבל אל תתפתו לקנות תבנית לכל סועד או להתאכזב למראה הגודל-העוגייה עשירה וכל משולש ממנה מספיק בדר"כ לסועד כי היא עשירה וכבדה.
כפי שאתם רואים נשאר לנו שפע מהקינוחים וגם מהפיצה, אז מי קופץ לביקור?
 אם אתם מהמזמינים הקובעים-כדאי לכם לעקוב אחרי פיצה האט בפייסבוק https://www.facebook.com/PizzaHut.Israel  שמעלים מדי פעם הטבות-לדוגמא-כרגע הטבת שמלוח-פיצה  משפחתית האט+תוספת +עוגייה לבחירה ב85 ש"ח בלבד.

הכשרות - בתמונה-סניף בת ים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה