יום ראשון, 7 בפברואר 2016

מה עושים עם רטיבות בבית? איטום חריצים מפני מים, בי ג'י 103 – סיליקון ניטראלי טהור לאיטום הבית , bg103

חורף , גשמי ברכה, האדמה רוויה מים, הכנרת מתמלאת, אך איתם מגיעה גם בעיה בעייתית ומאיימת בכל בית- רטיבות או חדירת מים דרך חריצים לא רצויים,  מה עושים במקרה כזה???
מוצר חדש בשוק - בי ג'י 103 – סיליקון ניטראלי טהור לאיטום הבית , מבית BG BOND מקבות אשטרום.

המוצר עולה רק בין 15-20 ש"ח בלבד,

בי ג'י 103 הוא בעצם חומר אטימה והדבקה על בסיס 100% סיליקון ניטראלי טהור. החומר אינו תוקף מתכות, אינו מכתים ושומר על גמישותו לשנים רבות. החומר מתאים לשימוש פנים וחוץ, עמיד בקרני U.V (קרינת שמש), בלחות גבוהה ובשינויי טמפרטורה קיצוניים. בי ג'י 103 הינו חומר ידידותי למשתמש, הוא נטול ריח וצבעו לבן/שקוף.
BG 103


איך משתמשים? שטח האיטום חייב להיות נקי מאבק, צבע וחלקים רופפים. מומלץ לנקות לפני היישום עם ממיס אורגני מתאים (אצטון, אלכוהול, ספירט וכד') ולאחר מכן להחדיר את הסיליקון על ידי לחץ רצוף ליישום אחיד.
החיבור בין מסגרת חלון האמבטיה לקיר לא היה הרמטי, מה שיצר חדירת מעט מים וגם אוויר קר שהפריע ברחצה, לקחתי את הסיליקון הנטרלי בי ג'י 103 בצבע שקוף(יש גם אפשרות לצבע לבן) , הרכבתי על אקדח סיליקון (רב פעמי שקונים בטמבור , בסביבות ה20 ש"ח) והחדרתי את הסיליקון לחריץ הפתוח.
 


החריץ נאטם בקלות ובצורה אסטטית ושקופה.
בי ג'י 103 באקדח הסיליקון
ניסנו לאטום גם עם הסיליקון באמצעות טלאי והסיליקון סדק בגג שבעדו חדר גשם לתקרת הבית, החומר באמת סגר את החור אבל היום עם בוא הגשמים מסתבר שהמים חודרים כנראה מחור אחר בגג, כך שלבעיות גג נרחבות עדיף להשתמש בחומר יעודי אחר בשם BG GLU שנועד לכיסוי שטחים רחבים.
לפעמים תיקונים בבית יכולים להיות ממש פשוטים ולא תמיד צריך בעל מקצוע שעלותו גבוהה.

אז היכן משיגים את הסיליקון BG103 ?
 בחנויות למוצרי בית, בניה, עשה זאת בעצמך, טמבוריה איזורית ועוד.
לפרטים נוספים: אתר הבית של BG BOND
חפשו אותם גם בפייסבוק .
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה