דפים

יום שלישי, 25 באוקטובר 2022

פעילות בחינם או בתשלום סימלי ליום הבחירות! בחירות 2022 לאן לטייל

 ב"ה

שוב אנחנו מתקרבים לבחירות, קבלנה מגוון רעיונות ומקומות חלקם בתלשום סימלי חלקם חינם היכן לבלות ולנצל את יום השבתון הזה- בחירות 2022

בעיר דוד מציעים מגוון סיורים ב18 שקלים בלבד! !
הליכה לאור פנסים בבטן האדמה במימי נקבת השילוח, תעלומות מרתקות מן העבר המקבלות מימד נוסף ומרגש ותצפית פנורמית אל ירושלים הקדומה, אלו הן רק חלק מהחוויות הממתינות לכם במהלך הסיור. בואו לגלות היכן הכל התחיל!
ובנוסף חדש: מיצג המעיין - מזמינים אתכם להרגיש את סיפור מעיין הגיחון במיצג מסעיר חושים שימשוך אתכם פנימה לעבר, רגע לפני הכניסה למערכת המים.
(הכניסה למיצג כלולה במחיר הכרטיס)

בין הסיורים המוצעים בהנחה: עיר דוד פינת הכותל, עיר דוד המקראית ועוד.
המבצע תקף רק ליום הבחירות (1.11.22): כרטיס לילד ב - 18 ש"ח! לקישור לחץ כאן

פסטיבל אקסטרים  בפתח תקווה ב10 שח 

 פסטיבל אקסטרימי לכל המשפחה יתקיים בלב פתח תקווה ויציעאטרקציות מהנות לחובבי האתגרים. הילדים יוכלו להוציא מרץ במתקן אתגרי ייעודי עבורם (מיועד לגילאי 5-12) ובמקום יוצבו גם 3 מתקנים לבוגרים. בין המכשולים: טבעות תלייה, מעברי טרפזים, דלתות, מאחזים, אומגה, גלגלים, מחטים והפתעות נוספות. בשעה 17:30 יתקיים מופע ראווה של לוחם הנינג'ה אדם ברוטמן, שידגים כיצד הוא צולח את מסלול המכשולים בצורה מעוררת קנאה ויצטלם עם המבלים במקום. הכניסה למתקנים בנעלי ספורט בלבד. במהלך כל היום תושמע מוזיקה שתכניס את המשתתפים לקצב הנכון. במהלך היום: שעתיים חינם בחניון המתחם.

גילאים: החל מגיל 5.

מתי: יום שלישי ה-1.11.22, בין השעות 11:00-19:00.

איפה: מתחם הקניות עמי דן טאון, רחוב תוצרת הארץ 3, פתח תקווה.

כמה: 10 ₪ למשתתף ללא הגבלה.

בחירות במשק 77

במשק 77, מזמינים את המבקרים ביום הבחירות לקטיף פירות מהנה במיוחד שיכלול סיור לימודי וקטיף טעים בחממות אננס, בננה ופטל לצד סיור מודרך בטרקטור, הכנת שתילי פטל ותות, כניסה חופשית למתנפח בסגנון נינג'ה, ועוד.

איפה: משק 77, מושב תקומה

מתי: יום הבחירות, יום שלישי, 1 בנובמבר. בהרשמה מראש.
מחיר:20-50 ₪ לאדם. תלוי בפעילות
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:
053-4281093


נתניה:פסטיבל קיבוץ גלויות מוזיקלי , הכניסה חופשית קניון עיר ימים,נתניה

מה: הפסטיבל יתחלק לשני מתחמים, מתחם הקומה העליונה אשר בו ימוקמו דוכני האוכל אטרקטיביים ומתחם הקומה התחתונה:במתחם  הקומה התחתונה של הקניון יתקיים יריד אומנים אשר יהיה מורכב מעמדות מוזיקליות שונות:עמדת פנטאם- נגנים שינעימו עם הכלי ההודי המופלא בליווי כלי הקשהעמדת סקסופון- נגינה חיה של הסקסופוניסטית עלמה ורמוט על רקע שירים מוכרים,עמדת קלידים- יוסי סיאס, קלידן ותיק ומנוסה ינגן שירי ארץ ישראל ושירי שנות ה-60 עם רוח נוסטלגיה שתזכיר נשכחות,עמדה קלאסית- פסנתרן קלאסי מלווה בכנרית ינגנו את מיטב היצירות של המוזיקה הקלאסית

במהלך היום להשלמת האווירה תתקיים פעילות פעלולנים הולכי קביים יחד עם בלונאי לעיצוב בלונים חופשי לילדים. בנוסף  לכבוד יום הבחירות יפורסמו הטבות ומבצעים מיוחדים  של מגוון מותגים אשר יפורסמו באינסטגרם ובפייסבוק  של הקניון. מתי: בין השעות 12:00-18:00 כמה: כניסה חופשית 

מרכז קטיף, להנצחת מורשת גוש קטיף, ניצן

המרכז להנצחת מורשת גוש קטיף שם לעצמו למטרה לספר את סיפור ההתיישבות בגוש קטיף. לכבוד יום הבחירות, הם מזמינים את המבקרים לסיור מודרך אשר יעבור בין שישה מרחבי תוכן המשלבים סרטונים, תערוכות ומייצגים שיספרו על ההתיישבות בגוש קטיף, ההתנתקות וצמיחתה מחדש של הקהילה.

איפה ומתי: מרכז קטיף, להנצחת מורשת גוש קטיף, ניצן. 10:00, 12:00

מחיר: 15 ₪ לאדם לפרטים נוספים והרשמה: *8947

 הרצליה קניון שבעת הכוכבים-הרצליה www.7star.co.il הכניסה חופשית,

סדנת בישול: על מנת שהילדים יהיו רעבים לדמוקרטיה, צריך להתחיל מהבטן- בסדנה הילדים יכינו קינוחים מפנקים של שוקולד-וניל, יחד עם גלידות וכדורי שוקולד. משך הסדנה 40 דק' 

סדנת "אזרח ישראלי":  למה צריך לחכות עד גיל 16? הילדים יעצבו תעודת זהות ייחודית עם הפרטים האישיים שלהם, רק שלא ייכנסו עם זה לקלפי.סדנת "הילד הזה הוא אני": לפני שמתחילים לעסוק בענייני המדינה, יש להבין קודם מי אני, בסדנה זו הילדים יכינו בובות בהתאמה אישית עם כלי יצירה מגוונים, על מנת ליצור בובה בדמותן, מה שנשאר לאחר מכן זה להתלהב עם ההורים ולתלות על המקרר.

מתי: סדנאות הבישול יתקיימו בשעות 11:00-14:00 , 16:00-19:00
סדנת "אזרח ישראלי": 11:00-14:00,סדנת "הילד הזה הוא אני":16:00-19:00  

בית מורשת משטרת ישראל-בית שמש

בבית מורשת משטרת ישראל יקיימו פעילויות הן לילדים והן למבוגרים, בשעות הבוקר יערכו סיורים מרתקים על עבודת המשטרה בהם ידגימו את עבודתם של הכלבנים ורובוט החבלה לצד שעת סיפור ופתרון כתב חידה. בשעות הערב, יערכו סיור למבוגרים אשר יסקור את החקירות והפרשיות שהסעירו את המדינה.

איפה ומתי: בית מורשת משטרת ישראל, אזור תעשיה בית-שמש מחיר: ללא עלות, בהרשמה מראש.

לפרטים נוספים והרשמה: https://www.policemuseum.org.il/he/

קריית אתא  קניון שער הצפון הכניסה חופשית

פסטיבל בחירות משפחתי : ממתחם מתנפחים, מתחם יופי, משחקים נוסטלגיים, מתחם גיימינג למשחק בינגו נושא פרסים ומפגש עם "שלישיית הנובים" –

מה: היום ייפתח במגוון מתחמים: מתחם מתנפחים, מתחם יופי, מתחם גיימינג עם עמדות סוני ופלייסטיישן לילדים ועמדות משחקי רטרו נוסטלגיים למבוגרים, מתחם חדר כושר לקטנטנים, עמדת ג'סט דאנס בליווי והנחיית רקדנית שתלמד את הילדים איך לרקוד כמו בפורטנייט ומתחם VR עם משחקי מציאות מדומה.

בשעה 12:00 יתקיים משחק בינגו נושא פרסים: פרס ראשון 500 ₪ לאיקאה, פרס שני 300 ₪ לכל רשת פוקס, פרס שלישי 200 ₪ לאיקאה ופרסים נוספים למשתתפים.

בנוסף למתחמים ולמשחק הבינגו, יתקיים מפגש מעריצים עם ההרכב הגיימינג הנצפה ביותר ביוטיוב, "שלישיית הנובים" שגם יבצעו מופע בידורי, מצחיק ואינטראקטיבי לקהל הילדים.כמה: הכניסה חופשית,

מתי: , 11:00-18:00 איפה דרך חיפה 30, קרית אתא

קופצים ובוחרים  שעה שניה של  פעילות במתנה!

מה?  ביום הבחירות בסניפי איי ג'אמפ,  (ברכישת שעה ראשונה /אקסטרים) וקפה במתנה להורים של הקופצים.

בנוסף אפשרות נפלאה לבילוי משולב: יציאה לסרט (עם פופקורן ושתיה) ושעת בילוי וקפיצה במתחמי איי ג'אמפ ברחבי הארץ. החבילה הזוגית – מתאימה לזוגות שרוצים להנות מצפייה בסרט טוב בשילוב פעילות מקפיצה ומהנה  - כרטיס זוגי לסרט כולל פופקורן ושתייה לכל אחד וזוג כרטיסים לחוויה מקפיצה באיי ג'אמפ (גילאי 6+).

איפה? איי גאמפ ראשל"צ, פתח תקוה, חיפה וירושלים.

כמה? עלות בקופות הרשתות - 212 ₪ (במקום 280 ₪)  החבילה המשפחתית  - מתאימה למשפחות שבוחרות לייצר לעצמן זמן איכות מלא שכולל צפייה בסרט ושעה אנרגטית ומלא בפאן במתחם איי ג'אמפ. ארבעה כרטיסי קולנוע כולל  פופקורן ושתייה לכל אחד מבני המשפחה, וארבעה כרטיסי כניסה לאיי ג'אמפ (גילאי 6+)  עלות בקופות הרשתות - 425 ₪ (במקום 560 ₪).

**כל לקוח שיקנה חבילה משותפת יקבל לרשת השנייה קוד למימוש יתרת החבילה

הרכישה בקופות סינמה סיטי ואיי גאמפ. (ראשל"צ, פתח תקוה, חיפה וירושלים)

לפרטים: 03-5522022 אתר www.ijump.co.il


בוחרים במגדלה

איפה: פארק העתיקות מגדלה

מה? סיורים מודרכים (בתאום מראש) בעיר  העתיקה 'מגדלא' מהמאה הראשונה לספירה שנחשפה במהלך בניית מלון מגדלה הסמוך. במהלך החפירות נחשף כפר דייגים משגשג מהמאה הראשונה בגליל. סיור בין חורבותיה של העיר העתיקה ובית הכנסת של מגדלה, אחד משבעת בתי הכנסת שנמצאו ברחבי ישראל מתקופה זו והשמור ביותר מבניהם, בו נתגלתה האבן המיוחדת עם כל סממני בית המקדש כולל המנורה, כד השמן ועוד,  בסיור תחשפו לחיי הכפר לשוק, לבתים, למקוואות ולשרידי העיר. הזדמנות לראות את אבן מגדלה המקורית.

איפה? מלון מגדלה

גילאים : לכל המשפחה.

כמה זה עולה:   17 ₪ לאדם. סטודנטים ומבוגרים מעל 65 - 12 ₪ (ילדים מתחת לגיל 12 ללא תשלום). (מחירים מיוחדים לקבוצות מעל 10 אנשים)לפרטים נוספים:  באתר   או 0747003204  reservation@magdala.org


בוחרים כנרת בחווימה

מה? בבחירות  ה-25 לכנסת ישראל, בוחרים פעמיים, בקלפי ובחוויה משפחתית באגם הלאומי - הכנרת! חווימה, אטרקציית השייט החדשה, שייט עצמי מלווה בהדרכה קולית ומפה חיה באפליקציית ניווט מתקדמת, לפינות החמד הנסתרות והיפות ביותר בצפון הכנרת. שייט בסירות מנוע קטנות ואיכותיות, ללא צורך ברישיון משיט, מאובזרות במסך טאבלט, עליו נבנתה מערכת ניווט ייחודית הכוללת מפת ניווט חיה והדרכה קולית, מרתקת וערכית המלווה את המשתתפים במהלך השייט. פיתוח ישראלי מרגש.

הפעילות ב'חווימה' מתקיימת על פי תקנות הבטיחות המחמירות ביותר.

איפה? חוף נוף גינוסר, בוויז - בית יגאל אלון.

לפרטים נוספים והרשמה: 072-331-7825  'חווימה' בכנרת

מתי? יום הבחירות 1.11  9:00-18:00 (בהתאם לתנאי מזג האוויר)

ועוד המלצות :

הגן הבוטני גבעת רם מזמין את הקהל הרחב לפעילות עצמאית בשטח הגן בעקבות מפלגת הטבע. סיור עצמאי בגן, גם בעזרת רכבת הפרחים, עם ערכת חוקר לכל משפחה, ברקוד לסריקה ומפת ניווט. בעזרת שאלות מנחות וחידות יטיילו ההורים והילדים ברחבי הגן. יקפצו לאפריקה הדרומית, לסוואנה, לאירופה ועוד ויצטרכו לאתר את חברי מפלגת הטבע (הצמחים השונים) וילמדו על תרומתם לסביבה.

בנוסף, ניתן להצטרף לביקור בחממה הטרופית, פנינת יופי טבעית בה ניתן לגעת, להריח ולפעמים אפילו לטעום את הצמחים ופירותיהם. בחממה כ-300 מיני צמחים שונים ומיוחדים בעלי צורות, צבעים ושימושים שונים ביניהם צמחים בסכנת הכחדה, עצי בננה מרהיבים, שיחי קפה, סחלבים וקקטוסים החממה מחולקת לשני אזורים: הראשון הגדול הוא אזור טרופי, בעוד החלק השני הוא אזור המדבר; שניהם מאופיינים בצמחייה עשירה המותאמת לאקלים לפי אזורים גיאוגרפיים בעלות סביבות אקולוגיות המציגות מנעד גדול של בתי גידול. בחממה מוצגת תערוכת צילום חדשה 'טרריום' עבודות של 15 אמנים בשיתוף גלריית אינדי העוסקת באור כמשאב הכרחי לקיומו של הטבע והדימוי המצולם.

איפה? הגן הבוטני בגבעת רם ירושלים | זלמן שניאור 1 ירושלים.

שעות פתיחה: 9:00-18:00 הסיורים בגן בשעות 10:00, 11:00, 12:00, 13:00 החממה הטרופית תפעל בשעות 10:30-14:00, רכבת הפרחים תפעל משעה 10:00-15:00

גילאים: 5 ומעלה

עלות: 40 ₪ ילד/מבוגר ילד ירושלמי חינם עם הצגת ת.ז. מנויים חינם

לפרטים נוספים: הגן הבוטני טל. 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק

 

 

לראות את הבלתי נראה - תערוכת מציאות רבודה ראשונה מסוגה בגן הבוטני

13 אמנים ישראלים ובינלאומיים מציגים עבודות במציאות רבודה Aaugmented Reality בתערוכה הבינלאומית הראשונה מסוגה בישראל ובעולם, פרי יוזמה של הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים וקרן אאוטסט לאמנות עכשווית. התערוכה הייחודית והמסקרנת מוצגת בו זמנית ב-9 גנים בוטנים ובמוזיאון לאמנות עכשוויות בקנדה, ב-8 מדינות ברחבי העולם. העבודות בתערוכה המבוססות על טכנולוגיית AR המאפשרת יצירת עבודות גדולות-ממדים המתקשרות עם הנוף סביבן, ללא המגבלות החלות על עבודות אמנות פיזיות.  רוב העבודות שנוצרו לתערוכה עוסקות בנושאים הקשורים לטבע, סביבה, קיימות, והמפגש בין העולם הפיזי והדיגיטלי.  הצפייה בעבודות תוך כדי שיטוט במרחבי הגן הבוטני ניתנת באמצעות אפליקציה ייעודית SEEING THE INVISIBLE הניתנת להורדה באפסטור לאייפון ובגוגל פליי לאנדרואיד.  כדאי להוריד את האפליקציה לפני ההגעה לגן...

איפה? הגן הבוטני בגבעת רם ירושלים | זלמן שניאור 1 ירושלים.

שעות פתיחה: 09:00-17:00

גיל: 5 ומעלה

עלות:  כלול בכרטיס הכניסה לגן הבוטני. 40 ₪ ילד/מבוגר, מנויים חינם

לפרטים נוספים: הגן הבוטני טל. 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק

 

מעלית הזמן בירושלים כרטיס משולב האטרקציה + כרטיס טעימות או סיור קולינרי

האטרקציה האהובה מזמינה את הקהל הרחב להצטרף למסעות רב-חושיים מדהימים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר. המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים, החל מימי בית ראשון דרך בית שני, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. כ- 30 דקות. עברית, אנגלית ועוד.

מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם בתלת מימד החושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים?. במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. 25 דקות.  (אין אפשרות לכסאות נייחים)

חדש במעלית הזמן ולרגל הבחירות - ניתן לרכוש כרטיס משולב לאטרקציה עם כרטיס הטעימות של יאללה בסטה לסיור קולינרי עצמאי בשוק מחנה יהודה או סיור בעיר העתיקה המשלב הסברים וסיפורים של השוק, האנשים והדמויות שלא כדאי לפספס, שוברי טעימות מיוחדים בדוכנים ובחנויות הנבחרות. כמו כן כולל הכרטיס גם סיור קולי מרתק שייקח את המשתתפים למסע בעקבות הסיפורים והדמויות שאסור לפספס בשוק מחנה יהודה בלבד (נדרש טלפון עם גלישה סלולרית).

שעות פתיחה מעלית הזמן:  10:00-17:20 כניסה מותרת מגיל 5 / חובה לתאם את מועד וסוג המיצג.

איפהיצחק קריב 6 שד' ממילא (הקניון המקורה) ירושלים
עלות
54 ₪ ברכישת בקופה,  46 ₪  דרך האתר. הנחות לסטודנטים מחזיקי כרטיס ירושלמי ועוד.

מחירים לחבילה –מעלית הזמן +סיור במחנה יהודה -119 ₪ לאדם .  מעלית הזמן +סיור בעיר העתיקה-115 ₪ לאדם (ללא סיור קולי)

עיר עתיקה https://www.yallabasta.co.il/category/old-city-4bite-card

מחנה יהודה https://www.yallabasta.co.il/category/machne-4bite-card

לפרטים נוספים והזמנות: 02-6248381 ובאתר www.time-elevator.co.il

 

מוזיאון ידידי ישראל כניסה ב25 ₪.

לרגל הבחירות לכנסת ה-25 מזמין אתכם מוזיאון ידידי ישראל בירושלים לביקור חווייתי בין חלליו במחיר כניסה מיוחד של 25 ₪ בלבד. המוזיאון הוא מרכז חוויתי בנושא ציונות ומספר את סיפורי הגבורה והחסד של הלא יהודים אשר פעלו בכל דרך שרק יכלו, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון. במוזיאון סיור בין 7 מיצגי מולטימדיה או-קוליים מתקדמים בטכנולוגיות ואפקטים ייחודיים המפגישים את המבקרים עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל.

בנוסף, נפתחה לאחרונה במוזיאון תערוכת ציורים ייחודית "ירושלים אהבתי" פרי יצירתו של האמן יורם זמוש. בתערוכה 16 ציורים המספרים את סיפורה של ירושלים. יורם זמוש ששירת כמ"פ צנחנים בגדוד שפרץ ראשון אל הכותל מערבי במלחמת ששת הימים מרבה לצייר את העיר שהוא כה אוהב, את אתריה הייחודיים ונופיה המרהיבים.

איפה? יוסף ריבלין 20, נחלת שבעה ירושלים

שעות פתיחה: 10:00-18:00

עלות: מחיר מיוחד 25 ₪ למבוגר/ילד, אזרח ותיק/חייל/כוחות הבטחון - 22 ₪ | כרטיסיה משפחתית - 100 ₪.

לפרטים נוספים ותיאום ביקור או סיורים מראש בלבד:  טל' 02-5329401 ובאתר.

 

אפור בצורת שטיח - תערוכה בגלריה קיר 1 בתמול שלשום כניסה חינם

בגלריה קיר1 בבית הקפה תמול שלשום תפתח בסוף אוקטובר תערוכה חדשה המציגה סדרת הדפסים מונוכרומטיים, ניירות בעלי טקסטורה מיוחדת שנעשו בעבודת ידנית (מחולצות T, בדים ישנים והדפסים גרוסים) וטקסטים, פרי שיתוף פעולה של שני אמנים צעירים ומבטיחים עידן סיטבון וירדן פייקין. אוצרת רינה פלד. התערוכה האניגמטית והמאתגרת מבחינה חזותית וטקסטואלית כאחד, דורשת מהצופה התבוננות ממושכת והתמסרות מלאה.  עידן סיטבון, חי ועובד בירושלים ובתל אביב. בשנים האחרונות עוסק בהדפס, מדיום שהחל לחקור לראשונה בלימודיו בבצלאל ובהמשך גם בתפקידים מקצועיים כמנהל סדנת ההדפס של בצלאל וכמורה בבית האמנים בתל אביב. ירדן פייקין, אמנית רב-תחומית הנעזרת בקווים על כל סוגיהם: רישום, תפר בבד, קו גבול מרחבי או אותיות, תוך בחינת המרחב החיצוני, הפנימי והיחסים ביניהם. בתערוכה משולבים טקסטים של פייקין המודפסים על ניירות העשויים ביד מהווים אובייקטים שווי ערך לדימויים של עידן סיטבון.  בגלריה מוצגות תערוכות מתחלפות, עבודות של אמנים וותיקים וצעירים, המקיימות דיאלוג עם טקסטים של שירה וספרות.

איפה? גלריית קיר1 בית הקפה תמול שלשום מדרחוב נחלת שבעה ירושלים

כניסה חינם

שעות פעילות 09:00-22:30

לפרטים נוספים: תמול שלשום  02-6232758  באתר   ובפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה