יום שני, 1 באוגוסט 2022

אטרקציות בחינם ובתשלום בקיץ תשפ"ב קיץ 2022 למשפחות וילדים !summer

 ריכוז אירועים ואטרקציות ברחבי הארץ לחופש הגדול תשפ"ב יולי אוגוסט 2022 

חלק מהפעילויות בתשלום חלק חינם- כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים אותם, יש לוודא קיומם והתאמתם רוחנית לפני ההגעה למען הסר ספק! תהנו!


וויפארק היכל טוטו חולון

מרכז מתקני האקסטרים wipeout ומתנפחי ענק חוזר גדול יותר, חדשני יותר וחוויתי הרבה יותר. 2000 מטר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג'ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ לצד הילדים. במתחם דוכני אוכל, מתחם יצירה וצביעה לכל המשפחה, פאנזון לגו ענק עם כל מותגי לגו האהובים בהרכבה פריסטייל, מתחם XBOX עם משחקים לכל הגילאים ופינות מנוחה מרווחות.

גילים: 3-12

מבצעים החל מ29 ₪ לכרטיס בוועדי העובדים השונים ובחברות האשראי

פרטים נוספים: https://www.wipark.co.il


פסטיבל כדורים פורחים בנגב


האירוע הכי צבעוני של הקיץ חוזר – פסטיבל כדורים פורחים ישראלי בצפון הנגב!

ב11-12 באוגוסט, שמי הנגב יקושטו בכדורים פורחים צבעוניים תוצרת כחול לבן, לצד מופעי אש ואקרובטיקה, מופע נייט גלואו (Night Glow) מרהיב, להטוטנים, אקרובטיקה אווירית וכמובן – מטס כדורים פורחים.

 

מלבד הפסטיבל, במהלך האוגוסט תחכה למבקרים באזור גם יוזמת "דרום בעשר" - עשרות פעילויות במחיר מסובסד של 10 ₪ בלבד!

במבוך מרים יתקיים סיור לילה עם פנסי אצבע בין ערוגות התבלינים, במשק 77 יהיה קטיף עצמי של פטל, בלה מדווש ישכירו אופניים לטיולים בטבע, בשביל הסלט יציעו סיור מודרך בחווה, ועוד עשרות פעילויות.

 

אתרי הלינה באזור ישתתפו גם הם בפעילות, ויציעו לילה שלישי ב-10 ₪. ואם כל זה לא מספיק, מי שישן באזור או ישתתף באחת הפעילויות, יקבל גם שובר ל-20% הנחה במגוון מסעדות ברחבי צפון הנגב.

אירועי ופעילויות דרום בעשר יתקיימו בתאריכים 8-24 באוגוסט. בהרשמה מראש.

לפרטים על כל האירועים: https://www.habsor.co.il/


בשבוע הבא הגליל חוגג: 3 פסטיבלים בשבוע וחצי – חגיגת מוסיקה ענקית בגליל

 פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי המתקיים זו השנה ה-35 (9-11.8) ויכלול עשרות מופעי מוסיקה עם האומנים הגדולים בארץ ומגוון אירועי חוצות – הכול באוויר הפתוח ובכניסה חופשית לקהל הרחב.  למידע נוסף - http://klezmerim.info/

ביום ד' 10.8 ייפתח בראש פינה 'פסטיבל בפינה' - לילות של מוסיקה, אמנות וקולינריה מקומית.  ירידי יוצרים ואומנים, הופעות חיות, סדנאות יצירה, מבשלות בירה ואוכל רכישת כרטיסים באתר גליל גולן www.galil-golan.co.il

ב4:00 בבוקר ביום ו' 12.8 (ט"ו באב) - החגיגה עוברת למרום הגליל, אל פסטיבל בין הכרמים (12-18.8) הכולל מופעי מוסיקה משקיעה ועד זריחה תחת כיפת השמיים וביניהם: מופע זריחה של אהוד בנאי עם נושי פז בט"ו באב באמפי ביישוב ליבנים מול נוף הכנרת והרי הגולן ושלושה מופעי ענק ביער עין הוזים, ממתחמי המופעים הקסומים והמיוחדים בארץ: ערב אחד עם שני מופעים - המופע של יהורם גאון והמופע של אברהם פריד שיארח את אביב גפן (15.8),  ובסיום השבוע מופע הנעילה – ישי ריבו שיארח את עקיבא ואת נתן גושן (18.8). במסגרת הפסטיבל יתקיימו אירועים רבים נוספים ביניהם ירידים גליליים ביישובים שונים במרום הגליל ביניהם אמירים, כרם בן זמרה ודלתון, אירועי מוסיקה וסיורים, מופעים לילדים ללא תשלום ועוד פעילויות נוספות לכל המשפחה.  כל הפרטים ורכישת כרטיסים למופעים - באתר 2beav.co.il


"מאאתיים- פסטיבל סיפורים ירושלמיים" יתקיים במוזיאון חצר היישוב הישן ברובע היהודי בירושלים, בתאריכים 11-8 אוגוסט 2022.

לכל המשפחה צפויה חויה מהנה במיוחד עם איש הרדיו והמדובב הידוע מוטי ברכאן (שמשון השועל מפינוקיו למשל) שילמד איך מכינים תסכיתים.בערבים יתקיימו מופעים, מפגשים וסיורים תיאטרליים עם ג'קי לוי, אבשלום קור, אמנית הספוקן וורד צביה מרגליות ועוד.

פסטיבל שכולו סיפורים על בעלי מלאכה של פעם, על עולם השידוכים הירושלמי, על הומור ירושלמי ועל דמויות שגדלו ועיצבו את העיר.

 להזמנת כרטיסים וברורים: 02-6276319 https://www.oyc.co.il/

מחיר מיוחד לאירועים שבין השעות 10:00-16:00: 50 ₪ למשפחה; 20 ₪ למבוגר 10 ₪ לילד / גימלאי

מחיר אירועי הערב 75-50


בואו לישון ביער ולקום בלב העיר :קמפינג עירוני מבית עיר דוד

חוויה משפחתית הכוללת לינה בשטח ביער הממוקם בלב ירושלים עם מתחם קמפינג ומדשאות ,מתקני נינג'ה  המיועדים לילדים ושפע של ירוק מסביב . חופשה עירונית בלב הטבע!

המיקום הייחודי – בלב יער השלום הירוק, ובמרחק הליכה ממתחם התחנה הראשונה ומהעיר העתיקה.מתחם הקמפינג מאובזר ומכיל מגוון אפשרויות לינה לכל המשפחה

האתר פתוח כל יום במהלך חודשי יולי אוגוסט גילים: מתאים לילדים מגיל לידה ועד גיל 100.

מחיר:טווח מחירים 50 להגעה עם אוהל פרטי ועד 950 ללינה ביחידות האירוח.

פרטים נוספים:לני הקמפינג יהנו מעשרים אחוזי הנחה על פעילויות עיר דוד השונות.

לרכישה : https://bit.ly/3Qyp4g7

 האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' נפתחה מחדש מאז הקורונה

 

חדשות משמחות! לאחר הפסקה ארוכה של למעלה משנתיים מאז פרוץ מגפת הקורונה חוזרת לפעול במלוא המרץ האטרקציה האהובה 'מעלית הזמן בירושלים' ומזמינה את הקהל הרחב במהלך חודש אוגוסט, הורים וילדים וכל בני המשפחה להצטרף למסעות רב-חושיים מדהימים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים ומסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם.

מעלית הזמן בירושלים – יצחק קריב 6 שד' ממילא (הקניון הסגור) ירושלים

שעות פתיחה במהלך חודש אוגוסט ( החל מ8.8)  - א'-ה' 10:00-21:20

ובימי שישי מ-10:00-14:00. שבת סגור.

הכניסה מותרת מגיל 5 /חובה לתאם מראש את מועד וסוג המיצג .

הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי/חיילים/סטודנטים בהצגת תעודה

לפרטים נוספים והזמנות: 02-6248381 ובאתר www.time-elevator.co.il

 

הסיור המואר בירושלים - Lights tour JLM
חדש בירושלים לחודש אוגוסט בלבד! 

בואו להתרגש מחוויה חדשה ומאירת עיניים - סיור לילי מרהיב באתריה המוארים של ירושלים!

לרגל ההשקה בחודש אוגוסט: 15 ש״ח בלבד למשתתף!

 

הסיור מתקיים בהדרכת מורה דרך מוסמך, המספר על כ-30 מונומנטים היסטוריים מוארים בשפות עברית ואנגלית, באוטובוס תיירותי, בימים א-ה בחודש אוגוסט.

 

האוטובוס יוצא בשני סבבים ממתחם התחנה הראשונה - בשעות 19:30 ו-21:30

משך כל סבב כשעה וחצי ומספר המקומות בכל סבב מוגבל

פרטים וכרטיסים באתר  www.pami.co.il

מתחם השלג בעופר- הקניון הגדול בפתח תקווה

 מתחם המעוצב כאיגלו , יורכב משתי כיפות קונסטרוקציה שהובאו לארץ במיוחד, וממכונות ייצור שלג . באחת יוקרן סרט קצר, , שיעסוק בתהליך היווצרותו של השלג ובמשמעות האקולוגית של השלג לעולמנו. בסיום הסרט, יעברו המבקרים לכיפה השניה, המתנשאת לגובה של 6 מטרים, שם ייהנו מאטרקציות חורפיות: בניית ואבזור איש שלג, איגלו ועוד יחד עם מגוון אביזרים למשחק חופשי ומלחמות שלג

הביקור במתחם מוגבל לכ- 45 דק' . הטמפרטורה תעמוד על כ- 10-12 מעלות והמשתתפים מתבקשים להצטייד במכנסיים ארוכים, כפפות ונעליים סגורות. אין צורך בציוד תרמי אך מומלץ להצטייד בבגדי החלפה ובשכבה עליונה נוספת.גילים: 3 ומעלה פרטים נוספים: https://www.snowplay.co.il/

 

עולם המים ארנה הרצליה

מתחם חוויתי תת ימי המשתרע על כ 2000 מ"ר,בנושא העולם התת ימי המתחם משלב חווית לימוד  ומגוון פעילויות לכל המשפחה. בעולם המים תמצאו מידע חוויתי ועובדות על החיים מתחת לפני הים, עמדות משחקי Xbox תעתועי ראיה, עמדות צילום, פינות יצירה מחומרים ממוחזרים, מתחם VR המדמה צלילה חופשית במעמקים ועוד!

גילים: 2-10

פרטים נוספים: https://www.water-world.co.il/

 

 בוטניזאור קיץ של דינוזאורים וטבע בגן הבוטני גבעת רם בירושלים


החל מה24 ביולי ועד סוף אוגוסט בגן הבוטני יהיו פעילויות רבות בנושא דינוזאורים.בגן יהיה מתחם צילום בו יוכלו הילדים לרכב על דינוזאורים ולהצטלם עימם כמו גם להצטלם בתוך ביצי דינוזאוריםמתחם נוסף בגן יהיה מתחם חפירה בו הילדים יוכלו לחפור בחול ולגלות עצמות דינוזאורים.

האורחים גם מוזמנים להיכנס למתחם  מציאות מדומה עם משקפי VR ולחוות טיול מתקופת היורה, כאשר ההרגשה היא שנמצאים פיזית בתקופת חייהם ולצידם של הדינוזאורים, במרחק נגיעה ממש.

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226*ובאתר

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתרובעמודהפייסבוק 


 פארק השעשועים Magic Kass חונך  לקראת החופש הגדול מתקנים חדשים -  פיראטוס וספיידר-מעלה אדומים

Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, יציע בחודשים יולי – אוגוסט בילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים החדשניים שבפארק, בהם Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360 לצד בראשית, רכבת הרים חיצונית בגובה של למעלה מ-20 מטר, הממוקמת על גג המבנה, זאת בנוסף למשחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי.

בימים אלו נכנסים  שני מתקנים חדשים! באוגוסט וספטמבר יתקיימו בכל חודש  שני ימי פעילות בסגנון VIP במחיר של 125 ₪, הכולל בנוסף לכניסה ועלייה למתקנים, גם הופעה של אנה זק. הכוכבת נבחרה לאחרונה לפרזנטורית הראשונה של  ה-Magic Kass, ותנחה יחד עם יעל שלביה את סדרת הרשת שתצטלם בקיץ הקרוב בפארקי שעשועים מקורים ברחבי העולם.

Magic Kass יהיה פתוח למבקרים בחודשים יולי ואוגוסט בימי א'-ה' בין השעות 9:00 בבוקר ל 22:00 בלילה וביום שישי החל מ 9:00 ועד 15:00 בצהריים.

מחיר כניסה הכולל את המופע ושימוש במתקני הפארק – 100 ₪ ברכישה באפליקציה ו 125 רכישה בקופות.

אירועי הקיץ של עמותת המעגל של ג'רמי לילדים ממשפחות שמתמודדות עם מחלת הסרטן

"המעגל של ג'רמי" מקיים ימי כיף משפחתיים ואירועים לילדים ובני נוער הגדלים במשפחות צעירות המתמודדות עם סרטן או אובדן כתוצאה מסרטן, לכל אורך השנה ובתדירות רבה יותר בחודשי הקיץ.

האירועים מתקיימים ללא תשלום וכוולים כיבוד קל ואף הסעות לפי הצורך לילדי המשפחות של חולי הסרטן נדרשת הרשמה מראש.

רשימת האירועים המתוכננים לקיץ:
12.8 חווית לכל המשפחה בפארק שביל התפוזים באזור חדרה.
19.8 מביאים את הצבע עד אליכם בפעילות טאי דאי משפחתית באונליין.

לפרטים על האירועים ולהרשמה כנסו ל-jeremyscircle.org  

הקרנת סרטים מול הים, הצגות תיאטרון ועוד – הכניסה חופשית איפה :  קניון עיר ימים, נתניה

מי מה מו:מדי יום ראשון ב-20:00 יוקרן סרטי קולנוע שוברי קופות בחינם בפארק פתוח, על פופים ומחצלות. בין הסרטים שיוקרנו: "ריה והדרקון האחרון", "ספייס ג'אם: אגדה חדשה", "טום וג'רי: הסרט", "נשמה", "קדימה" ועוד. ממשיכים להצגות תיאטרון בימי שני עם הצגה מתחלפת של הסיפורים המוכרים בשעה 17:30, ביניהן: הרפתקת הדג הקטן בים הגדול, מר זוטא, בת הים הקטנה והפיל הצבעוני. הילדים היצירתיים יוכלו גם ליהנות מדי רביעי מסדנאות "עשה זאת בעצמך" וליצור תרבות מזווית אחרת.

כמה: כניסה חופשית  

 www.iryamim-mall.co.il   www.facebook.com/ir.yamim.il

קרית אתא קניון שער הצפון פעילויות חינם

שם האירוע :מקייטנה לקייטנה – רק בחינם: מתחם גיימינג, מתנפחים, הצגות תיאטרליות, סדנאות קיץ ועוד

י מה מו: בימי ראשון יתקיימו סדנת ניפוח בלונים לילדים היצירתיים וסדנאות ריקודי ג'סט דאנס והולה הופ לאלה שאוהבים לזוז. כדי להצטנן מהחום, תיערך גם סדנת הכנת ארטיקים שירעננו את הילדים לאחר כל הפעילויות. בכל יום שני תתקיים הצגה תיאטרלית מתחלפת ימי שלישי יעניקו לילדים המוזיקליים הזדמנות ללמוד תיפוף אפריקאי, תיפוף על הבטן ולנגן בלופר כמו נטע ברזילאי. חובבי האתגרים יוכלו ללמוד ג'אגלינג ולשפר את הקואורדינציה שלהם. ימי רביעי יכניסו את הילדים לאווירה הקיצית עם סדנאות יצירה של תיקי ים וכובעי מצחייה שיכינו את הילדים לכל בילוי בשמש ועוד. בימי חמישי ולאורך כל השבוע, יוצבו מתחם מתנפחים לקטנטנים ומתחם גיימינג לפלייסטיישן לגדולים יותר. 

כמה: הכניסה חופשית, קניון שער הצפון דרך חיפה 30, קרית אתא www.shaar-hatsafon.co.il

חוויה חדשה בעיר העתיקה -  GO CAR

 רכב חשמלי פתוח לסיורים בלתי נשכחים באוויר ההרים הצלול כיין בסמטאות היפייפיות של ירושלים, ומסך דיגיטלי עמוס בסיפורי ההיסטוריה של ירושלים.

GO CARהיא החוויה המתאימה למשפחה, לזוגות שמחפשים רומנטיקה ולאלה שמחפשים לחוות את ירושלים בדרך מיוחדת.טיולי ה-GO CAR יוצאים ממתחם התחנה 

לכם נותר רק לבחור את היום והשעה שמתאימים לכם ולהזמין את הטיול.

פרטים נוספים בטל: 053-3444665, או באתר:www.gocarisrael.com

 פעילויות קיץ לכל המשפחה בפארק אריאל שרון

פארק אריאל שרון הממוקם במרכז גוש דן מציע למבקרים חוויה של טבע ותוכן.לאחרונה נפתח בפארק מתחם "חוות שלם" שמציע מגוון נקודות עניין ובהן: אגם צפרות ומגוון ביולוגי, מבני חוות שלם שעברו שימור, גינת צמחי תבלין, וגן שעשועים אקולוגי מעץ. בפארק מציעים סיורי שקיעה בשני מתחמים שונים, מתחם ההר ומתחם חוות שלם, המאפשרים הכרות עם הפרויקט לשיקום ההר ולפיתוח הפארק, ומתמקדים בערכים של אחריות סביבתית, אפשרות התיקון וכוחו של חזון. הסיורים חושפים את המבקרים לעקרונות של פיתוח בר-קיימא ושיקום אקולוגי תוך צעידה בפארק מרהיב הנמצא בתהליך פיתוח מואץ.

"מוזיאון האשליות" בנמל ת"א 

המוזיאון מציע למבקרים אטרקציות שונות ומגוונות :אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד.
כל מוצג והאשליה שהוא מייצר והתוצאה מרשימה ומאמנת את המוח, לא סתם מכנים מומחים את הביקור בו כ- "שיעור כושר למוח".נמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26.
אתר המוזיאון www.musueumofillusions.co.il

קיץ יום הולדת לאתר החרמון - אסטרונומיה, ג'אגלינג, טבע ונופים 

הקיץ הזה יהיה עמוס בפעילויות באתר החרמון וכל זאת בסימן שנת החמישים להקמת האתר, פעילויות יום ולראשונה גם הזדמנות להכיר את ההר הגבוה במדינה בלילה, בחשיכה. מעבר לאטרקציות הקיץ הקבועות באתר, רכבל הקרוניות החדש שמטפס למפלס העליון ומוביל לסיורי טבע ומורשת מודרכים בגבעות הקרב (ללא תשלום בהרשמה מראש), מזחלות האקסטרים, הסקיי ריידר, אבובי הקיץ ונסיעה עצמית בקרטינג במדרונות הסקי (מגיל 16). במהלך ימי השבוע (בימים משתנים) תתקיים סדנת ג'אגלינג ובועות סבון מהנה. לראשונה בשיתוף, 'מטאור' – תצפיות כוכבים ובית ספר שדה גולן, יתקיים פסטיבל אסטרונומי לילי 'נוגעים בכוכבים', בלילה חשוך בלי ירח, הכוכבים בחלל יערכו מופע  מרהיב בנקודה הגבוהה ביותר במדינת ישראל. הפסטיבל יכלול תצפית כוכבים מרשימה מונחית לייזר, תצפית בטלסקופים גדולים ומקצועיים, סיורי עששיות והרצאות אסטרונומיה מרתקות. הפעילות תחולק לקבוצות וכל מתחם יחווה פעילות אחרת בסבב.

רכישת כרטיסים לפעילויות השונות באתר  www.skihermon.co.il,  טלפון: 1599-550-560   

 פארק קרסו למדע באר שבע -הקיץ בנושא קסמים

סדנאות שונות.

כמו כן, ייהנו המבקרים מתערוכת כוח המוח: בתערוכה, באמצעות אוסף משחקים חוויתי, מבוסס טכנולוגיות מתקדמות, חיישנים ואלגוריתמים פורצי דרך שמספקים חוויה ולימוד, תבחנו את היכולות שלכם. בין השאר: חדות המחשבה, הזריזות הקואורדינציה והתמצאות במרחב.  התערוכה כוללת שישה מוצגים אינטראקטיביים ומעשרות תערוכות הקבע של המוזיאון: עולמו של צ'יפ, אנרגיה, גרעין המדע, צופן החיים ועוד.

 

חופשת הקיץ יולי - אוגוסט העצמאות 79 ב"ש. גיל: 5 ומעלה פרטים נוספים: טלפון: 08-6252600  

מטה יהודה הבוסתן של רפי,נס הרים

מה: בין ההרים המופלאים של מטה יהודה מסתתר הבוסתן של רפי הכולל מטע ובוסתן של פירות יער ופירות אקזוטיים טעימים ומתקתקים אותם נטע רפאל בעצמו. המטיילים במקום יוכלו לנשנש ולקטוף פטל אדום, פטל שחור, תות עץ ופירות יער נוספים אותם גם ניתן לקחת הביתה בסלסילות אישיות.מעבר לקטיף, מתקיימים במקום גם סיורים לבודדים ולקבוצות הכוללים הסברים על הגידולים השונים הגדלים במקום. ההגעה לבוסתן של רפי בתיאום מראש, בנעליים סגורות ומכנסיים ארוכים.

איפה: הבוסתן של רפי, נס הרים
מתי:
ראשון-שישי 09:00-17:00
מחיר: 25 ₪ לאדם, עד גיל 5 בחינם | עלות סלסילה 25 ₪
לפרטים נוספים ותיאום:
055-6636556

קרית אתא שם האירוע: שיגעוגוסט: פעילויות אקסטרים, מתחם בהשראת פארק היורה, מתחם צילום "בחזרה לבית ספר", הצגות, מופעים ועוד – הכניסה חופשית קניון שער הצפון קרית אתא
בשבוע השני של אוגוסט הקניון יהפוך למדינת הילדים עם מתחמי קפיצה, מסלולי קארטינג, מסלולי רחפות מתנגשות ואפילו מתחם בהשראת "פארק היורה" – מתחם חבלים, דינוזאורים וצמחיה מוארת שיכניסו את הילדים להרפתקת הסרט. לפינאלה, תגיע כוכבת הילדים, מיקי מנישמיקי, תחתום את החופש הגדול במסיבה מקפיצה עם כל הילדים.
כמה: הכניסה חופשית, קניון שער הצפון דרך חיפה 30, קרית אתא

www.shaar-hatsafon.co.il

באר יעקב ממתק של פסטיבל: מתחמי משחק מתוקים ביניהם נדנדנות בצורת ממתקי ענק, מגלשת פופקורן, 
מתי: תאריכים 28/8-31/8 כולל שעות הפעילות 13:00-18:30
 קניון באר יעקב
 מספר מתחמים מלאים במתקנים בקונספט של ממתקים. ..בנוסף למתחמים, יהיו עמדות צילום ופיתוח מגנטים בה יוכלו הילדים להצטלם עם ארטיקים גדולים ועוגיות שוקולד צ'יפס.
כניסה חופשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה