יום רביעי, 30 ביוני 2021

אירועים מעניינים ואטרקציות מיוחדות קיץ תשפ"א חופש הגדול 2021 חינם ובתשלום summer21

ריכוז אירועים ואטרקציות ברחבי הארץ לחופש הגדול תשפ"א יולי אוגוסט 2021 

חלק מהפעילויות בתשלום חלק חינם- כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים אותם, יש לוודא קיומם והתאמתם רוחנית לפני ההגעה למען הסר ספק! תהנו!

כוכבי ילדים וסדנאות מסביב לעולם : בוב ספוג קופיקו וכוח פי.ג'י בהופעות חיות, קייטנה יומית אחרהצ, סדנאות מסביב לעולם ועוד

מתי: 26/8-1/8

איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה

מי מו: שלל מופעים ופעילויות  לילדים בכניסה חופשית

במהלך אוגוסט מופעי ילדים אינטראקטיביים:  קופיקו , ללי בעננים, טל מוסרי ובוב ספוג, נולי-לי ועוד. במהלך אוגוסט סדנאות מסביב לעולם: יצירת בובות אצבע של חיות הישר מהספארי, איפור חייתי ועיצוב תופים אפריקאים בסדנאות אפריקה, איפור בסגנון הוליוודי, עיצוב לוכד חלומות ואוהלים אינדיאניים, ואפיית עוגיות שוקולד צ'יפס ושיבולת שועל בסדנאות אמריקה ועוד.

לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/7starmall

 אוגוסט מתחלף: ארבעה פסטיבלים החל מעולם בלונים, פסטיבל אומנות רחוב, עולם הדינוזאורים, פסטיבל קרקס קרנבל מתנפחים ועוד

מתי: 2-25 לאוגוסט

איפה: קניון עיר ימים, נתניה

מי מו: מידי יום ראשון במהלך אוגוסט סרטים שוברי הקופות בחוויה קולנועית ייחודית תחת כיפת השמיים ברחבת הפארק בין הסרטים: לגו 2, אבא אווזה, בייבי בוס ועוד. במהלך חודש אוגוסט פסטיבלים מתחלפים: פסטיבל קרקס, פסטיבל דינוזאורים, פסטיבל בלונים, ופסטיבל אומנות הרחוב מתחמי סקייטבורד.  

לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/ir.yamim.il

חדש בחמת גדר – סיורי עששיות ליליים

 

במהלך חודש אוגוסט יהנו אורחי כפר האוהלים ומלון ספא וילג' בחמת גדר מסיורי עששיות ליליים.  בשבילי הפארק נצעד בהדרכת ליאור, אור הירח הרך והעששיות  ילוו את משתתפי הסיור, במהלכו יעלו סיפורי גבורה על המרגל אלי כהן, אשר אחת מתחנות מסע חייו הייתה בחמת גדר. נעצור לתצפית לילה מעל העתיקות הרומיות המפוארות ונשמע על בתי המרחץ של הורדוס ואנשיו.

נשמע על ואת חיות הבר בסביבה, סיפורים מרתקים ובעיקר נכיר את הפארק, את האזור ואת הלילה בחמת גדר. 

הרשמה במשרד הקבלה.

מתי: יציאה לסיור בשעה 20:30  ברחבת הקופות.

לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, מוזיאון חדשני בקונספט ייחודי, המעודד למידה חווייתית באמצעות משחקים מקוריים ואינטראקטיביים, התנסות וחישה

מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות ייחודיות שיאפשרו למשפחות לחוות תרבויות שונות לצד מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות והכל במחיר כרטיס אחד! 
כל יום, החל מה-30.7, בין השעות  09:30-18:30 
ימי שישי 09:30-14:00"לונדע", מוזיאון הילדים של באר שבע, משיק קיץ סובב עולם במסגרתו המשפחות ילמדו, ישחקו ויחוו את המדינות דרך התרבויות השונות:
משימות בנושאי מדינות יפוזרו ברחבי המתחמים, סדנת יצירה של כדור פורח ומשקפת לחוקר הצעיר, מתחם משחקי רצפה ענקיים ועוד..
בנוסף בין התאריכים 15.8-30.8.2021 הצגה "המסע הקסום" מיוחדת ומדהימה חובקת עולם!
לצד כל אלו יעמדו לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה.

מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט www.lunada.co.il
08-6226926 טלפון:
השהות במוזיאון הינה ללא נעליים-רצוי להצטייד בגרביים
חנייה חינם

פארק דינוזאורים חווייתי בילוי משפחתי ענק בגני יהושע !
(ספורטק צפון)

החל מה 1 באוגוסט 2021
פארק גני יהושוע (מתחם ספורטק), תל אביב
כרטיסים רק בקופת לאן www.leaan.co.il
ובקופת פארק הדינוזאורים שתפעל מה 1 באוגוסט בשעה 16:00 
 * מסלול גשרים מטורף לראות את העולם דרך עיניי הדינוזאורים  * תל חפירה ארכיאולוגי למציאת אוצרות מאובנים * תקופת האבן בקולנוע מציאות מדומה * פינות ישיבה מוצלות* מתקני רכיבה * עמדות סלפי * מתחם מתנפחים ענק * מתחם קטנטנים * פינות יצירה * מסלול אופנועים לילדים* מתחם משחקים  ועוד ועוד

 

  אפליקציית טיולים חדשה: "מפה לשם"-חינם! 

האפליקציה כוללת מאות טיולים, היא שימושית, קלה, פשוטה ומהירה, מספקת מידע איכותי, בעל ערך וחוויה אמיתית למשתמש, והכל בחינם!

חברת שורש הישראלית, המפתחת את שוק הטיולים והתרמילאות בארץ מזה 30 שנה ומצעידה מיליוני מטיילים עם סנדלי שורש, תיקי מים ואביזרים לשוק הטיולים,  משיקה את "מפה לשם"- אפליקציית טיולים חינמית, שימושית, נוחה, ופשוטה הפונה אל קהל המטיילים בארץ, עם ערך מוסף, תוכן איכותי ואמין שנבדק באופן אישי ופלטפורמה מחוברת למותג.
"מפה לשם", מציגה מאות טיולים חווייתיים עם ערכים של חיבור לטבע, איכות סביבה, חיבור לישראל ולמשפחתיות, ולראשונה, סיפורי דרך קוליים ומד עומס.

 מגוון רחב של כ 450 טיולים קלילים, משפחתיים, בשלב הראשוני, ומאות תכנים מקוריים וטיולים נוספים בדרגות קושי שונות לכל המטיילים בארץ המחפשים להנות בטבע, בהמשך השנה. 
בכל המסלולים באפליקציה של שורש, ביקרנו בעצמנו לאחר שנקבעו קריטריונים של מהימנות והתאמה לבילוי משפחתי עם ילדים. כל מקום נבדק בקפדנות .
"מפה לשם" מציעה כלים שיקלו על היציאה לבילוי כמו: ניווט ב Waze , מפות אינטראקטיביות, קישור וחיוג לאתר האינטרנט של המקום , פעילות בסביבה וכן מידע שימושי כגון מד עומס, כתבות, ופיצ'רים שיעשו עבורכם את ההבדל בהיערכות לקראת הטיול והבחירה היכן לטייל.
 סיפורי דרך קוליים קצרים, שניתן לשמוע לפני הטיול או באוטו ולקבל קצת רקע על המסלול, על הטבע באזור, לשמוע אגדות וחידות ולקבל טעימה מהטיול
ההורדה והשימוש באפליקציה "מפה לשם" של שורש - חינם
iPhone:
https://apps.apple.com/us/app/%D7%9E%D7%A4%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%9D/id1055593123

Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.concept.ezgoing_family


פארק הטבע והצפרות אגמון החולה קק"ל:
במיוחד לתקופת בין הזמנים - סיורים והרצאות לכל המשפחה בראי התנ"ך
בפארק מציעים לציבור הדתי אשר יוצא בימים אלה לנפוש ברחבי הארץ להגיע לאגמון ולהכיר מקרוב את עולם הטבע כפי שהכירו אותו אבותינו

תחת הכותרת "בִּסְעַפֹּתָיו קִנְנוּ כָּל עוֹף הַשָּׁמַיִם וְתַחַת פֹּארֹתָיו יָלְדוּ כֹּל חַיַּת הַשָּׂדֶה וּבְצִלּוֹ יֵשְׁבוּ כֹּל גּוֹיִם רַבִּים.." (יחזקאל לא, פסוק ו) משיקים בפארק הטבע והצפרות – אגמון החולה קק"ל, סדרה של סיורים והרצאות לכל המשפחה, בראי התנ"ך במיוחד לתקופת בין הזמנים.
בפארק מציעים לציבור להגיע לאגמון בגליל העליון ולהכיר מקרוב את עולם הטבע כפי שהכירו אותו אבותינו בראי התנ"ך.  למי שיגיע מובטחת חוויה מיוחדת, הרצאות מרתקות וסיורים שבהם הפסוקים יתעוררו לחיים.

פארק הטבע והצפרות אגמון החולה קק"ל,  הינו אחד מאתרי הטבע החשובים בעולם, המשמר מינים רבים של בעלי כנף ובעלי חיים. חלקם חיו בו מקדמת דנא, חלקם הגיעו אליו מקצוות ארץ וחלקם חזרו אליו לאחר יצירת אגמון החולה, הם מי מרום, כפי שנאמר "כִּֽי־הָיָ֥ה שׇׁרְשׁ֖וֹ אֶל־מַ֥יִם רַבִּֽים".

הסיורים המודרכים יתקיימו בשעות 09:00 ו- 10:30 בימים שלישי, רביעי וחמישי (20,21,22 ביולי) ובימים שני שלישי ורביעי בשבוע הבא (26,27,28, ביולי) משך הסיור כשעה. בנוסף לסיורים בשטח, יוכלו המבקרים גם להאזין להרצאה בנושא שתתקיים בכל יום בשעה 13:30 באודיטוריום הממוזג והחדיש שנבנה במרכז המבקרים החדש של פארק אגמון החולה.
ההשתתפות בסיורים ובהרצאות מותנת בהרשמה מראש בטלפון 2281*. המחיר למשתתף הינו 10 שקלים בלבד לכל אחד מהאירועים.


חוויה ייחודית בגן החיות הלימודי בחיפה:

לרגל הקיץ: חברת אתו"ס של עיריית חיפה תפעיל ספארי לילה פעמיים בשבוע!

לרגל הקיץ,ספארי לילה יהיה מידי יום ג' ו- ה'. חוויה ייחודית הנותנת הזדמנות להציץ לחיי הלילה של בעלי החיים, ולהיכנס ל"מאחורי הקלעים", של גן החיות.הסיור נמשך כשעה – 45 דקות, בקבוצות קטנות ומועבר על ידי מדריכים ומטפלים מקצועיים. הסיור המודרך בלילה מעניק חוויה ייחודית יוצאת דופן מזו השמורה למבקרים בשעות היום.ההדרכה מתמקדת בבעלי חיים הפעילים בלילה ובחושיהם ומלווה בסיפורים "פיקנטיים" על בעלי החיים. ספארי לילה, הוא בדיוק המקום להצצה מרתקת אל חיי הלילה הסוערים של החיות, המלווים בסיפורים ורכילויות מאחורי הקלעים, ומפגש עם חיות שבדר"כ לא פוגשים! מתאים מאוד לכל הסקרנים שתמיד רוצים לדעת מה קורה בגן החיות אחרי שכל המבקרים חוזרים לבתים. ספארי לילה, גן החיות הלימודי חיפה, מידי יום שלישי וחמישי משעה 20:00, מותנה בהרשמה מראש.

מיועד לגילאי 5 ומעלה *מינימום 15 משתתפים בקבוצה מחיר כרטיס - 60 ₪

לפרטים והרשמה חייגו 9300*


קיץ על גג עזריאלי תל אביב עם פארק אטרקציות!

נפתח ב 15.7  עד 31.8  

 א'- ה בשעות: 10:00-19:00  ימי ו' – 10:00-15:0

בקומה 3 בקניון עזריאלי תא ברחבת הגג תוכלו להנות ממתקנים ואטרקציות מדליקות:

פארק מ הכולל מגלשת מים, מתקן חבלים ואקסטרי, מתקני מתנפחים, מתקני שעשועים ועוד.משך הביקור: 90 דקות

עלות כרטיס:79 ₪  מבצעים בוועדי עובדים וחברות האשראי

לפרטים ורכישה: https://leaan.co.il/he-IL/shows/i%20park%20-%20%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7%20%D7%94%D7%90%D7%98%D7%A8%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%A2%D7%9C%20%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99%20%D7%AA'%D7%90/events


 תערוכת ״סודות הדינוזאורים״ המסע בזמן מתחיל הקיץ במדעטק- המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה החל מ- 9.7 

מזמין את המבקרים לגלות את "סודות הדינוזאורים", חוויה רב חושית במימד חדש, בו הדינוזאורים מתעוררים לחיים – בטכנולוגיה חדשנית.

לאורך כל התערוכה יפעל מתחם פעילות ויצירה של חקר דינוזאורים מבית היוצר של המוזיאון: למידה חווייתית ורב חושית מתוך משחק והנאה. לרשות המבקרים תעמודנה עמדות צילום, סרטונים ועוד,

התערוכה מתאימה לכל המשפחה והמבקרים בה יוכלו ליהנות גם מכל שאר הפעילויות במוזיאון: עשרים תערוכות מדע עם מאות מוצגים אינטראקטיביים להפעלה עצמית במגוון ענק של נושאיםמדעיים מרתקים: אור וחושך, אסטרונומיה, מדעי החיוך, תופסים גובה - תעופה, המדע שמאחורי הקסמים המפורסמים, איך יוצרים אנרגיה ירוקה, שעשועי תעתועי ראיה ועוד, פארק המדע במוזיאון, המחולק לחצרות המציגות את פועלם של גדולי המדענים בהיסטוריה - ארכימדס, ליאונרדו דה-וינצ'י, סר אייזיק ניוטון, דניאל ברנולי, עם אפשרות להתנסות במוצגים הגדולים שברחבי הפארק. לצעירים מציע מתחם הגיל הרך מרחב התנסות, המשלב פעילות משחקית עם חוויה של הבנה מדעית טכנולוגית.

תערוכת "סודות הדינוזאורים" במדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, רחוב שמריהו לוין 25, חיפה, החל מ 9.7. מומלץ לשריין מקומות ולרכוש כרטיסים מראש דרך אתר האינטרנט במחיר 75 ₪ לכרטיס: www.madatech.org.il מחיר ברכישה ישירה בקופה: 89 ₪ לכרטיס. עד גיל 5 כניסה חינם. 

ג'ונג'ל ספייס: מודיעין
  • מה בתכנית:   1000 מטר של אטרקציות חדשות ומפתיעות הפרוסות במתחם ממוזג הכולל: מתחם נינג'ה וחבלים, מתקני  שעשועים ,מתחם מתנפחים ועוד.. 
  • איפה ומתי: ג'ונגל פארק מתחם מגה מודיעין , 15.7-31.8, שעות פעילות: 10:00-19:00  
  • כמה55 ₪  מבצעים בחברות אשראי וועדי עובדים 
  • פרטים נוספים : ורכישה באתר:  https://bit.ly/3Ak3t2C 

  • לונדע מוזיאון הילדים באר שבע מציג:"לונדע מסביב לעולם – קיץ2021" 

    • מה בתכנית:  לונדע מוזיאון הילדים של באר שבע, משיק קיץ סובב עולם במסגרתו המשפחות ילמדו, ישחקו ויחוו את המדינות דרך התרבויות השונות: משימות בנושאי מדינות יפוזרו ברחבי המתחמים, סדנת יצירה של כדור פורח ומשקפת לחוקר הצעיר, מתחם משחקי רצפה ענקיים ועוד.. 

    • איפה:ומתי:  לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל ,רחוב דוד הראובני 25, באר שבע כל יום,  החל מה-20.7, בין השעות  09:30-18:30  , ימי שישי 09:30-14:00 ,שבת  18:30- 09:30 . 

    • מחיר: 57 ₪ התשלום מגיל שנתיים ומעלה , מחיר מיוחד לתושבי באר שבע: 42 ₪ למבקר  ניתן לרכוש חבילות משפחתיות מוזלות ל-4 נפשות ומעלה לתושבי העיר באר שבע החל מ- 148 ₪ ,לתושבי חוץ החל מ- 196 ₪ ניתן לרכוש כרטיס להצגה בתוספת של 10 שקלים לילד בלבד בעת רכישת הכרטיסים באתר או בקופות המוזיאון- עובדים גם עם קרנות השוטרים וחבר. 
    פרטים נוספים : לרכישה אתר:  www.lunada.co.il, טלפון לרכישה: 08-6226926 



 קניון רננים ,רעננה

יער ההרפתקאות עם מץסלול מהאגדות

מתי: ראשון- חמישי 10:00-20:00, שישי 10:00-15:00

מי מו: היער הקסום מתעורר לחיים במסלול חוויות מפתיע וייחודי: מראה מדברת היישר מאגדת שלגיה, ציור בצבעים זוהרים בחדר חושך, מתחם תחפושות לאבירים, פיראטים ופיות, חדרי קונספט, דייג צפרדעים באגם קסום ואפילו מסלול נינג'ה אבירים. פעילויות מותאמות לבנים ולבנות ומתחמים חדשים מעולמות הפיות, מסעות הפיראטים, קרבות האבירים והנינג'ה תוך שילוב בין מתחמי חשיבה למתחמי קואורדינציה ופעילות פיזית.

לפרטים נוספים: מתאים לגילאים 3-11. מגיל שנה עד שלוש 39 שח' | מגיל שלוש עד 12 49 שח', מלווה חינם, לאתר ולהזמנת כרטיסים: http://www.hayaar.co.il/

 קניון שבעת הכוכבים, הרצליה

 מסביב לעולם ב-60 יום: פסטיבל פידג'ט, בוב ספוג קופיקו וכוח פי.ג'י בהופעות חיות, קייטנה יומית אחרהצ, סדנאות מסביב לעולם ועוד

מי מו: שלל אטרקציות לילדים בכניסה חופשית

 חוגי בובנאות, פלסטלינה, DIY, ונגרות – בכל יום תכנים חדשים במהלך יולי-אוגוסט מופעי ילדים אינטראקטיביים:  קופיקו , ללי בעננים, טל מוסרי ובוב ספוג, נולי-לי ועוד. בימים שני עד רביעי 26-28 ביולי פסטיבל פידג'ט ראשון בישראל הכולל מתחם משחקי פידג'ט, מתחם החלפות אליו ניתן עם דגמים מהבית ולהחליף בין ילדים, יצירת פידג'ט אישי ועוד. במהלך אוגוסט סדנאות מסביב לעולם: יצירת בובות אצבע של חיות הישר מהספארי, איפור חייתי ועיצוב תופים אפריקאים בסדנאות אפריקה, איפור בסגנון הוליוודי, עיצוב לוכד חלומות ואוהלים אינדיאניים, ואפיית עוגיות שוקולד צ'יפס ושיבולת שועל בסדנאות אמריקה ועוד.

לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/7starmall

 קניון עיר ימים, נתניה

 קיץ מעולם אחר: עולם בלונים, פסטיבל רחוב, עולם הדינוזאורים, פסטיבל קרקס קרנבל מתנפחים ועוד

מי מו: בימים ראשון-שני 4-5 ליולי, בין השעות 15:30-20:30 פותחים את עונת הקיץ בהפנינג מתנפחים,  בפארק עם בריזה מהים. מידי יום רביעי במהלך חודש יולי הצגות תיאטרליות: הקוסם מארץ עוץ, היפה והחיה, פיטר פן ואלאדין. מידי יום ראשון במהלך יולי אוגוסט סרטים שוברי הקופות בחוויה קולנועית ייחודית תחת כיפת השמיים ברחבת הפארק בין הסרטים: לגו 2, אבא אווזה, בייבי בוס ועוד.במהלך חודש אוגוסט פסטיבלים מתחלפים: פסטיבל קרקס, פסטיבל דינוזאורים, פסטיבל בלונים, ופסטיבל אומנות הרחוב.  

לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/ir.yamim.il

לילות קיץ בפארק נאות קדומים

סיורים חווייתיים לכל המשפחה

כשהערב יורד, יוצאים לסיור עששיות תחת אור הכוכבים, עורכים קבלת שבת בטבע, מגלים חטיפים טעימים מהטבע, פותרים חידות ומנווטים בשבילי הפארק עם כל המשפחה.

יולי – אוגוסט בפארק נאות קדומים במהלך חודשי הקיץ החמים, יתקיימו בשמורת הטבע, פארק נאות קדומים, שפע של פעילויות חווייתיות. בשעות אחר הצהריים והערב, כשמזג האוויר מתקרר וחום הצהריים הופך לבריזה נעימה, כל המשפחה מוזמנת ליהנות מהטבע. הפארק ממוקם בחבל מודיעין כחמש דקות ממודיעין, עם שפע חניה, אזורי פיקניק מוצלים, מתקני שתיה ועוד. 

סיורי עששיות 

בשעות הערב ואל תוך החשכה, מלווים באורות העששיות בלבד, יצאו המטיילים לסיור בשבילי פארק נאות קדומים. בשעות אלו, טווח הראיה קטן, יתר החושים מתחדדים ואפשר להתחבר לקולות, לריחות ולרחשי הטבע. המסלול עובר בין שרידי ישוב קדום וכולל הדלקת נרות שמן עתיקים. 

*עששיות ישתלבו עם רדת החשכה

40 ₪ (מגיל 3) | פעילות מומלצת לגילאי 5 ומעלה | אורך הסיור כ-1.5 ק"מ (כשעתיים)

קיץ במנרה לודג'

מה? מבלים במנרה לודג' מול הנוף המרהיב של הגליל העליון  במתחם טיפוס - Iclimb מנרה גדול ומקצועי הכולל בתוכו מאות מסלולי טיפוס משתנים המתאימים למטייל המתחיל, המתקדם והמקצועי. מתקן נינג'ה מקצועי, קירות בולדר, קיר סימולטור- קילטר השני מסוגו בארץ, פאנטופיה- קירות טיפוס לילדים ומתחם iclimb Power - מתחם פונקציונלי לאימוני כוח משלים לכל הרמות. אחרי הטיפוס והמאמץ, נהנים בבריכת השחייה החדשה, חצי אולימפית עם מרבץ ישיבה ושיזוף בתוך המים מול נוף עוצר נשימה, בריכת פעוטים, מלתחות, מרחבי דשא ומזנון. בסביבת מגוון מסלולי טיול המותאמים למשפחות, מטיילים, רוכבים, מטפסים וחובבי אקסטרים. סיורי עששיות-בכל ערב (בתיאום מראש), סיורי עששיות מודרכים במתחם הלודג'.

איפה? קיבוץ מנרה

מתי? כל יום בין השעות : בריכה –10:00 – 18:00 / מתחם טיפוס - יום ג' – ה' – 15:00 – 21:00, שישי – 11:00 – 19:00 , שבת  - 10:00 – 17:00.

כמה? מתחם Iclimb מנרה- 55 ₪. בריכת שחייה- אמצע שבוע 60 ₪ למבוגר  40 ₪ לילד (מגיל 3 ועד 18) שבת 80 ₪ למבוגר, 60 ₪ לילד. סיור עששיות- 50 ₪ .

לפרטים נוספים: www.manaralodge.co.il  04-6908209

שייט ירדן - קייקי כפר בלום

מה? חווית השייט בקייקי כפר בלום, הייתה ועודנה חווית חובה לכל מבקר שבוחר לטייל או לנפוש בצפון. שייט במסלול המשפחתי, במי הירדן הצוננים, באוויר הפתוח בלב ערוץ החיים והטבע שלדינת ישראל יוצר זמן איכות משפחתי שובר שגרה. משך המסלול כשעה ורבע בצמחיה טבעית מנקודת השילוח בבית הילל. הזרימה נפלאה, המים קרירים בטמפ' של 17 מעלות צלזיוס ושיא הכיף מגיע במפלון, שם מומלץ לחייך – כי מצלמים אתכם. אורך המסלול כ-4 ק"מ. ניתן להירשם למסלול הארוך, (8 ק"מ) (יש להתעדכן על שעות וגילאים), באתר פארק חבלים, אומגה באורך 90 מ' למי הירדן הצוננים, קיר טיפוס ומתחם חץ וקשת.

לאוהבי לינת השטח "בלום וילג"-מתחם אוהלים ממוזגים, חדש ומאובזר (לינה כולל בילוי). באתר: מזנון, שירותים, מקלחות, מים חמים ומרחבי דשא מ

מתי? 10:00 –15:30.

גילאים: מגיל 5 (קיימת מגבלת גיל בהתאם לזרימת המים בירדן).

כמה? שייט במסלול המשפחתי בלבד. עלות ליחיד: 103  ₪

(רכישת כרטיסים במחיר מוזל באתר האינטרנט של קייקי כפר בלום)

מחירי לינה מול מרכז ההזמנות.

לפרטים:  04-6902616, www.kayaks.co.il

 


מבלים עם הילדים – קניון נחמיה, קרית שמונה

מה? במהלך חודשי הקיץ, סדנאות יצירה חווייתיות לכל המשפחה וללא תשלום, בקניון נחמיה, בקרית שמונה בהדרכת האמנית ורד חזן. בנוסף, מתחם באולינג מתקדם ושלל חנויות לילדים, לצד מתחם מזון וביסטרו אל קפה בו גם הילדים נהנים ממשחקים.

מתי? סדנאות יצירה כל יום ג' בשעה 17:00

איפה? קניון נחמיה, צומת המצודות קרית שמונה, קומה 2.

לפרטים נוספים:  6905555 – 04 www.nehemia.co.il

'קרחנה בירושלים' החלקה על הקרח לכל המשפחה בתחנה הראשונה 19.7 עד 31.8.2021
בין השעות 10:00-22:00

 'קרחנה בירושלים' הפתרון האולטימטיבי והצונן ביותר לבילוי כיפי בחופש הגדול עם כל המשפחה.
החל מה-19.7.21 מזמינות עיריית ירושלים וחב' אריאל את הקהל הרחב לפעילות הכי צוננת בארץ – 'קרחנה בירושלים' - מתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה. המתחם הובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של למעלה מ 4 מיליון שקלים ומשתרע על שטח של כ-750 מ"ר. המתחם מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.
לטובת הגיל הרך הובאו בובות בצורת פינגווינים וכלבי ים המאפשרים לילדים להחליק בביטחה.
השנה לראשונה יתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות DJ   אל תוך הלילה, ליין שישי צהרים ועוד.
לרשות המבקרים יעמוד צוות הדרכה מקצועי ומיומן. בנוסף, נרכשו השנה עשרות זוגות של נעליים מותאמות להחלקה על מנת לעמוד בביקוש הרב.
כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, בחברות האשראי ובמועדוני כוחות הביטחון,
הזמנת כרטיסים מראש באתר

https://www.icejerusalem.com/


פלי פארק קניון קרית אונו

באנו לשחק: שלוש קומות של מתקני נינג'ה, קירות טיפוס,  פינות דמיון ועוד

מתי: ראשון-חמישי 15:00-20:00, שישי 10:00- 15:00

מי מו: שלוש קומות של הפעלות לילדים המשלבות בין מתחמי פעוטות וג'ימבורי, לבין אתגרי כוח לילדים. פלי פארק לפעוטות: צעצועים ומשחקים התפתחותיים מוצמדי קיר, משחקים לפיתוח המוטוריקה והחשיבה לגיל הרך, משחקי קואורדינציה ותיאום עין-יד, בריכת כדורים ומתנפחים, בימבות ומכוניות. פלי פארק ילדים: אומגה, טרמפולינה, קליעה למטרה, שולחנות משחק- הוקי אוויר, מכוניות וכדורגל, בריכת כדורים, מגלשות ונדנדות.

לפרטים נוספים : מתחת לגיל שנתיים 32 שח', מעל גיל שנתיים 42 שח' על כל ילד מלווה חינם, מלווה נוסף 20 שקלים https://bit.ly/3qyBIiJ

קיץ בגובה 2,040 בחרמון

בגובה 2,040 מ' מעל פני הים, המצב שונה, גם בימים החמים ביותר בקיץ, ניתן להנות ממזג אויר נעים לצד שלל פעילויות מהנות לכל המשפחה: לחובבי הטבע והמורשת, סיורים מודרכים לפסגת החרמון, רכבל מבקרים חדש, מזחלות אקסטרים, סקיי ריידר, אבובי קיץ ונהיגה עצמית בקרטינג,

בחודש אוגוסט כולו יתקיימו סיורים מודרכים (ללא תשלום ובהרשמה מראש) שישלבו טבע, מורשת וגיאופוליטיקה. הסיור מתחיל במפלס העליון, בגובה 2040 מ', לאחר נסיעה ברכבל הקרוניות החדש שמונה 42 קרוניות, הליכה לתצפית מרהיבה והסבר על הגולן, הגליל העליון, עמק החולה והרי הלבנון. בנוסף מציע אתר החרמון שלל פעילויות לכל המשפחה: לצעירים גלישה באבובי הקיץ במדרון, חוויה מהנה בישיבה באבוב מיוחד (מגיל 5), גלישה במתקן מזחלות האקסטרים, בילוי להורה וילד (מגיל 3 בליווי מבוגר) ובגובה, מתקן הסקיי ריידר, שמזכיר רכבת הרים תלויה, רק בקצב רגוע ומראה מדהים מגובה 12 מ'. השנה, הוכשר מסלול לנהיגה עצמית בכלים בעלי שלושה גלגלים – קרטינג, לא ממונע במדרון הסקי, עליה ברכבל לתחנה האמצעית וירידה רכובה ומהנה באקסטרים. (מגיל 16).

** הסיורים בהרשמה מראש הסיורים והכניסה לאתר ללא תשלום,  המתקנים בתשלום. רכבל –54 ₪ לאדם, מזחלות אקסטרים / סקיי ריידר / קרטינג / אבובי קיץ – 40 ₪.

ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באתר האינטרנט: www.skihermon.co.ilהאתר פתוח בין השעות 8:00 – 16:00 (כניסת רכב עד השעה 15:00)

לפרטים:  אתר החרמון : 1599-550-560         http://www.skihermon.co.il/

 


שמי ימה , אוצרת , גלריסטית ומקדמת אמנים . אשה חרדית בעלת תשובה .  פותחת מתחם לאמנות ותערוכה חדשה של מיזם בו משתתפים 50 אמנים מרחבי הארץ, שכולל בתוכו , גלריה לאמנות עם תערוכות מתחלפות, בית קפה ,סדנאות אמנות, סיורי אמנות, הפקת ארועים אמנותיים, מכירת אמנות ועוד. במשך החודשים הקרובים הגלריה: open art space, תהיה פתוחה לקהל הרחב בתיאום מראש 0549469689 , תודה ימה. בית אליאנס כי"ח 5 חניון שוק מחנה יהודה.

  קניון שער הצפון, דרך חיפה 6, קרית אתא.

ימי שני משפחתי יתקיימו בין השעות 16:00-20:00

עמדות צילום עד סוף חודש אוגוסט.

https://www.shaar-hatsafon.co.il

קניון שבעת הכוכבים –הרצליה.

 

המופע של קוגומולו יתקיים ב23/8 בשעה 17:30.

המופע של שלגלון יתקיים ב30/8 בשעה 17:30.

 

הסדנאות בפסטיבל סובב עולם יתקיימו בתאריכים 16-26/8 בשעות 11:00-13:00.

 

משחק "אוצר ישראלי", קונספט של טיולי משפחות בטבע שובר שגרה ומלא בהפתעות וחוויות שיקרבו אתכם מבוגרים וילדים כאחד לטבע, לסביבה ולהכרת ארץ ישראל בשיא הכיף

המשחק בהפקתה של חברת "פלטינום" מתקיים בחודשי יולי- אוגוסט (20/7, 3/8) והציבור הרחב מוזמן להצטרף לחוויה ולטייל בחבל באזור הגליל והגולן ולהיחשף דרך כתב חידה ייחודי לסיפורים מרתקים על מקומות, אנשים מעניינים, בעלי מלאכה עסקים ולאוצרות מוטמנים

זה לא עוד טיול, זו חוויה משפחתית בלתי נשכחת

משחק "אוצר ישראלי", מאפשר למשפחות ליהנות מהטבע בדרך חווייתית, תוך שילוב של נסיעה ברכב לצד משימות לאורך המסלולים, קטעי הליכה קצרים, תצפיות עם חידות וזיהוי מקומות, אטרקציות, ביקור באתרים היסטוריים ואתרי טבע, אתרי אקשן ועוד.

אין צורך בכושר גופני משום שמדובר במשחק משפחתי הדורש שיתוף פעולה, עבודת צוות, הקשבה הדדית ומבוסס על דינמיקה חברתית ולא על פעילות פיזית.

מתאים במיוחד לאוהבי אתגרי חשיבה, לאנשים תחרותיים והישגיים.

מחזור ראשון מתקיים ב- 20/7

מחזור שני 3/8 כאשר נקודת הכינוס והמסלול הכללי ייחשף לפני הנרשמים כשבוע לפני הפעילות

עלות השתתפות:  300 שקלים לרכב!

לפרטים נוספים והרשמה:

http://www.hiperactivi.co.il/?CategoryID=230&ArticleID=323


  SNOW SHOW

ממלכת השלג בגן הבוטני בירושלים

25.7-31.8  -  17:00-21:30

מדי יום, החל מהשבוע האחרון של יולי ובמהלך אוגוסט, בין התאריכים 25.7-31.8, תפתח ממלכת השלג בגן הבוטני החל משעות אחה"צ ועד הערב הקריר לטובת המבקרים,

בממלכת השלג יפגשו הילדים ב"אולאף" איש השלג בבקתת השלג, יוכלו הילדים לשוטט במבוך הלבן כמו ב'עידן הקרח', יחפשו את "ביג פוט", ידוגו דגים בקרח עם בת הים,יצטלמו עם בני המשפחהכמשפחה קדמונית מתקופת הקרח,האמיצים במיוחד יוכלו להתנסות בהרכבת פאזל מיוחד תחת הקרח הקפוא, יחצבו'יהלומים' מתוך גושי קרח ענקיים ,יצפו בסרט אודות שלג והתחממות כדור הארץ בכיכובם של אודי ואביעד ואף יוכלו לבקרבמתחם מדהים ובו שלג אמיתי שירד וייערם על הקרקע בשיא הקיץ!

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל,שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6600 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מופעי שלכת ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה.

שעות הפעילות:א'-ה'ומוצ"ש מהשעה 17:00 עד 21:30

עלות:כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה - 89 ₪ מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1

כרטיסים מוזלים בוועדים השונים ובמועדוני כוחות הביטחון,

לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226*www.bimot.co.il

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתרובעמודהפייסבוק


הקמפינג העירוני הראשון  בירושלים פותח את שעריו ומזמין את כולם להנות מחוויית אירוח יוצאת דופן  

הזדמנות לצאת לחופשה משפחתית המשלבת מרחבים, נוף וטבע, יחד עם הנוחות של העיר והכל מבלי לקרוע את הכיס: טיילו בירושלים, ולונו במתחם הקמפינג העירוני ביער השלום במחירים משתלמים ובאווירה קסומה 

אחרי חודשים ארוכים בבית עם הילדים, ובעוד חופשה בחו"ל  לא נראית באופק, ישראלים רבים מחפשים פתרון לחופשה משפחתית בארץ, אבל לא כזו שתדרוש מהם לשבור קופת חיסכון. מתחם הקמפינג החדש שהוקם לאחרונה בירושלים תחת הכותרת "הולכים לישון ביער – קמים בעיר", נותן תמורה מצוינת במחיר משתלם.

המתחם הממוקם במרחק הליכה ממתחם התחנה הראשונה, מגיא בן הינום, ממשכנות שאננים, מהגן הלאומי עיר דוד ומהכותל המערבי, מציע חוויה מושלמת למי שבוחר לישון בטבע, אך מבקש לוותר על ההתארגנות הכרוכה בכך:במתחם ישנם אוהלים ומזרונים הפרוסים על מדשאות מטופחות, ערסלים, פינות פיקניק, מקררים, שירותים ומקלחות, ולכם רק נשאר לארוז תיק ולהגיע.

מי שירצה להתפנק עוד יותר, יוכל להזמין מקום בחדרי האירוח הממוזגים והנעימים שנמצאים במתחם.

עיר דוד, המפעילה את הקמפינג, מציעה מעטפת שלמה של אטרקציות שיהפכו את השהות בירושלים לחווייתית ובלתי נשכחת: מופע הלילה המרהיב "הללויה" שמוקרן על גבי עתיקות בנות 2700 שנה, סיור לאור פנסים בנקבת השילוח. 

מהרו להזמין מקומות 

http://bit.ly/codcamping

"אורות אשדוד" 

מיצג אורות עוצר נשימה שיפעל כל ימות השנה - בחינם

מסלול ובו אפקטים של תאורה, הקרנות וידאו ארט, מסכי מים והולוגרמות

על גבי בניינים ואטרקציות בעיר אשדוד

"אורות אשדוד" הוא מסלול טיול אור-קולי שאורכו כ-800 מטרים, שעל הפקתו עמלו למעלה משנה וחצי. המיצג משלב הקרנות וידאו ארט, וידאו מאפינג, אפקטים של תאורה, לייזר, מסכי מים והולוגרמות, אשר יוצר, לראשונה בישראל, מיצג תיירותי קבוע של אורות ואפקטים, שיפעל במשך כל ימות השנה

המסלול מתחיל בבניין העירייה, שם יחל מיצג על גבי המבנה. על העיר אשדוד, הים, הנמל והרב גוניות המיוחדת. משם, אפקטים של אור יובילו את הקהל אל התחנה הבאה - מוזיאון מונארט, שם יוקרן מיצג מרהיב על קירות המבנה, של צלילה אל מעמקי הים.

בתום המיצג במוזיאון מונארט, יטייל הקהל לכיוון פארק ים אשדוד, כשהוא מלווה באפקטים של תאורה שמכוונים את דרכו, ושם לסיום הטיול כולו, ועל גדת האגם בפארק יחווה הקהל את אחד משיאי המיצג- חגיגת וידאו ארט על מסך מים ענק, אשר במהלך חודש יוני ישולב גם עם מזרקת מים משודרגת.

תחנה נוספת אשר מתוכננת ותושלם בהמשך, בתום המיצג במוזיאון, היא בבניין הפסגה בקרבת המשכן לאמנויות, שם מיצג לייזר קופצני על המבנה יהווה נקודת מעבר אל עבר המשך המסלול- פארק אשדוד ים.

מיצג אורות אשדוד יפעל החל מתאריך 03/06/21 בשעה 20:30 בימים א'-ה' ובמוצ"ש ברחבת העירייה. ללא תשלום

לא רק "אורות אשדוד" מאירים את שמי הלילה בעיר. לאחרונה הושק מיצג אורקולי נוסף, במצודת אשדוד ים, בה הסתיים לאחרונה פרוייקט רחב היקף של שימור ופיתוח, בהובלת תיירות אשדוד, עיריית אשדוד, רשות העתיקות ומשרד התיירות.

המיצג המרשים והעשיר באפקטים, נע בין קירותיה העתיקים המקוריים  של המצודה, ומספר את סיפורה של אשדוד – החל מימי האדם הקדמון, דרך הפלישתים ועד ימינו, מזווית ראיה ייחודית. אורך המופע כ-10 דקות.

מחיר: 10 ₪ לאדם

שעות הפעילות והרשמה למיצג, באתר תיירות אשדוד: https://visit.ashdod.muni.il/

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה