יום שני, 9 בדצמבר 2019

בצקים מוכנים במקרר -חדש מבית "שימרית" shimrit

מכירים את זה שרוצים להכין מאפה בהתראה קצרה- אין זמן לחכות להפשרה מהמקרר?
אם זה חמותך שבהפתעה בדרך/ערב הורים ששכחת שצריך להביא כיבוד או כל תקלה אחרת?
בשביל זה וגם כך בשגרה יש את הבצקים החדשים המוכנים מבית שמרית!
אז מה חדש בהם?
הסדרה החדשה כוללת בצק עלים, פיצה או פילו ואפילו בצקפריך המאפשרים אפייה קלה, נוחה ואיכותית, ללא צורך בהפשרה ולשימוש מיידי , הבצקים ללא חומרים משמרים, מתאימים למגוון רב של מאפים מלוחים ומתוקים, קלים ומהירים להכנה – רק להוציא מהמקרר ולאפות !

כמו כן בצק העלים ללא מרגרינה!

אז מה הכנו?


מהבצק פילו הכנו בקלאווה במילוי בוטנים אגוזים וקינמון , 
יצא מעולה, הבצק נח לעבודה , והיה נח להוציא מהמקרר ישר לשולחן העבודה!

מהבצק עלים הכנו מה אם לא -בורקס גבינה, שיצא מעולה, הבצק טעים מאוד, עשיר, וללא מרגרינה כלל !
פיתרון מעולה גם בשימוש יום יומי!

סדרת המוצרים כוללת:

בצק עלים מצונן ומרודד היחיד בישראל ללא מרגרינה, ללא חומרים משמרים וללא שומן מוקשה, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).
בצק פילו מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, נוח לשימוש ואינו מתייבש במהירות. 14 דפי פילו מוכנים לשימוש, טריים לאורך זמן ואינם נקרעים בקלות. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).
בצק פיצה מצונן ומרודד חדש לחלוטין בשוק הישראלי. הבצק ללא חומרים משמרים, מגולגל בנייר אפייה ומאפשר לשלוט בתוספות על הפיצה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף רוטב ותוספות ולאפות. ניתן לעשות בבצק הפיצה שימוש למאפים מלוחים נוספים (415 גרם).
בצק פריך מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, עשיר בטעם מעודן למאפים מתוקים, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה ולהוסיף מלית מתוקה לפני או אחרי האפייה (280 גרם).
לדברי יובל קמפ, מנכ"ל חברת "פאקא תעשיות" יצרנית "שמרית", ההחלטה להרחיב את הפעילות לתחום הבצקים התבססה על מחקר צרכנים שהחברה ערכה שזיהה דרישה לזמינות וקלות הכנה המתאימים לאורך החיים המודרני. "הבצקים המצוננים נועדו לשימוש מיידי המאפשר לצרכנים לאפות מאפים על בסיס בצק באופן מיידי, ללא צורך בהפשרה או בהמתנה. להערכתנו, סדרת המוצרים החדשה תוביל לשינוי הקטגוריה כולה, שתתפתח לתחום המצונן".
כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15 – 17 ₪.  
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ (בהן שופרסל, יוחננוף, יינות ביתן וחצי חינם ועוד) – במקרר ליד הפסטות (ולא במקפיא)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה