יום חמישי, 19 בדצמבר 2019

הצגות פעילויות אטרקציות חינם חנוכה תש"פ 2019 ברחבי הארץ hanuka

ליקטנו עבורכן כבכל שנה מגוון פעילויות יחודיות בחינם או בתשלום ברחבי הארץ בחנוכה תש"פ 2019 .

כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים , יש לוודא קיומם בהתאם למזג האוויר והתאמתם הרוחנית 
רוצים להמשיך היות מעודכנים בכל הדברים השווים ? עשו לנו  לייק בפייסבוק - https://www.facebook.com/IMACHAREDIT

הצגה חדשה לקהל הדתי בחנוכה הזה "קול הנערים"


שחקנים-צביקה הדר , יפתח קליין , אברהם סלקטר ,אור טרגן , אושיית הרשת אלי אליהו ועוד
פנימייה יוקרתית לבנים המנוהלת בקפדנות יתר על ידי מנהל קשוח השולט בבנים הסוררים ביד רמה. כאשר מגיע מורה חדש, תמים ואנושי, הוא מצליח
לשנות את הרגלי הלמידה ואת גישת התלמידים לחיים באמצעות מקהלת בנים שהוא מקים. איפה והיכן?ברחבי הארץ! פרטים נוספים וכרטיסים https://tickets.bimot.co.il/he-IL/shows/%D7%A7%D7%95%D7%9C%20%D7%94%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%99%D7%9D/events
עיר דוד-סיור עששיות  אל יסודות הכותל המערבי

סיור ייחודי בתעלה ההרודיאנית שעברה מתחת לרחובה הראשי של ירושלים הקדומה. . באמצעות עששיות נרד לבור מים עתיק וגדול, ובסוף המסלול נוכל לצפות ביסודות הכותל המערבי מזווית ראייה שטרם הכרתם. משם נטפס ישירות אל הרחוב המפואר בו צעדו המוני הולכי הרגל לפני שנים בדרכם אל בית המקדש.
בתום הסיור, ממתינה לכם הפתעה מיוחדת לחנוכה: כניסה למתחם דוידסון GO ללא תוספת תשלום. במתחם האינטראקטיבי שיוקם במיוחד לכבוד חג החנוכה, תוכלו ליהנות משלל משחקי מציאות מדומה העושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות.
            http://bit.ly/w_Ashashiot  
הפעילות תתקיים בין התאריכים–כ"ו כסלו-כ"ח כסלו 24-26/12/2019
ובתאריכים א'טבת–ב'טבת29-30/12/2019 
הרשמה דרך מרכז ההזמנות ב6033*  או 02-6268700  ובאתר האינטרנט

חנוכה 2019 בגן העיר תל אביב:מבחר הצגות לילדים – כניסה חופשית
בגן העיר תל אביב מזמינים את כל המשפחה להצגות חנוכה במהלך ימי החג. 
רשימת ההצגות: הסופגנייה שהתגלגלה, הפייה אור, השף מרשמלו וחגיגת חנוכה, גברת קרש ומר מערוך, ומסיבת החנוכה של רוני עכברוני. 
לגילאי 3-8. 
תאריכים: 23-26 ו-29 בדצמבר 2019. 
כניסה חופשית. 
גן העיר, אבן גבירול 71, תל אביב.

לחיות כמו מכבים, חנוכה בפארק נאות קדומים | 24-27.12 ו-30.12
פארק נאות קדומים שוכן בלב אזור מודיעין, מולדת החשמונאים. כאן, על אחת הגבעות, לפני כאלפיים שנים שכן הכפר שבו גרו מתתיהו ובניו ומכאן יצאה הקריאה למרד ביוונים.
לכבוד חנוכה, יחגגו בפארק את פעילות "בחזרה לארץ החשמונאים" במהלכה שומעים על סיפורי המכבים ונס פך השמן ונהנים ממפעילות ייחודית וסיורים מרתקים לכל המשפחה.
בכדי להיכנס לאווירה ולרוח התקופה החשמונאית, יעמוד לרשות המבקרים מתחם תחפושות מעוצב בו כל המשפחה יכולה לקפוץ אחורה בזמן ולהראות כמו משפחה מכבית לתפארת. ברוח התקופה "חייל מכבי" יקבל את פני המכבים החדשים וישלח אותם מיד למשימה -  איסוף רמזים שבעזרתם יענו על כתבי חידה בכתב עברי עתיק. מוצאי הפתרון יזכו במטבע ניצחון אשר יוטבע עבורם במטבעה ייחודית.
בהמשך, במפגש עם הקדרית, היא תדגים את עבודתה על האובניים בליווי הסבר מרתק על התפתחות נרות השמן העשויים חומר, ובמתחם היצירה יהיה ניתן לגרש את החושך בהכנת נרות שמן, ממש כמו אלו ששימשו את יהודה המכבי ולוחמיו.
מי שחשב ששמן הזית הוא היחיד אשר שימש למאור, צפוי להפתעה גדולה בתערוכת "במה מדליקין", שם מכירים מגוון שמנים נוספים אשר שימשו גם הם למאור כמו שמן צנונות, שמן דגים, שמן קיקיון או שמן אגוזים, ובנוסף גם לראות מגוון פתיליות העשויות מחומרים שונים מן הטבע.
בנוסף, יתקיים בחג "ניווט נבון" לזכרו של יצחק נבון, הנשיא ה-5, שכיהן גם כיו"ר פארק נאות קדומים על ליומו האחרון. בפעילות ייחודית לכל המשפחה ינווטו המשתתפים בין נקודות ציון שונות הפזורות ברחבי הפארק.
מתי:24-27.12ו-30.12
איפה:פארק נאות קדומים
כמה:40 ₪ לאדם מגיל 3.
לפרטים: 08-9770770  ובאתרhttp://www.n-k.org.il/
להבדיל בין נמר, ברדלס וטיגריס – חנוכה בגן החיות התנ"כי, ירושלים |24-30 בדצמבר
מבקרים רבים אשר שבים וחוזרים אל גןהחיות התנ"כי בירושלים, צוברים עם הזמן ידע כמעט כמו זה של המטפלים. במהלך חנוכה הם יקבלו הזדמנות להפגין את הידע הזה, במשחק ניווט סלולארי שיתקיים ברחבי הגן, בו יפתרו המבקרים חידות בעזרת הטלפונים הניידים האישיים שלהם.
המנווטים יתבקשו למיין טורפים ואוכלי עשב, להבחין בין נמרים, ברדלסים וטיגריסים, לגלות כיצד מטפלים בפילים העצומים ועוד.
המשחק יתקיים בימים ג' – ה' 24-26.12 ובימים א' - ב' 29-30.12 בשעות 10:30 – 14:00. ההזנקה מרחבת הכניסה.
למה לא לגרש את החושך? למרות שבאנו חושך לגרש, עבור בעלי החיים החושך הוא חלק חשוב ומשמעותי בהתפתחותם. סדנה העוסקת בחשיבות השמירה על שעות החושך עבור בעלי החיים.
בנוסף יתקיימו מופעי ג'אגלינג ולהטוטים מרהיבים באמפיתיאטרון של גן הפסלים, האכלות מודרכות, בעלי חיים והמון ידע והעשרה.
באקווריום ישראל צפויה למבקרים חוויה מרתקת של מפגש עם בעלי החיים הימיים שיקבלו ערך מוסף בסדנה ים של טבע, סדנה מלווה במוצגים שונים על בעלי החיים בים, מהמדוזות ועד צבי הים.
הסדנה תתקיים בימים ג', ה', א' ו-ב' 24, 26, 29 ו-30 בדצמבר בשעה 11:00.
במהלך החג יוכלו המבקרים ליהנות מעמדת מידע והדרכה "8 ימי חנוכה ו-8 זרועות לתמנון" על התמנונים החכמים, עם יצירה כיפית בצידה.
מתי:24-30 בדצמבר
איפה:גן החיות התנ"כי
כמה:גן החיות התנ"כי: עלות כרטיס כניסה לילד (גיל 3-18) 46 ₪, למבוגר 59 ₪.אקווריום ישראל: ילד (גיל 3-18) 45 ₪, מבוגר 54 ₪. הכניסה מותנית ברכישת כרטיסים מראש באתר www.israel-aquarium.org.il
לפרטים:2-6750111 0   http://www.jerusalemzoo.org.il/

פעילות ערכית לכל המשפחה- "הסופגנייה המתגלגלת" בהרצליה
גם השנה עמותת בית הגלגלים פותחת את שעריה בחנוכה הקרוב ומזמינה משפחות לפעילות חווייתית ומשמעותית.
סדנה מותאמת לילדים הכוללת התנסות מעשית בחיי היומיום של אנשים עם מוגבלות, ומאפשרת מפגש ושיח עימם. (מתאים לכל הגילאים)
למי? גילאי 6-120 (כולל פינת יצירה ומשחק לקטנטנים).
מתי? ימים ב'-ד' (23-25/12) בשעות הבוקר והצהריים
כמה? מבוגר 40 ₪ | ילד (עד גיל 12) 20 ₪
איפה? דוד המלך 128 הרצליה
למה? לעבור חוויה משפחתית ייחודית ולתמוך בפעילות בית הגלגלים.
בית הגלגלים הוא ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, הכולל שישה בתים הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. כל אחד מהבתים מהווה מסגרת חברתית וחינוכית מהנה ומשמעותית שבה מתנסים במגוון כישורי חיים, ובאינטראקציות בינאישיות. בית הגלגלים מקיים מסגרת רציפה מגיל 9, דרך ההתבגרות ובמהלך הבגרות, עם מגוון תכניות ופעילויות במטרה לאפשר רכישת מיומנויות חברתיות וקידום השתתפות חברתית ואזרחית בכל מעגלי החברה. להגשמת החזון פועלים, בעשייה משותפת, כ-500 מתנדבים מסורים ומיוחדים, מכל קצוות הארץ וגווני הקשת הפוליטית, החברתית, הדתית והעדתית, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, בעלי מקצוע וסטודנטים שיחד תורמים כ 200,000 שעות התנדבות בשנה.
להרשמה: 0545541146‏ hadar@beitgalgalim.org.il
לפרטים נוספים > http://bit.ly/sufgania2019
*ההשתתפות כרוכה בתשלום ובהרשמה מראש
'פארק קרסו למדע' מציג: פעילות מדעית מדליקה בחג החנוכה
 'פארק קרסו למדע' מזמין אתכם לגלות את הצד המדליק של חנוכה, ויחשוף אתכם לפעילות מדעית רחבה.
מה בתוכנית:
פתיחה מדליקה:  בכניסה למוזיאון יקבלו המבקרים דף רמזים שיוביל אותם אל כתב סתרים. באמצעות 8 חידות הנסתרות מעין רגילה וניתנות לצפייה רק באמצעות אולטרא סגול יענו המבקרים על החידות. כל חידה תחשוף אות אחרת מכתב הסתרים. מי יוביל את חידון הסתרים? המדען המטורף של פארק קרסו למדע, דר' קרסודע ממתין לכם. מי יהיה זה שיעזור לו לפתור את החידות?
בנוסף יוצגו הפעילויות הבאות:
  • שורפים בצבע – בפעילות ייחודית ניצור חנוכייה עם להבות צבעוניות. גם נשרוף וגם נלמד ממה חומרים עשויים ויחד  ניצור מהם להבות צבעוניות. 
  • סביבון ניוטון –סדנת יצירה צבעונית במסגרתה נלמד מדוע בסביבון מסתובב רואים תמיד רק צבע אחד.
  • זווית האור– סדנת צילום מזווית שונה במתחם המייקרים בפארק קרסו למדע "אתייה פלייס"
  • סדנת סביבונים ב D3 במעבדת הפאב לאב – ללמוד לעצב, למדל ולבסוף להדפיס סביבון משלכם.
  • כאן שורפים – מתכות! – פחמן דו חמצני מכבה את האש? מסתבר שלא תמיד. בואו לגלות איך ניתן להשאיר אש דולקת גם בסביבה עשירה בפחמן דו חמצני.
  • נרות ריחניים – סדנת יצירה מהנה להכנת נרות בצבעים ובריחות שונים ומיוחדים. 
  • מתי: חג חנוכה -  24.12-30.12 
שעות:
ראשון – רביעי 09:00-17:00
חמישי 09:00-20:00
שישי 10:00-14:00
כמה:
תושבי ב"ש – מבוגר/ ילד – 45 ₪
תושבי חוץ – מבוגר / ילד – 59 ₪
ילדים עד גיל 5 ללא עלות. 
כרטיסים מוזלים/ בהנחה במועדוני הלקוחות.

היכן: העצמאות 79 באר שבע
חינם- פסטיבל המדע האינטראקטיבי "מדעטק"  מתחם אושילנד, כפר סבא
מה: פסטיבל "מדעטק"  של המוזיאון הלאומי למדע מציג אוהל פלנטריום מתנפח שיוקם בו ייצאו הילדים אל מסע בין גלקטי, מופע מדעי תיאטרלי של פרופסור אור בנושא האור, טריקים על סודות הקסמים במופע קסמי מדע, 18 מיצגים אינטראקטיביים אשר מגלים בפשטות את כל עקרונות המדע וסדנאות יצירה בנושא מדע.

מתי:  24/12-29/12  בשעות 12:00-15:00 ו16:00-19:00
מחיר: ללא תשלום

אקו-חנוכה: הפסטיבל האקולוגי שילמד את הילדים לשמור על כדור הארץ קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
מה:  הפסטיבל יחולק לשלושה מתחמים שונים בנושאי הסביבה. במתחם האקולוגיה הילדים יוכלו ליצור ולעצב אביזרי אופנה משאריות בדים, להכין שקיות בד ריחניות לארון הבגדים, ותמונה מעוצבת מקטניות. המתחם השני הוא מתחם המחזור בו ילמדו הילדים ליצור יצירות שימושיות ומושקעות באמצעות שימוש בחומרים ממוחזרים. במתחם הקיימות ילמדו הילדים כיצד לשמור על הסביבה תוך שילוב בין חומרים מהטבע לחומרים בהם אנו משתמשים ביום יום.    מופע מיוחד שיתקיים בפסטיבל  בשם "הגיבורים הירוקים" ילמד את הילדים את החשיבות שבהגנה על הסביבה.
מתי: 24-26.12 מחיר: ללא תשלום

פסטיבל חנוכה שואו: מופעי ג'אגלינג, אש, אקרובטיקה וקרקס  קניון שער הצפון
מה: מגוון של מופעים, מופע ג'אגלינג, סדנאות יצירה ואפילו אמן בלונים שיחלק לבאי הקרקס בלונים מעוצבים. בכל יום יתקיימו מגוון מופעים מרהיבים לכל המשפחה עם מיטב להטוטי הקרקס של האמנים הטובים מסוגם בישראל. בין היתר תוכלו לצפות במופע "הלוליינים" של שני האקרובטים הטובים בארץ, במופע קרקס אינטראקטיבי וקורע מצחוק של 'אסף קלי קלות' ובקרקס 'אש על הגולש' - מופע קרקס ואש לכל המשפחה.
מתי: ימים ג' – ה' 24-26/12 בין השעות 19:00 – 11:00
מחיר: ללא תשלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה