יום שבת, 30 בנובמבר 2019

חדש מד"ר פישר: תיק עגלה גדול ומעוצב עם מגוון תכשירים לרך הנולד


חדש מד"ר פישר: תיק עגלה גדול ומעוצב עם מגוון תכשירים לרך הנולד
המתנה המושלמת לאימהות הטריות
הולכים לבקר חברה טובה או קרובת משפחה שזה עתה ילדה? במקום להתלבט מה לקנות לה, ד"ר פישר מציעה את המתנה המושלמת לאימהות הטריות: Mommy Bag, תיק עגלה מעוצב, גדול ופונקציונלי המכיל מגוון רחב של תכשירים לרך הנולד מכף רגל ועד ראש.
לי יש את התיק עגלה מיריד בייבילנד שהיה השבוע, שנמכר שם במחיר הכרות של 149.9 שח !

                                                  

בשאר השנה את התיק ניתן לרכוש בבייביסטאר, מיי בייבי, מוצצים וחנויות תינוקות. כמו כן, באתרי הסחר עזריאלי.קום , Leo, KSP ועוד.
                                    
תיק העגלה החדש של ד"ר פישר הוא פתרון פרקטי ויעיל להתחלה החדשה במסע האימהות. התיק מכיל מגוון תכשירים בדוקים ואהובים המלווים כמעט כל בית בישראל. בין התכשירים תמצאו מגוון פתרונות רחב לטיפול, לרחצה והחתלת התינוק, לצינון  וגם קרם גוף במיוחד לטקס שלפני השינה.

התיק המעוצב מכיל מספר רב של תאים פנימיים וחיצוניים לנוחיות מקסימאלית ומגיע בארבעה צבעים לבחירה: ירוק, ורוד, אפור וכחול ג'ינס. התכשירים בתיק הינם מסדרת קמיל בלו- סדרת תכשירי התינוקות הוותיקה והמובילה בישראל ומסדרת  קמיל בלו סנסיטיב - הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל.
תיק היולדות כולל:
  • קמיל בלו סנסטיב משחת החתלה לתינוק, 120 גר'
  • קמיל בלו סנסטיב אל סבון לתינוק, 500 מ"ל
  • קמיל בלו סנסטיב שמפו אל דמע לתינוק, 500 מ"ל
  • קמיל בלו סנטיב תחליב גוף לתינוק, 500 מ"ל
  • קמיל בלו סנסטיב מגבונים לתינוק, 120 יחידות
  • קמיל בלו מגבונאף לתינוק, 30 יחידות
  • קרמאף לתינוק, 30 גר'
למבקרים בתערוכת בייבילנד, ניתן יהיה לרכוש את התיק במחיר 149.90 ₪ בחנות המתחם.
מעבדות תשלובת ד"ר פישר פיתחו לאורך השנים מגוון רחב של תכשירים המספקים טיפול בתינוק מכף רגל ועד ראש. כל המוצרים מיוצרים במפעלי התרופות של ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים, תוך שימוש במרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר. תכשירי ד"ר פישר הם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר
אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית,  על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה