יום חמישי, 30 במאי 2019

חדש ממותג הדרמו-קוסמטיקה צטאפיל Cetaphil

היי יקרות!
קיבלתי עבור הבייבי שלי בן השלושה חודשים מותר חדש להתנסות  ממותג הדרמו-קוסמטיקה צטאפיל Cetaphilהסדרה המקצועית לשיקום עור יבש ומגורה  שפועלת בטכנולוגיית *פילאגריןFilaggrin  -המסייעת בעלייה ובשמירה של לחות העור

הבייבי שלי מגיל לידה סובל מעור יבש ואטופי,
במיוחד בקפלי הצוואר מאחורי האוזניים ובפרקי הרגל.
לא נעים
ניסנו כמה תכשירים ואני יכולה לומר התרחיץ ניקוי של צטאפיל סייע משמעותית יותר משאר הסבונים שניסנו!

לקטופיל השיקו את-
תרחיץ ניקוי עדין צטאפיל
מכיל תערובת ייחודית של שמנים מזינים המאפשרים ניקוי עדין מבלי לייבש או לגרות את העור.
מפחית אדמומיות, יובש, גירוי וחספוס של העור. 
נטול בושם ונטול סבון.
מתאים לשימוש מגיל  3 חודשים.
מגביר את הלחות בעור לאחר 4 שבועות של שימוש יומיומי


תחליב לחות
מכיל סרמיד המחדש את לחות העור ומונע את התייבשותו
מפחית יובש, גירוי ועקצוץ של העור
נספג במהירות, בעל מרקם עדין
נטול בושם, נטול חומרים משמרים

מחירים:
תרחיץ ניקוי -  כמות 295 מ"ל  -  מחיר 99.90 שקלים

תחליב לחות -  כמות 295 מ"ל   מחיר 130 שקלים

את מגוון מוצרי צטאפיל ניתן להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים מכבי, מאוחדת ולאומית ובבתי המרקחת ברחבי הארץ


העור שלנו ומחלות עור דלקתיות
העור מכסה כמעט את כל גופנו ולמעשה מהווה את האיבר הגדול ביותר בגוף מבחינת שטח, נפח ומשקל (מהווה כ-12% ממשקל הגוף).העור הוא מערכת דינאמית, שמשילה באופן קבוע אם כי בלתי מורגש, את שכבותיה החיצוניות, כאשר תאי האפידרמיס המתקלפים מוחלפים בתאים חדשים. תהליך מחזורי זה שומר על גמישות ותפקוד העור המגן, כך שהעור לא יאבד לחות ושפתוגנים ואנטיגנים שונים לא יחדרו לתוכו. העור מווסת את טמפרטורת הגוף ומפריש זיעה וחלב על מנת לשמור על טמפרטורה קבועה ועל שומניותו. עור מגורה ויבש עלול לנבוע ממחלות עור דלקתיות שמאופיינות בהתקפי גירוד, פריחה ויובש קיצוני כגון אטופיק דרמטיטיס(ממנה סובלים כ 15% מהילדים),  משינויים במזג אוויר, גיל, גיל המעבר, תרופות, סוכרת, בעיות בבלוטת התריס וכו' לכן חשוב לברר מהי הסיבה ולטפל גם בה ישירות.

בחלק ממחלות העור הדלקתיות, הגורמות לגרד בעור, העור מתייבש ונסדק כאשר הגן פגום ואינו מייצר כראוי את חלבון פילאגרין.. כתוצאה מכך, האפידרמיס, שנועד להיות שכבת הגנה לגוף, מאבד את אטימותו ועל ידי כך מאבד לחות ומאפשר חדירה של חומרים מעוררי אלרגיה ושל רעלני חיידקים. נמצא כי בין שליש למחצית מכל הילדים והמבוגרים הסובלים מאקזמה מתונה עד קשה, הם בעלי גן פגום לחלבון פילאגרין
בעור יבש כתוצאה מפגם בחלבון פילאגרין, קל יותר לאבקני צמחים, קרדית האבק הביתית, חלבוני מזון או חיידקים, לחדור בעדו ולהביא לשפעול תאי חיסון ולעודד הפרשת היסטמין, פרוסטגלנדינים ותווכים אחרים המגבירים תגובה אלרגית מקומית.
בסביבה מתועשת התופעות עלולות להיות חמורות יותר משום שהאוויר מזוהם יותר. בנוסף, שימוש בתרסיסים דיאודורנטיים, סבונים ודטרגנטים, מזגני אוויר או חימום מרכזי, יכולים לגרום ליובש של העור ולגירוי שלו, מה שעלול להזיק במיוחד במקרים של עור יבש מוחסר בפילאגרין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה