יום חמישי, 11 באפריל 2019

אירועים אטרקציות מקומות בילוי פסח 2019 תשע"ט בחינם או בתשלום passover

הי נשים בנות ומשפחות יקרות!
כבכל חג וחג אנו מרכזים עבורכן אטרקציות ופעילויות לפסח תשע"ט 2019  , בכל רחבי הארץ!חלק מהפעילויות בתלשום חלק חינם-
כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים אותם, יש לוודא קיומם והתאמתם רוחנית לפני ההגעה למען הסר ספק!

מקווים שתהנו!

ירושלים- בעיר דוד 


פסטיבל אביב בעמק המלך - פסח 2019
הכניסה חינם!בילוי מיוחד ומגוון לכל הגילאים בפסח! בפסטיבל פעילויות וסדנאות רבות– סדנאות יצירה לילדים- הכנת חלילים, סדנת פסיפס ורכיבה על גמלים!
 לפרטים נוספים*6033

עיר דוד פינת הכותל - פסח 2019
מתחת לרחובות ירושלים הקדומה, חבויה תעלה תת קרקעית עתיקה המאפשרת למבקרים בה הצצה נדירה אל זמנים רחוקים, תעלומות עתיקות ותגליות מסעירות. הסיור מסתיים ביסודות הכותל המערבי – מתחת לפני הקרקע. סיור לילד ב10 שקלים! מבוגר 45 שקלים

לפרטים נוספים*6033

בכל הארץ
פסטיבל מפה ומצה 2019–ללא תשלום

מה:חגיגת פסח משפחתית והיסטורית ב-12 אתרי מורשת ישראליים, בסימן "עבר בונה עתיד". 
 יתקיימו ב-12 אתרי המורשת הפרוסים ברחבי הארץ.הפסטיבל מתקיים זו השנה הרביעית ביוזמתה של שרת התרבות מירי רגב, מתוך מטרה להפכו למסורת ארוכת שנים.
האתרים המשתתפים בפסטיבל: מוזיאון בית שאן, נהריים בגשר, מוזיאון העיר חיפה, מחנה מעפילים עתלית, קיבוץ עין שמר, מתחם החאן של מוזיאון כפר סבא, מקווה ישראל, בית ראשונים נס ציונה, בית מורשת יהדות תימן, מוזיאון גבעתי במצודת יואב, יד מרדכי, מתחם הקטר באר שבע.
איפה: 12 אתרי מורשת ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום
ומתי: בימים שלישי - רביעי, 23-24/4.
כמה: ללא תשלום

פסח מוקדם בגן החיות התנ"כי ובאקווריום ישראל

מה:את סיפור קריעת ים סוף כבר כולם מכירים, אבל אם כמה מבני ישראל הסקרנים יותר היו מביטים לצדדים בזמן המעבר, אילו בעלי חיים הם היו רואים שוחים שם?
את התשובה יהיה ניתן לגלות במהלך חופשת פסח באקווריום ישראל, שם תחכה למבקרים עמדת הדרכה מיוחדת – "קריעת ים סוף", אשר תציג את דגי הליצן, שושנות ים צורבות, כרישים אימתניים ועוד שלל יצורים ימיים הקיימים בים סוף.למבקרים בגלריית 4 הימים באקווריום יחכו 4 קושיות מאתגרות, ובתאריכים 15 ו-17 באפריל, תתקיים גם סדנת "ים של טבע" בה בעזרת מציגים מרשימים כמו לסת עצומה של כריש, יכירו המבקרים טוב יותר את יצורי הים הייחודיים.
גם בגן החיות התנ"כי הסמוך בעלי החיים חוגגים את חג החירות עם סדנת "לחופש נולדו" העוסקת בבעלי החיים שגן החיות משיב אל הטבע לאורך השנה, כמו יחמורים, נשרים וצוללי הביצות.בין התאריכים 11-18 באפריל, יתקיימו בגן מפגשי "פגוש את המטפל" בהם מטפלי הגן משתפים בדרכי הטיפול הייחודיות בבעלי החיים השונים בגן, וחולקים כמה סיפורים מרתקים מאחורי הקלעים של הגן.
לאורך החג יתקיימו לסירוגין באקווריום ובגן החיות גם מופעי "להטוט ברוח שטות"– מופע ליצנות וג'אגלינג סוערים לכל המשפחה.
מתי: 11-25 באפריל
כמה: בגן החיות: ילד (גיל 3-18) 44 ₪, מבוגר 58 ₪ באקווריום: ילד (גיל 3-18) 45 ₪, מבוגר 50 ₪
איפה: גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל בירושלים
לפרטים נוספים על מועדי הפעילויות: 2-6750111 0 ובאתרhttp://www.jerusalemzoo.org.il/

פסח במרכז מורשת יהדות בבל -כניסה חינם בחסות בנק הפועלים

חול המועד פסח מרכז מורשת יהדות בבל,  המציע הצצה למורשת המפוארת של יהדות בבל, פותח את שעריו לקהל הרחב ללא תשלום. לצד האגפים הקבועים המציגים בין היתר שחזורים של סמטה מהרובע היהודי, בית כנסת עתיק ופנים בית יהודי טיפוסי, יוכלו המבקרים ליהנות מתערוכה חדשה ומשעשעת המוצגת בימים אלו במוזאון, "חכמת הורים באיורים". התערוכה מחייה באופן ויזואלי את הפתגמים שהיו שגורים בפיהם של יהודי עיראק ומנגישה אותם לקהל ישראלי-עכשווי באמצעות קריקטורות הומוריסטיות.
פרטים נוספים: אתר האינטרנט של האתר: www.babylonjewry.org.il
שד' מרדכי בן פורת 83, אור יהודה
פסח 'חופשי יומי' בעמק המעיינות

פסח משפחתי במיוחד למטיילים: בעמק המעיינות מציעים לימי חול המועד 'כרטיס יומי' המקנה כניסה יומית בהוזלה משמעותית למבחר אתרי תיירות ברחבי העמק. בין היתר מאפשר הכרטיס השתתפות ללא תשלום בסיורים מודרכים ברחבי האזור, בפעילות בחוות טורבינות הרוח, באתר נהריים בגשר, בביו-תור, במוזיאון בית הרופא ועוד. באתרים גן גורו, מקור החסידה ואירוח טירת צבי הכרטיס מקנה הנחה משמעותית מעלות הכניסה הרגילה, כך שהכרטיס, הנמכר במחיר 60 ₪ בלבד לאדם מעל גיל 5, יחסוך מאות שקלים למטיילים ויאפשר יום גדוש בחוויות בעמק הפורח. רכישת הכרטיס מראש, דרך אתר האינטרנט -  www.tickchak.co.il/maayanot, ולאחר הרכישה הפעילות בתיאום ישיר מול האתרים.
מופעי סוסים מרהיבים בחוה"מ פסח בנמל קיסריה

הגן הלאומי קיסריה מזמין לבוא ולרכב על הזמן בהיפודרום המתעורר לחיים...
עם רוכבים מקצועיים על מדיהם וכליהם
המופעים יתקיימו פעמיים ביום בשעות 11:00 ו-13:30
 במשך 4 ימים בחול המועד פסח יתקיימו בגן הלאומי קיסריה מופעי ראווה יפיפיים של סוסים ורוכבים מחוות ברטמן שבבית יהושע, בהיפודרום המלכותי שהקים המלך הורדוס בשנת 22 לפנה"ס אשר שימש זירת שעשועים למופעים ואירועים המוניים ביניהם מרוצי סוסים, מרוצי מרכבות ועוד.
האירועים נערכים בשיתוף החברה לפיתוח קיסריה ורשות הטבע והגנים ופתוחים לקהל הרחב.
למידע ופרטים: *6550 או *3639 בפייסבוק ובאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים: www.parks.org.il

אירועי פסח 2019 ברחבי הדרום:

חגיגות שנה למסלול המרוצים בערד: מופעים מוטוריים לכל המשפחה
חול המועד פסח 22-23/4, מופע מוטורי ראשון ב 10:00, מופע מוטורי שני ב 14:00

יומיים  של ספורט מוטורי בחול המועד פסח בערד: מופעי נהיגה ורכיבה הכי מקצועיים שיש של מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, מכוניות דריפטינג, קארטינג ועוד. בנוסף במהלך הפסטיבל תתקיים אליפות ישראל ב 3 קטגוריות שונות.
לכבוד הפסטיבל, מוזמן הקהל  לאטרקצייה האהובה והמבוקשת- נסיעת מרוץ  RACING208_TAXI ו- DRIFTֹ TAXI לצד נהג מרוצים ולחוות מהמסלול חוויה מוטורית חד פעמית. 
לפרטים ורכישת כרטיסים : דף הפייסבוק מסלול מרוצים ערד ו www.travelarad.com

פסטיבל יציאת מצרים ופסטיבל מפה ומצה בקיבוץ יד מרדכי
, פסטיבל מפה ומצה 23-24/04/2019– פעילות ללא תשלום.בין השעות 10:00-16:00
אירועי מפה ומצהשל משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרים, מגיעים גם השנה לאתר שיחזור הקרב שביד מרדכי.
הילדים יוכלו להתחפר בעמדות ההגנה, לשחזר את מהלך הקרבות וללמוד על הלחימה העיקשת. במסגרת הפסטיבל, יחכו לילדים מדריכיםשיסבירו על ההיסטוריה המרתקת של יד מרדכי: מהקמת הקיבוץ, הקרב ההרואי במלחמת תש"ח והחיים שלאחר המלחמה. בנוסף על כך, תתקיים פעילות  לכל המשפחה: הפנינג משחקי חשיבה בהשתתפות מנחים מקצועיים שמסבירים וגם קצת נותנים רמזים.
בנוסף ישתתפו המשפחות במשחק תיבות בריחה ייחודי "אוצר יד מרדכי". משחק המבוסס על תיבות נעולות שהמשתתפים יצטרכו לפתוח בזמן קצוב. החידות מבוססות על נקודות ציון שונות מסיפורו של קיבוץ יד מרדכי.
בנוסף, בכל ערב של הפסטיבל יערך מופע מוסיקלי ברחבת פסל מרדכי אנילביץ',
בתאריך 23/04 בשעה 18:30 מופע שירי ארץ ישראל לכל המשפחה.
הכניסה והפעילות- בחינם
 "פסח ישראלי" באשכולות: מצפון לדרום – טיולים, סיורים מודרכים ופעילות למשפחות בחינם ללא עלות
ימים א'-ג' 21-23/4, ברחבי הארץ, ללא תשלום.
בין הסיורים:סיור באזור עמק האלה הכולל טיול אל חרבת מדרס ומערת התאומים, סיור ברכס השיירות ובשמורת המסרק, סיורים בגולן, טיולים בפארק הצפרות באילת.סיורים ביערות ישראל בהם סיור ופעילות שטח ביער יתיר, חורשת הארבעים בכרמל ועוד. סיורים עירוניים: בירושלים סיורי מורשת בעיר העתיקה בירושלים, צפת ועוד סיורים להכרת הסמטאות והסיפורים המיוחדים של הערים השונות.
בנוסף לטיולים ולסיורים היומיים, יציעו מרכזי הסיור של אשכולות גם סיורי ערב עירונייםבהם יגלו המטיילים צדדים חדשים ומפתיעים בערים המוכרות - סיור מוזיקלי בסמטאות צפת העתיקה, טיול בשביל העצמאות המחודש בתל אביב המספר את סיפורה של העיר העברית הראשונה לצד הקמת המדינה, סיפורה היהודי של חיפה וביקור בנקודות היסטוריות בעיר התחתית וכמובן סיורים ערב בירושלים היפה, באר שבע ועוד.
הטיולים והפעילויות יתקיימו בחול המועד פסח, בימים א'-ג' (21-23/4) .סיורים מודרכים ופעילות חינוכית ייצאו בשעות: 10:00, 11:00, 13:00 ו 15:00. סיורי הערב יצאו בשעה 19:00.  כל הסיורים מותאמים למשפחות.
לפרטים נוספים, פירוט המוקדים והרשמה לסיורים: 0778994989
ובאתר אשכולות: www.eshkolot.orgיש להירשם לסיורים מראש.

חגיגת פסח בערד- חוויה מדברית לכל החושים:
חול המועד פסח 21/4-24/4
עיריית ערד מזמינים אתכם לחגוג את סוכות בערד עם שלל פעילויות מגוונות וטיולים.לאלו שמחפשים אחר ההרפתקה המדברית האתגרית, לאוהבי הטבע והשקט, למשפחות עם ילדים, לזוגות אוהבים ועוד. במהלך חול המועד יתקיים בעיר פסביבלמוטורי שיציע יומיים של שורה של אירועי ראווה של מותגי ספורט לרבות מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, קארטינג ועוד.לצד הפסטיבל יצאו במהלך חול המועד מגוון טיולים מדבריים מודרכים. בין הטיולים: טיול להכרת צמחי מדבר" (21/4), המספק למטיילים הכירות עם צמחי המרפא המדבריים, טיול זריחה למצדה (22-26/4) הכולל סיפורים רבים על ההיסטוריה של המקום ועוד. בנוסף לטיולים המודרכים, אמני ערד פותחים את בתיהם לקהל הרחבלתצוגה של עבודותיהם, ולהצצה לפנינים של אדריכלות וגינון, שעד עתה היו נסתרים מן העין לציבור הרחב.
לפירוט מלא של האירועים, אתרי לינה ומסעדות באזור:

קניון עיר ימים, נתניה

פסח אקסטרים: מסלולים מאתגרים לכל המשפחה

קניון עיר ימים הופך לפארק אקסטרים ענקי עם שלושה מתחמים בדרגת קושי עולה - מהקטנטנים במשפחה ועד למבוגרים. המתחם הראשון יכלול פארק חבלים גבוה עם חבלים ענקיים לטיפוס ומיועד לגילאי 10 ומעלה.  המתחם השני הוא פארק חבלים לפעוטות בגילאי 2.5-6 בו הם יוכלו לנסות את כוחם במסלול אתגרי המשלב טיפוס, שיווי משקל וקואורדינציה. המתחם השלישי הוא המאתגר מכולם וכולל מסלול אקסטרים עם סטפר, מסלול טבעות, חבלי טרזן, טיפוס רשת ועוד שלל מכשולים מאתגרים.

מתי21-23 באפריל, שעות: 12:00-18:00
מחיר: חינם

 קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
מוזיאון חווייתי לפסח:  שלושה מתחמים של בילוי מעשיר לכל המשפחה

קניון שבעת הכוכבים יהפוך למוזיאון חווייתי המחולק לשלושה מתחמים המציעים שפע של פעילויות מעשירות ומחכימות לילדים  ושבכל אחד מהם הם ילמדו מידע מרתק על נושא מסוים ויתנסו בהכנת יצירות בהשראתו, אותן ייקחו מתנה לביתם. המוזיאון הראשון הוא מוזיאון טכנולוגיה ורובוטיקה, השני הוא הוא מוזיאון מדע וגלקסיה והשלישי הוא מוזיאון אמנות שיוקדש לתחומי הציור, החומר והפיסול.

מתיימי ד'-ה' 20-21/3/2019 בין 11:00-19:00
מחיר: חינם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה