יום ראשון, 24 במרץ 2019

מורז מציעה לקיץ 2019 מקדמי הגנה ייחודיים לכל המשפחה moraz

מורז מציעה לקיץ 2019 מקדמי הגנה ייחודיים לכל המשפחה

ספרי הגנה שקוף לילדים 50 + SPF וקרם הגנה לפנים ולצוואר 50  SPF


מורז צמחי מרפא מציעה לקיץ 2019 שני מקדמי הגנה 50 SPF המתאימים גם לבעלי עור רגיש, מבוססי רכיבים צמחיים, בפורמולה ייחודית ואפקטיבית לתינוקות, ילדים ולמבוגרים.

כשאר מוצרי מורז, כך גם סדרת מקדמי ההגנה, מועשרים במיצוי צמח הפוליגונום, ויטמינים ורכיבים פעילים ממקור צמחי, להגנה וטיפוח העור.

מוצרי הסדרה נבדקו קלינית ועומדים בתקנים המחמירים בעולם להגנה מקרינת השמש: התקן האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי.


מורז ספרי הגנה שקוף לילדים 50 - SPF מסדרת SUN SAVER""  היפו-אלרגני, אינו צורב או מגרה את העור. התרסיס נטול פרבנים, ללא גלוטן ומתאים לשימוש של פעוטות וילדים מגיל 6 חודשים
מקדם ההגנה מועשר בלחות וויטמינים החיוניים לעור: ויטמין E להגנה מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על העור ופרו ויטמין B5 להזנת העור בלחות.

יתרון מובהק לספרי הגנה שקוף לילדים 50 - SPF בהיותו עמיד במים, אינו מתפרק ונשאר יעיל לאורך זמן. התרסיס אינו משאיר שכבה לבנה, נספג במהירות ואינו דביק. בזכות מרקמו בהתזה, אין צורך במריחה או עיסוי עד ספיגה, דבר המקל, מזרז ומקצר את תהליך ההגנה על עור הפעוט והילד ואף מסייע להתנגדות הפעוטות למריחה.

המוצרים עומדים בתקינה החדשה מ- 2014 של משרד הבריאות לגבי הגנה מ UVA/UVB
מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 ₪ ל- 200 מ"ל


מורז קרם הגנה מהשמש לפנים ולצוואר 50 SPF – מסדרת "SUN SAVER50 Moraz Face & Neck Sun Saver))

מבוסס על מיצוי של צמחי מרפא בשילוב פטנט ייחודי של מסנני קרינה עדינים במיוחד.
הקרם היפו אלרגני, מבוסס על מינרלים, תמציות צמחים ושמנים טבעיים העשירים באנטי-אוקסידנטים המסייעים להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ומנזקים הגורמים להזדקנותו בטרם עת. 
קרם ההגנה נטול מסנני קרינה כימיים, מבוסס פורמולה ייחודית של תמצית צמח הפוליגונום, שמן חוחובה טהור, חמאת שיאה וויטמינים חיוניים כפרו-ויטמין B5 וויטמין E. רכיבים אלה יחד מסייעים לשיקום העור, מסייעים במניעת תחושת גירוי ויובש ומעניקים לחות, הזנה וגמישות לעור בעת החשיפה לשמש לאורך זמן.

הקרם עמיד במים, נספג במהירות ואינו דביק, אינו צורב ואינו מכיל פרבנים ובישום. ניתן ורצוי להשתמש בקרם גם מתחת לאיפור, על בסיס יומי.  מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ ל- 50  מ"ל

את תכשירי ההגנה לשמש של מורז, ניתן לרכוש בכל רשתות הפארם, בתי הטבע, קופות החולים ובתי המרקחת. למידע נוסף ושירות לקוחות 04-6597138 www.moraz.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה