יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

ספאטון", תוסף ברזל מהטבע -בקמפיין חדש! spatone

לפני או אחרי לידה? בוודאי יצא לך לשמוע על "ספאטון" תוסף ברזל מהטבע- לשתיה!

קבוצת לפידות עולה עם קמפיין חדש למותג "ספאטון", תוסף ברזל מהטבע, בכיכובה של הפרזנטורית ההריונית לירון ויצמן

 הקמפיין באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas,  עלה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. בקמפיין  מוצגים באופן הומוריסטי ההבדלים בין ההיריון הראשון לבין ההיריון השני

קבוצת לפידות", המשווקת הבלעדית בישראל של המותג "ספאטון", תוסף תזונה, עולה עם קמפיין דיגיטל למותג באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas תחת המסר:

 "יש המון הבדלים בין ההיריון הראשון להיריון השני, חוץ ממה שלא-ספאטון".

את הקמפיין מובילה לירון ויצמן, הנמצאת בסוף החודש ה-7  להריונה. מדובר בפעם השלישית בה ויצמן נבחרת להוביל את קמפיין המותג.

הקמפיין מציג באופן הומוריסטי ומשעשע את ההבדלים בין ההיריון הראשון לבין ההיריון השני, כאשר הדמיון היחיד בין שני ההריונות הוא העובדה כי לירון נוטלת "ספאטון". למשל, בהיריון הראשון, כאשר אישה תגיד לבעלה כי מתחשק לה מנת פלאפל, הוא ירוץ להביא בשבילה מיד ואילו בהיריון השני-הוא יגיד לה להביא בשביל שניהם. בהיריון הראשון, תיקח איתה אישה לחדר הלידה חצי בית ואילו בהיריון השני, תיקח לחדר הלידה מטען לנייד בלבד.

 אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות": "מאז תחילת שיתוף הפעולה שלנו עם לירון לפני 3 עונות, ידענו כי לירון מייצגת בצורה הטובה ביותר את קהל היעד של תוסף הברזל ספאטון- אמהות צעירות/נשים בהיריון שלא מתפשרות על איכות החיים שלהן ומעדיפות תוסף ברזל מהטבע. שיתוף הפעולה זה החל כאשר נודע לנו כי לירון בעצמה השתמשה במוצר במהלך הריונה הראשון, וכעת היא משתמשת בו גם בהריון הנוכחי, אני בטוח כי הקמפיין החדש, ימשיך את מגמת הצמיחה של תוסף הברזל ספאטון ואת התחזקותו בקרב קהל היעד".


אודות קבוצת לפידות

 
"קבוצת לפידות", מחברות הבריאות המובילות בישראל, מתמחה בייבוא, שיווק והפצה מגוון רחב של תרופות מרשם וללא מרשם, מותגי אופטיקה ובריאות העין, מכשור ואספקה רפואית  ומוצרי צריכה. החברה מייצגת עשרות רבות של חברות בינלאומיות מובילות ומותגים איכותיים בתחום הבריאות ואיכות החיים.

לעוד מידע על תוסף הברזל ספאטון וכשרותו- https://www.spatone.co.il/
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה